Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Grattis Nu vet jag inte hur det är mer era religioner men isf klaffade allt perfekt med tanke på att det måste varit en bra omställning att komma till lilla kalla Sverige?

Jo som en Hindu acceptera jag allt! Även surströmming (!) Trivs som fisk i vattnet i Norra Europa. Bara kolla på min gaming rig va!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darrenj
Jo som en Hindu acceptera jag allt! Även surströmming (!) Trivs som fisk i vattnet i Norra Europa. Bara kolla på min gaming rig va!!!

Vad fan har din dator med brudar att göra?

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Vad fan har din dator med brudar att göra?

Det är storleken som räknas, då räknas alla faktorer in!

Edit:
Jag har för övrigt gett upp allt hopp om att någonsin träffa någon som jag vill ha och som samtidigt vill ha mig. Det är en ekvation som alltid slutar med ett negativt tal...

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

Alla tjejer som inte kan läsa binärt eller lösa Base 64 är ju inget o satsa på det har vi ju kommit fram till innan eller inte.

Har faktiskt börjat längta efter någon tösabit igen. snart ett år har gått sen jag bröt. dumt i efterhand har jag tänkt ett par gången men samtidigt skönt.. tror jag tänker så att just nu är jag så ocosial och inte träffar folk så att det är tillbaka på ruta ett så att hitta någon som tar den man är för är nog rätt svårslaget.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Min tur att skriva lite känslor och tankar i denna tråden.

Jag har precis (3 veckor sedan ungefär) börjat dejta (eller vad man ska kalla det) en underbar tjej. Det är faktiskt första gången jag dejtar så det är lite annorlunda och ovanligt. Exet som jag var tillsammans med i 5 år blev jag tillsammans med bara sådär "pang tjong" liksom. (jag är snart 23)

Tog slut i februari och jag har faktiskt inte saknat att ha någon så alls tills jag träffade denna tjej. Vi pratade lite på nätet förut när hon hade pojkvän (hon bor ungefär 1.5 mil ifrån mig) och sen blev det inte så mycket mer med det och en torsdag för exakt 3 veckor sedan så träffades vi ute under en liten festival här i stan. Hon satt med en kompis och lyssnade på lite musik och jag vågade mig fram med en kompis och började snacka lite även om vi säkert inte snackat på en månad så kände hon igen mig också. Fick då reda på att hon ganska nyligen blivit singel. Var inte så himla mycket mer snack då utan man satt och tog en öl bara, hon skulle upp och jobba ganska tidigt så man satt väl och prata i 2 timmar eller något sånt. Vi bestämde iaf att vi skulle ses dagen efter på kvällen på festivalen.

Den helgen sov hon hos mig hela helgen och sen är det som det är nu. Vi känner knappt varandra än så det är ganska skönt att gå lugnt fram med alltihopa just nu men det var länge sen jag mådde så här bra! Blir det något så blir det, blir det inte så har jag fått en underbar vän.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Det var roligt att höra Gavve (iofs har jag nog inte sett dig så aktiv på forumet)!
Även om ni inte skulle passa så kanske det kan bli en bra vänrelation? det kan faktist inte vara helt fel att ha någon man kan lite på av det andra könet. Killar går inte alltid snacka med om allting:P

Fast jag tror jag är kär i Kim (Serien Sugar Rush) helt underbar skådespelare/person. synd man inte är tjej o vart bi.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Får man ragga på sommarjobbare?

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Får man ragga på sommarjobbare?

Nej. Självklart inte.

Är jag sarkastisk? Vem vet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Det var roligt att höra Gavve (iofs har jag nog inte sett dig så aktiv på forumet)!
Även om ni inte skulle passa så kanske det kan bli en bra vänrelation? det kan faktist inte vara helt fel att ha någon man kan lite på av det andra könet. Killar går inte alltid snacka med om allting:P

Fast jag tror jag är kär i Kim (Serien Sugar Rush) helt underbar skådespelare/person. synd man inte är tjej o vart bi.

