Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Hemskt vad roligt jag hade i SU-26an igår, tack för tipset om att köpa den

Kul att du gillar den! Tänk på att köra med rätt ammo bara, det finns två stycken olika HE, en med lite skada och en med mycket, som dock kostar lite mer men fortfarande billig i drift.

När man kommer med i en riktig blåbärs-match kan man utan problem få upp en 7-8 kills i SU-26, så jäkla kul. Någon som vill köra en SU-26 platoon någon gång?

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Hemskt vad roligt jag hade i SU-26an igår, tack för tipset om att köpa den

Riktigt rolig den där, med cammo-nät och cammo på crewn är man nästan osynlig också!

Synd att det krävs aningens mer grind att komma till det andra artyn som har torn, T8 franska

Permalänk
Medlem

Jo drog in 7 kills på en match och 5 på nån annan, synd bara att man inte kan göra så mycket skada mot KV-1 och liknande.
Måste bara få upp min crew till 90%+ för den missar än fast man har så litet sikte.

SU-26 är roligare än BatChat artyt

Permalänk
Medlem

Jag har 100% + ca 30% i Brothers of/in Arms och man träffar riktigt bra. Dock har jag inte köpt -10% aim time ännu.. den kan nog vara nice.

KV-1:or är jobbiga och det är knappt lönt att slösa skott på om de inte står med sidan/röven till. Framifrån blir det mest 0-hittar och på sin höjd en 50 träff.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Jo det gör nog en stor skillnad att ha 100% , kommer inte köra brothers in arms förrän man fått ihop 100% på crew skill.
Kommer att köra nåt annat roligt tills dess.
Tror inte man behöver fixa -10% aim time med tanke på hur fort den siktar, men känner man sig rik kan man ju göra det.
Borde finnas en consumable som ökar räckvidden för arty med 10%

Jo fick några 40 till 50 hittar, samt några 0...

Permalänk
Medlem

Har BiA, 80% camo, Gun Laying Drive, Rammer och Net såklart. BiA först, då det är ett arty och 26an har goda möjligheter att komma undan utan camo, lite likt Panthern. Removed Speed Governor dras på direkt i start för att komma åt de där guldställena i tid. Endast 50% hit ratio, men så chansar man många skott också då det är så roligt att skjuta tryckande 85or och KVs igenom något fönster eller genom en smal gränd, enkom för att se dem svära i chatten och kalla en för hacker

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Någon som vet några bra mods?

Permalänk
Medlem

Jag kör med delar av AIO Mod. Främst sikten,reload timer, shell flight time för artilleri, damage panel.
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/120259-aiomod-...

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zonny:

Någon som vet några bra mods?

Voice pack.

Duke nuke em voice pack!

Behöver man mer?

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Voice pack.

Duke nuke em voice pack!

Behöver man mer?

Yes! Duke packen glömde jag ju skriva, den är guld. Step right up and get some!

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Yes! Duke packen glömde jag ju skriva, den är guld. Step right up and get some!

You need a new ass, that one got a hole in it!

I'm on you like stink on shit.

Bästa modden i wot. ;D

Lite provsmak men det är lite svordomar i det så NSFW. ;p

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

You need a new ass, that one got a hole in it!

I'm on you like stink on shit.

Bästa modden i wot. ;D

Lite provsmak men det är lite svordomar i det så NSFW. ;p

Down your throat and out your ass!

Lätt bästa modden.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weuffelhjaern:

Down your throat and out your ass!

Lätt bästa modden.

Visste inte att det var så många på swec som redan körde med duke i sin tank.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Visste inte att det var så många på swec som redan körde med duke i sin tank.

Inte jag heller, trodde jag var ensam nästan. Har aldrig haft en tanke på att byta sen jag la in Duke packen. Förgyller varje sekund i spelet.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Inte jag heller, trodde jag var ensam nästan. Har aldrig haft en tanke på att byta sen jag la in Duke packen. Förgyller varje sekund i spelet.

