Team Fortress 2-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Mm, sugen på att sätta upp?

Stöter på problem med porten hela tiden, kommer inte in i min router och inte heller min switch så det blir svårt för mig att fixa en ventserver. Någon annan som är mer hypad på denna punkt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
Stöter på problem med porten hela tiden, kommer inte in i min router och inte heller min switch så det blir svårt för mig att fixa en ventserver. Någon annan som är mer hypad på denna punkt?

Gör väl inte så mycket, det inbyggda funkar ju helt ok.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Jo det funkar nog, eftersom vi inte spelar så mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
Jo det funkar nog, eftersom vi inte spelar så mycket

Mm, precis:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk

Ny patch ute.. Mest småfix, men många bäckar små..

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Ny patch ute.. Mest småfix, men många bäckar små..

En patch som än en gång kör över alla seriösa spelare eftersom den gör så att TFtrue inte funkar längre

Hur kan Valve totalt skita i att alla stora ligor i europa numera kör critfree?!

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriNitro
En patch som än en gång kör över alla seriösa spelare eftersom den gör så att TFtrue inte funkar längre

Hur kan Valve totalt skita i att alla stora ligor i europa numera kör critfree?!

För att ingen bryr sig om alla "seriösa" spelare?

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Att få crits är ju endel av spelet visst det är totally random och man kan ha jävligt otur/tur med det men jag tycker ändå att det hör spelet till!

men håller med att man ska kunna få ha crits av om man vill!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriNitro
En patch som än en gång kör över alla seriösa spelare eftersom den gör så att TFtrue inte funkar längre

Hur kan Valve totalt skita i att alla stora ligor i europa numera kör critfree?!

Jag är seriös och inte överkörd.

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Haha åfan, får man fråga vilken klan du är med i då? För vad jag vet är det ingen svensk toppklan som gillar crits

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk

Sluta grina, lira cs om ni inte vill ha crits. (eller valfritt annat onlinespel)

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

in på servern nu grabbar jag vill spela

ulla.mine.nu:27016

jag vet även varför det aldrig kom in någon mer än swecare förra gången vi spelade...servern var inte synlig då man sökte i server browsern, gick bara hitta om man skrev in ip:et...servern var inte uppdaterad. Har dock fixat det nu!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
in på servern nu grabbar jag vill spela

ulla.mine.nu:27016

Kommer

Permalänk
Medlem

blev ju några tillslut ändå.
när är det nästa spelkväll då?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
blev ju några tillslut ändå.
när är det nästa spelkväll då?

Vet inte, när vill ni ha?:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Vet inte, när vill ni ha?:)

En gång på lördag och en gång på söndag?

Permalänk
Medlem

precis, sätt upp typ 21.00 lördag och 20.00 söndag.

går det inte göra så att det kommer upp automatiskt varje lör och sönd?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
precis, sätt upp typ 21.00 lördag och 20.00 söndag.

går det inte göra så att det kommer upp automatiskt varje lör och sönd?

När du håller på att göra det, gör Aeqvist admin också

Ingen aning, tror inte det, men vad vet jag Jag är inte admin i någon Community Group.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
precis, sätt upp typ 21.00 lördag och 20.00 söndag.

går det inte göra så att det kommer upp automatiskt varje lör och sönd?

Ok:)

Nej det går inte, tyvärr.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
När du håller på att göra det, gör Aeqvist admin också

Ingen aning, tror inte det, men vad vet jag Jag är inte admin i någon Community Group.

Aeqvist, vill du? Det är lugnt, ska bara fråga knug först:)

Edit:, nu när jag försöker har dom tagit bort alternativet att välja vilket spel, vilken server +vilket lösenord... Det suger ju=/

Edit2: Dom har också tagit bort den där popup-grejen när man väljer datum, det får mej att tro att det är mer tillfälligt. Ska vi ha lösenord?

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

ja vi kan köra samma lösen, aa nog får du göra mig till admin också nog

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
ja vi kan köra samma lösen, aa nog får du göra mig till admin också nog

Så, båda idag och imorgon är tillagt (med lösenord) och nu är du officer:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

snyggt jobbat!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Kom nu pöjkar!

Permalänk
Medlem

SPELKVÄLL!!

Nu lirar vi sönder nya CTF_Well!
(vild chansning att dra igång detta nu men jag har inget att förlora på det!)

hoppas någon kommer

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Ja...det gick inte så bra.
Blev lite svårt med ctf med så få spelare.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

joo det blev ju det :/ hade hoppats på lite folk utifrån så att säga men det sket sig ju...

Banan är faktiskt riktigt rolig om man är 22pers och uppåt! annars blir det dock lite långdraget och "enkelt" inget riktigt spel.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

hade helt enkelt glömt att det var spelkväll.
Kom inte fram något på Events :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
hade helt enkelt glömt att det var spelkväll.
Kom inte fram något på Events :S

Det var kort varsel, tio minuter eller så:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

jo precis, jag tänkte klockan 21.30 fan en ny map, spelkväll, ja!
så jag satte upp spelkväll kl 21.55 typ. så det var nog mycket därför det var lit efolk också

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Spelkväll!

När: Onsdag, kl. 20:00
Var: Aeqvist server, var annars?:) (Ip: ulla.mine.nu:27016) Det vanliga lösenordet.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.