Jag gillar att hålla mig lite i bakgrunden och bara skriva när jag har något att säga till om eller undrar över något. Har väl aldrig varit en sån som gillar att skriva bara för att skriva så länge det inte är något ämne jag verkligen brinner för som tex elitserien eller har svar på någonting som jag är säker på. Och att man umgås med tjejen ger en ju int e mer tid att sitta här

Ja det blir det absolut. En av mina bästa vänner som stöttat mig som mest är ju tjej och det är grymt skönt att ha "en sån" att prata med också nu när man dejtar. Att hon är bi är ännu häftigare så att man kan snacka om hur snygg tjejen är med henne

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Får man ragga på sommarjobbare?

Självklart men man bör väl gå varsamt fram ibland. dumt om de jobbar på samma arbetsplats men det gör väl inget om man är lite intresserad som sagt.

Sen träffar man de på stan så kan man ju stanna o prata lite o se vart det leder vägen. antagligen blankt nej eller en vän eller nått annat mer skojsigt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag har upptäckt hur jag är funtad... En kär vän beskrev hur jag känner och efteråt så kände jag igen mig till 100%. Han förklarade att:
Jag aldrig blir kär i tjejen, det är aldrig henne jag älskar! Det är känslan jag blir kär i, det är känslan om jag börjar älska!

Hursomhelst Flickan var på en festival för någon dryg vecka sedan, och under tiden så kom jag i kontak med en 15 årig tjej som var ascharmig, och verkligen lockade fram mina bättre sidor, och jag vet inte riktigt men jag gillade henne och vart väldigt nyfiken men jag höll mig i skinnet och inget hände.

Sen får jag reda på att min brud druckit sig lite, och sedan strulat med första bästa äckel! Men men vad fan ska man göra? Jag är ju inte kär i henne längre, (hon framkallar inte samma känslor) Men jag älskar henne på såvis att jag inte vill göra henne ledsen... :/

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Jag har upptäckt hur jag är funtad... En kär vän beskrev hur jag känner och efteråt så kände jag igen mig till 100%. Han förklarade att:
Jag aldrig blir kär i tjejen, det är aldrig henne jag älskar! Det är känslan jag blir kär i, det är känslan om jag börjar älska!

Hursomhelst Flickan var på en festival för någon dryg vecka sedan, och under tiden så kom jag i kontak med en 15 årig tjej som var ascharmig, och verkligen lockade fram mina bättre sidor, och jag vet inte riktigt men jag gillade henne och vart väldigt nyfiken men jag höll mig i skinnet och inget hände.

Sen får jag reda på att min brud druckit sig lite, och sedan strulat med första bästa äckel! Men men vad fan ska man göra? Jag är ju inte kär i henne längre, (hon framkallar inte samma känslor) Men jag älskar henne på såvis att jag inte vill göra henne ledsen... :/

Din flickvän strular med första bästa äckel ?
Du ska ge henne på käften och dumpa henne:) (observera, jag menar inte att du ska slå henne så:p).. och nej,a tt hon druckit är INGEN URSÄKT TILL ATT STRULA MED NÅGON ANNAN!!.

Hon gjorde dig ledsen genom att strula med annan så hon verkar inte bry sig så mycket om dig så skit i henne och kör på första tjejen du nämnde hehe.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Din flickvän strular med första bästa äckel ?
Du ska ge henne på käften och dumpa henne:) (observera, jag menar inte att du ska slå henne så:p).. och nej,a tt hon druckit är INGEN URSÄKT TILL ATT STRULA MED NÅGON ANNAN!!.

Hon gjorde dig ledsen genom att strula med annan så hon verkar inte bry sig så mycket om dig så skit i henne och kör på första tjejen du nämnde hehe.

Jag förstår hur du tänker... Men egentligen bryr jag mig inte det minsta, jag tycker bara det är dålig stil när jag bara är kvar för att jag inte vill såra henne... Fast hon var ju ledsen efteråt etc. Men men... Jag väntar tills hon dumpar mig... Det har ju varit lite spänt senaste månaderna!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Jag förstår hur du tänker... Men egentligen bryr jag mig inte det minsta, jag tycker bara det är dålig stil när jag bara är kvar för att jag inte vill såra henne... Fast hon var ju ledsen efteråt etc. Men men... Jag väntar tills hon dumpar mig... Det har ju varit lite spänt senaste månaderna!

Alltså är du ihop med någon för att vara snäll? Det skulle jag bli mer ledsen av...