Körde ett par dagar utan duke efter 7.5 blev så ensamt med "we hit them hard" i helium röst...
Så behövde ladda ner duke igen. :3

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Efterlyser folk att spela med ibland, då mitt umgänge inte spelar/gillar WoT särskilt mycket.
Har premium acc och lirar/levelar Russian tanks:
T7 heavy mastery 2
T5 medium mastery 2
T4 arty mastery 1
T4 TD mastery 3

Gillar att trolla en hel del, samt kör helst skype

Nickar Pontooz ingame/skype

Visa signatur

[Stationär] i7 13700K, RTX3080Ti
[Laptop] i7 11800H Liquid metal, RTX3070 Liquid metal
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro, Audeze Maxwell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontooz:

Efterlyser folk att spela med ibland, då mitt umgänge inte spelar/gillar WoT särskilt mycket.
Har premium acc och lirar/levelar Russian tanks:
T7 heavy mastery 2
T5 medium mastery 2
T4 arty mastery 1
T4 TD mastery 3

Gillar att trolla en hel del, samt kör helst skype

Nickar Pontooz ingame/skype

Adda mig kan vi spela någon kväll. letar efter samma sak nämligen.

Permalänk

Var hittar man en klan att joina? Är så trött på standard strid nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Satt och tittade lite på detta igår. Kolla på deras hemsida finns det bra med sökmöjligheter. Själv tänkte ja mig en +30 svensk whiskey drickande lösning om den finns

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Adda mig kan vi spela någon kväll. letar efter samma sak nämligen.

Vad nickar du in game?

Visa signatur

[Stationär] i7 13700K, RTX3080Ti
[Laptop] i7 11800H Liquid metal, RTX3070 Liquid metal
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro, Audeze Maxwell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Satt och tittade lite på detta igår. Kolla på deras hemsida finns det bra med sökmöjligheter. Själv tänkte ja mig en +30 svensk whiskey drickande lösning om den finns

Vad dricker du ingame?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Man blir ju bara frustrerad av random battles när man spelar själv. Vettiga folk kan adda "Gyre" om ni vill platoona lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrester:

Vad dricker du ingame?

Favoriten är nog en Black Ribbon 10a.
Men det blir inte alltid så roligt

Permalänk

Vad innebär platoon rent praktiskt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Favoriten är nog en Black Ribbon 10a.
Men det blir inte alltid så roligt

Nu är vi offtopic och jag ska sluta men Bowmoore eller Lagavullin

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Victory! Map:
Province den 9 september 2012 15:40:00
Marder II Experience received: 2 562 (x2 for the first victory each day) Credits received: 16 246
Battle Achievements: Top Gun, Scout, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Marder är för bra för den kartan, haha. Har inte spelat den på länge, men skoj var det. Folk hade ett hum om vart jag stog och spotta och sköt men dom prickar för dåligt på så långa avstånd helt enkelt. Var aldrig orolig över kulorna som damp ner runt om kring.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Synd man inte kan vara med i flera klaner samtidigt, eller kan man det? Hade annars påstått att det vore värt att chansa på Beasts of Bourbon B-O-B, där man kontaktar Borgheim för medlemskap. Whiskey, likör, fulöl och fanta, vad som går bra. Inte seriösa någonstans och en hel del pluton, knappt något company och inget cw hittills då vi är för små och många medlemmar är halvaktiva således låg tier. Vi föredrar skype. Vanliga fraser brukar vara "Dags å man up!", "Äsch det gör inget" och "Ajajajajaj det var dumt".
Om ni inte finner något bättre, är desperata eller helt enkelt bara fulla som sju drängar så kan ni ju fundera på saken.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Synd man inte kan vara med i flera klaner samtidigt, eller kan man det? Hade annars påstått att det vore värt att chansa på Beasts of Bourbon B-O-B, där man kontaktar Borgheim för medlemskap. Whiskey, likör, fulöl och fanta, vad som går bra. Inte seriösa någonstans och en hel del pluton, knappt något company och inget cw hittills då vi är för små och många medlemmar är halvaktiva således låg tier. Vi föredrar skype. Vanliga fraser brukar vara "Dags å man up!", "Äsch det gör inget" och "Ajajajajaj det var dumt".
Om ni inte finner något bättre, är desperata eller helt enkelt bara fulla som sju drängar så kan ni ju fundera på saken.

Åhå! En livsnjutar klan helt enkelt. Som klippt och skuren för mig Kanske ska lämna nuvarande klan då.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Åhå! En livsnjutar klan helt enkelt. Som klippt och skuren för mig Kanske ska lämna nuvarande klan då.

Whoa! D:
Jag skulle ta det lite lugnt i svängarna Visserligen livsnjutare men ta ett prat med Borgheim först om du funderar, kolla klanens stats och spelarna. Du är även välkommen testa oss över några plutonrandoms, adda alakai3 i spelet så får man ordna några få när man är inne.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

är med sugen på att joina en clan.. men vilken rank på tank bör man ha? Besta tanken är en T32 fullt upg här..

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!