Permalänk
Medlem

Sånna där små lappar och skit hittar man över allt, samt andra småsaker, har väll en 5-6 stycken lappar till olika personer jag hittat

hm... det redoranuppdraget har inte jag fått göra, är det för att bli Horator eller för vanlig medlem?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Jag friade en slav och då stod det att jag har stannat mine production i några dagar, men han vill fortfarande inte säga att uppdraget e klart

btw, jag har redan testat att fria alla slavar.

Permalänk
Medlem

Raz: det är nog för att bli House Father, man ska sammla stöd från olika council members och jag tror att jag bara har han kvar, envis jäkel.

Permalänk
Medlem

ajdå, jobbigt, är på väg dit jag med, men jag är redan Horrator och förklarad Nerverine av ashlander-tribsen
Ja jag gör uppdragen i lite fel ordning
Har kommit dit jag ska hitta en till ful tomb jag ska hämta yxor och skit i.
Blä, sånna uppdrag är tråkiga
håller på att finkamma bergen efter skiten nu
Har bara hittat grottorna i Mnt. Kand och tre andra Tombs som jag inte ska till
Som vanligt dvs

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

btw, nån mer än jag som har Sarano Ebony Helm?
f-n så snygg den är, har hittat bättre hjälmar, men den här är ju så snygg så jag vägrar byta

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Jag kör nån ful daedric helm, så jäääävla ful den e, ser ut som en mörbultad gorilla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
btw, nån mer än jag som har Sarano Ebony Helm?
f-n så snygg den är, har hittat bättre hjälmar, men den här är ju så snygg så jag vägrar byta

Jupp. Har 1st Sarano Ebony helm & 2st vanliga ebony helm. Ser precis likadana ut och har samma stats. Ebony hjälmar är grymt coola.

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Medlem

Jag har en hjälm ifrån en vakt

Permalänk
Medlem

Hjälmar från vakter brukar ju vara Bonemold, inte så jättesnygga precis
iofs är det ju bara Ebony Helm som är snygg
Orc-hjälmen ser ju fördjävlig ut den med

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Hur j-vla långt norrut ligger Redas Tomb, har varit uppe vid ashlander-stället ovanför Molag Mar, och sökt egenom varnde j-vla passage i bergen mellan, hittat 5-6 tombs som INTE är Redas... *grrr*

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk

Jag har en hjälm som jag har fått när jag antog ett uppdrag i Balmora, ska ta på mig den och så tror nån kvinna att jag är nån annan person...
Iallafall, är det ok om man använder den till vardags också?
Borde ju vara det men man vet aldrig...

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Indoril rustningen (såna som Ordinators har på sig) är coola/snygga

Permalänk
Medlem

Ingen som vet vem jag ska tala med om liket utanför balmora? Eller det kanske inte är nån quest?

Permalänk
Medlem

Robhed08: Jag tror hon man ska snacka med bor i Balmora, nära floden, huset är dock låst, så du får ta dörren på övervåningen och dyrka

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Ingen som kan lägga upp en screen med var på kartan Redas Tomb ligger?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Robhed08: Jag tror hon man ska snacka med bor i Balmora, nära floden, huset är dock låst, så du får ta dörren på övervåningen och dyrka

Hehe, inga problem, jag är tjuvarnas tjuv

Permalänk

Någon som är sugen på ett oförstörbart soulgem?

nå?

Tänkte väl det.

I den syd-östra kanten av Morrowind finns en halvö, leta på den södra kusten på den så kommer ni att hitta ett daedra-tempel. Gå in och rör vid statyn av Azura så får ni ett uppdtrag.

Belöningen för att lösa det uppdraget är ett soulgem som kallas Azura's star. Det kan inte gå sönder eller försvinna.

Yeah.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem

Nån som hittat Dragonbone rustningen förutom jag? Bästa jag har hittat än så länge...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Nån som hittat Dragonbone rustningen förutom jag? Bästa jag har hittat än så länge...

Var hittar man den då?, Light/Medium/Heavy-armor?

Fast just nu vill jag hitta Redas Tomb

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Kan ni inte berätta vilka karaktärer ni spelar? Skulle vara skoj att höra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robhed08
Kan ni inte berätta vilka karaktärer ni spelar? Skulle vara skoj att höra

level 32 Nord Crusader.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem

Nord - Custom Class, just nu lvl33, Nervarine, Horator för Redoran.

Som dessutom vill hitta redas tomb, som tydligen inte finns i de 75% av Molag Amur jag redn kartlaggt

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Nord - Custom Class, just nu lvl33, Nervarine, Horator för Redoran.

Hur blir man hortator för Redoran? Jag håller på med Hlallu nu.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BurningBum

Hur blir man hortator för Redoran? Jag håller på med Hlallu nu.

På samma sätt som med alla andra houses, får alla councilors att gå med på det.
4:e "uppdraget" för att bli nervarine.
Bli Horator är INTE samma sak som Arch Councilor om det nu är det du håller med på i House Hlaalu.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Bli Horator är INTE samma sak som Arch Councilor om det nu är det du håller med på i House Hlaalu.

Nej nej, jag är inte ens medlem i huset.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk

Men det är jävligt segt att övertyga husen. jag har nästan lagt av med det helt och håller på att luffa med Cammona Tong nu.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem

För att klara spelet måste man ju få Redoran, Hlaalu och Telvani att erkänna en som Horator för alla tre ju
Eller, vet inte om det behövs för att klara spelet, men de är en av de profetior man ska uppfylla som Nervarine.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
För att klara spelet måste man ju få Redoran, Hlaalu och Telvani att erkänna en som Horator för alla tre ju
Eller, vet inte om det behövs för att klara spelet, men de är en av de profetior man ska uppfylla som Nervarine.

Visst, men man kan ju lägga sånt åt sidan ett litet tag och luffa med annat så länge.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BurningBum

Visst, men man kan ju lägga sånt åt sidan ett litet tag och luffa med annat så länge.

Det är precis vad jag håller på med, försöker gå upp i rang i Redoran, ska hitta Redas Tomb, men att luffa runt i 3-4h för att hitta skiten är inget skoj.
Har som sagt kartlaggt 75% av Molag Amur och inte hittat Redas Tomb, bara 6-7 andra tombs, ett par Deadric och Dwemer-ruiner

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz

Det är precis vad jag håller på med, försöker gå upp i rang i Redoran, ska hitta Redas Tomb, men att luffa runt i 3-4h för att hitta skiten är inget skoj.
Har som sagt kartlaggt 75% av Molag Amur och inte hittat Redas Tomb, bara 6-7 andra tombs, ett par Deadric och Dwemer-ruiner

Hehe, sånt är så jävla jobbigt..

Jag höll på så när jag skulle hitta "the moon and star", höll fan på att bli galen.

Visa signatur

It's nice to be a watermelon pig. We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.