Permalänk

Han är nog i förnekelse stadiumet.

eller?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Han är nog i förnekelse stadiumet.

eller?

Det är mycket möjligt att han är.. man först "skiter i det" men efter litet tag inser man faktiskt vad som hänt, sorgen kommer och därefter ilskan, sen är man i skiten ett bra tag tills man slår sig själv på käften och rycker upp sig.

Känner att jag borde skriva av mig lite själv, men väntar med det ett tag så får vi (jag iaf..) vad som händer..

Permalänk

Mjo.

Jag kan inte ordningen och alla stegen men först kommer väl sorgen och att man vill försöka igen. ilska. förnekelse erkännande och slutklämmen gåvidare.

Tcntad har tagit slut? vad var/är det 16-17månader?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Det som händer på festival stannar på festivalen!

Att vara på en festival är som att vara i en fantasivärld där ingenting är på riktigt och man kan göra lite vad som helst.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Mjo.

Jag kan inte ordningen och alla stegen men först kommer väl sorgen och att man vill försöka igen. ilska. förnekelse erkännande och slutklämmen gåvidare.

Tcntad har tagit slut? vad var/är det 16-17månader?

Hehe, nejdå det är inte alls över som tur är, tack för din undran iaf
och för er som undrar är det snart 17 månader^^

Skall försöka göra historien lite kortare än vad den är:

Nja, det gäller en tjej som jag lärde känna efter mitt första ex, hon hade precis gått i samma skit som mig, hennes exkille sprang runt med andra osv, jag lyssnade på henne och snackade med henne, blev tillslut smått kär i henne också:) hon sa likadant för mig, hur sant det faktiskt var vet jag inte men jag har mina skäl att tro det var mkt sant^^.

Hon åkte på semester i augusti -07, då hörde jag tyvär inte av mig så mkt till henne, alltså skicka sms, hon kunde iaf inte svara men jag försökte. När hon kom tillbaka från resan var det inte alls lika mycket chat och rosor som innan tyvärmen jag accepterade det såklart och vi levde vidare. (skall tilläggas att jag fick besök av min nuvarande tjej just i aug -07:p som då inte var min tjej).

Sen dess känner jag att vi har glidit isär på nåt sätt men ändå inte, när vi pratade så var det nice!, var dock inte lika mkt pga skola bla, anyways!.

I början av -08 erkände (stavning?) att hon som jag fick besök av i aug07 älskade mig.

I slutat av -08 så frågade "den första tjejen" mig och jag tog mig liten stund att besvara hennes fråga då hon frågade om jag hade en flickvän, jag tog mig en stund på att svara eftersom jag gillar henne väldigt mycket, hon är en underbar person!^^, mitt svar då självklart ja även om jag inte riktigt ville göra henne illa på nåt sätt, vi både hade sett framemot att träffas å lära känna varandra bättre bla.

Efter det.... har jag ofta dragit tunga och djupa suckar många gånger, jag har alltid t.ex fått börja konversation (vet dock inte om hon bara loggar in och låter sen msn vara, ungefär som jag gör:p) samt låter andra börjar prata med henne.

Idag den 20 juli 2009 har jag inte pratat med henne sen början av 09 (om jag inte missminner helt åt helvete), hon verkar inte ha facebook kvar och ingenting på min live space (ja, jag orkar tyvär inte göra egen hemsida..)

Tro mig, det tar faktiskt emot, vet inte om jag har fått en knäpp men jaja.

Dock såg jag henne online för 2-3 veckor sen, när jag var i taiwan, ångrar verkligen att jag inte sa hej till henne.

V... Ti amo (:p)

Nu jävlar är texten slut:p
Vet inte om texten kunde göras kortare, men definitivt längre hehe.

Jaja, får se hur det går, och tack till er som läser och faktiskt kommenterar om ni vill:), försökte inte få texten till nån patetisk skithistoria eller hitta på nåt, what you see is what's real!.

Over and out.

Edit: ändrade lite i texten, säkerligen inte till det mkt bättre...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Text, text, lite till text och text.

Jag är förbannat ledsen, men jag har läst texten tre, fyra gånger nu och jag fattar inte ett dyft.. men eh... det blir säkert bra ska du se!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Jag är förbannat ledsen, men jag har läst texten tre, fyra gånger nu och jag fattar inte ett dyft.. men eh... det blir säkert bra ska du se!

Mjo jag fick med ett typ what the fuck moment när jag läste.

Nu så undrar man om er förhållande är så seriöst och att ni kasnke glider isär allt för mycket för att kalla det ett förhållande? vad vet jag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

HAhahahahahaha vem har kopplar denna produkten till tråden: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=163507 och http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=234031

HAHAAHAAHHA hymor

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Jag är förbannat ledsen, men jag har läst texten tre, fyra gånger nu och jag fattar inte ett dyft.. men eh... det blir säkert bra ska du se!

Haha :p, jaaa jag visste jag skrev flummigt så det erkänner jag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Mjo jag fick med ett typ what the fuck moment när jag läste.

Nu så undrar man om er förhållande är så seriöst och att ni kasnke glider isär allt för mycket för att kalla det ett förhållande? vad vet jag

Erbjuder mig att renskriva det senare idag och förklara bättre hehe.

Läste inte hela texten själv menmen får be om ursäkt då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Haha :p, jaaa jag visste jag skrev flummigt så det erkänner jag.

Då ligger vi på samma frekvens vilket betyder att vi bör förstå på varandra när man börjar förklara saker på ett relativt lustigt sätt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Då ligger vi på samma frekvens vilket betyder att vi bör förstå på varandra när man börjar förklara saker på ett relativt lustigt sätt.

Hehe

Renskrivning kommer idag om nu någon vill det, jag ändrar lite i texten runt 4 på morgonen, vet ej om det var till det bättre menmen:).

Permalänk
Avstängd

Håller på att skriva ett litet blogginlägg med en kamrat, skulle behöva lite input från er!

Vad är det negativa/positiva med att vara singel?
Vad är det negativa/positiva med att vara i förhållande?

Vi själv har väl haft tillsammans alla förhållande som går, men vi är stumped, mest på den negativa singeldelen, hittar inte direkt nånting.

Snälla sweclockers, hjälp oss

EDIT:Tack, Jag stavar som en kratta

Permalänk
Medlem

"positiva" stavas det

Till det negativa hör att man saknar någon att vakna upp med varje morgon enligt mig. Bl.a..

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Avstängd

Är detta inte bara en vanesak? Jag själv börjar vänja mig, det är rätt skönt att kunna vakna själv, fisa och gå och ta en kopp morgonkaffe i all sin nakenhet.
Det jag har har kommit fram till just nu är:
Mindre sex, eller, mer jobb för det
Ingen att gosa med
Samt ingen man kan ventilera allt möjligt till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Håller på att skriva ett litet blogginlägg med en kamrat, skulle behöva lite input från er!

Vad är det negativa/posetiva med att vara singel?
Vad är det negativa/posetiva med att vara i förhållande?

Vi själv har väl haft tillsammans alla förhållande som går, men vi är stumped, mest på den negativa singeldelen, hittar inte direkt nånting.

Snälla sweclockers, hjälp oss

Har aldrig haft ett förhållande. Men detta är vad jag har lärt mig av andra och lite av mig själv.

Singel:
+ Du kan träffa flera samtidigt
+ Du behöver inte vara rädd för att bli sårad
+ Du har inget ansvar
+ Du kan vara med dina vänner, utan att ha en gnällig flickvän som säger att ni aldrig är med varandra
+ Du behöver inte vara rädd för att din partner är otrogen

- Du kan känna dig ensam om du inte träffar någon under ett tag
- Du kan inte ha regelbundet sex (eller det kanske du kan om du är en grymt bra raggare)
- Du har ingen att dela allt med
- Du har ingen att längta efter och älska (kanske man kan längta efter någon man inte vill vara tillsammans med, men då vill man nog vara tillsammans i alla fall)

Förhållande:
Byt + mot minus osv.

Summa summarum så är det bästa att ha ett öppet förhållande tycker jag.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Träffade förresten tjejen jag pratat om lite tidigare härom dagen. Hon som flyttat hem över sommaren. Vi hade trevligt och när vi skulle skiljas åt lät det på henne som att hon tyckte det var synd att det var som det var (att hon inte bor i stan nu). Tycker jag också Men man får se vart det leder helt enkelt.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?