Inet - Giveaway

Permalänk
Medlem
Skrivet av kobb3:

Erbjudande för ca 1 min sedan, 1 TB samsung hdd för halva priset.

Behöver egentligen ingen och känner på att det bara blir ett impulsköp

Haha, jag satt och slösurfade när jag råkade se att erbjudandet kom upp. Lyckades lägga en beställning iaf. När jag uppdaterade efter jag skickat min beställning var de redan slut.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk

Och där var de slut eller egentligen för 5 minuter sen men ändå!
50 st diskar på max 5 min är otroligt snabbt!!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Faen! Gick och duschade, jag som behövde en ny HDD.

Permalänk
Medlem

Det var då själva att man skall behöva vara inne på facebook och uppdatera sidan hela tiden, finns det inget bättre sätt?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Skrivet av muppens:

Det var då själva att man skall behöva vara inne på facebook och uppdatera sidan hela tiden, finns det inget bättre sätt?

det gör det faktiskt
gå in och kika på denna sida : inet loggen! är en RSS du kan prenumerera på som visar alla inlägg INET gör på facebok !

EDIT : (Vet inte om Checkforchange funkar någe vidare ? )
använd sedan firefox-tillägget checkforchange https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/3028/?src=api på den sidan så talar den om när något nytt postas från Inet.se på facebook

Lycka till!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk

Jag som behövt en 1tb green ett tag och så missar man det här :/ surt.

Permalänk

Inet önskar godnatt! Det femte och sista lilla erbjudandet blir imorgon (torsdag) efter 08:00..

Permalänk
Hedersmedlem

Nu har Inet skrivit att det först blir imorn. Börjar bli lite trött på detta..... Iofs. kan man ju skylla sig själv, men det är faktisk att jävlas med folk. Det är många som sitter och har koll på sidan (kanske suttit hela dan, och sedan kommer inet kl. 00.00 och säger idag??? nej imorgon. Skitkul

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Nu har Inet skrivit att det först blir imorn. Börjar bli lite trött på detta..... Iofs. kan man ju skylla sig själv, men det är faktisk att jävlas med folk. Det är många som sitter och har koll på sidan (kanske suttit hela dan, och sedan kommer inet kl. 00.00 och säger idag??? nej imorgon. Skitkul

Håller med, känner mig lurad. De gick inte ut och sa att det var en annan dag så givetvis förväntade man sig det igår. Sen hur de kan tycka att de är schyssta och meddelar att det är efter kl. 8 idag förstår jag inte. Det kan ju vara kl. 23.59 ändå. Första dagen var det vid 17-18 på kvällen och man kan ha suttit från 7 på morgonen.

Visst är det riktigt trevligt med specialerbjudanden och give-aways. Men de kräver ju oerhört mycket tid eller tur och man sparar kanske in några hundralappar eller får ett usb-minne värt 99:- så det känns väl sisådär. Dock var det ju ett riktigt bra pris på netbooken, men det var ju mitt i natten när man absolut inte förväntade sig det.

Jag tycker precis som när det gäller Dustinhome's julklappsutdelning att det här är genomfört på ett helt uselt sätt som kräver oerhörd motprestanda från kunderna. Bättre slumpa ut saker än att det ska krävas timtals av ovisst väntande och sedan kan man missa erbjudandet för att man inte satt och spammade F5 då det tar slut på 2min.

Jag ger då upp nu, efter 3h meningslöst uppdaterande igår så tänker jag inte spendera 1min idag. Jag har fortfarande Inet som en favoritbutik, men ärligt talat så blir jag besviken och kanske inte anstränger mig lika hårt nästa gång att verkligen försöka handla hos just dem. All reklam är bra reklam brukar de säga, men att komma och säga gonatt efter hundratals personer suttit och uppdaterat i timmar på deras sida är bara för mycket för mig. Visst de säger att de just kom online, men de hade då rensat inlägg tidigare på kvällen och de kan enkelt se att det sitter massvis av personer och förväntar sig ett erbjudande, så varför inte skriva en rad så snabbt som möjligt att det blir inget ikväll.

Dustinhome vet man då att det åtminstone är en gång i timmen, inte från och med nu och inom 15h så är det ett erbjdande...

Permalänk
Medlem

Urk, nu har man suttit och väntat på att erbjudandet som skulle komma efter kl 8 läggs upp, men efter över 2 timmar har inget hänt

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Uppe nu

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Nu kör de HDD igen för er som missade

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Slut nu. Tog 6-7minuter innan 100 diskar var sålda

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Jag valde att inte köpa en.

Är inte detta erbjudande OT för tråden? Det är ju ingen giveaway precis..

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnosk:

Jag valde att inte köpa en.

Är inte detta erbjudande OT för tråden? Det är ju ingen giveaway precis..

Köpte inte någon jag heller. Har några hundra GB ledigt så jag klarar mig ett tag.
Ja det är väl lite offtopic, jag trodde faktiskt att de skulle skänka bort något, men så var det ju inte.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Hedersmedlem

Kampanjen började ju med en giveaway, så det var väl naturligt att fortsätta här.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Jag köpte en, nu ska jag bara komma på vad jag ska ha den till också....
Det känns lite fel att ha den som lagringsdisk (vilket är vad jag har mest
behov av egentligen). Väldigt bra pris/gigabyte i alla fall

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av irkasmork:

Jag köpte en, nu ska jag bara komma på vad jag ska ha den till också....
Det känns lite fel att ha den som lagringsdisk (vilket är vad jag har mest
behov av egentligen). Väldigt bra pris/gigabyte i alla fall

Varför?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Kent:

Impulsköp, men extra hårddiskutrymme kan man alltid ha nytta av...

Permalänk
Medlem
Skrivet av irkasmork:

Impulsköp, men extra hårddiskutrymme kan man alltid ha nytta av...

Tror han menade "varför inte som lagring"?

Jag kan dock ha fel men vad vet jag ^^

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av erdraug:

Tror han menade "varför inte som lagring"?

Jag kan dock ha fel men vad vet jag ^^

Precis, men kunde ha varit lite mer tydlig

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av erdraug:

Tror han menade "varför inte som lagring"?

Jag brukar ha GP-diskar (eller motsvarande) som lagring, F3 är väl lite snabbare, mera OS/programdisk?
Så tänkte jag i alla fall. Därmed inte sagt att man inte kan ha F3 för lagring...

Permalänk
Medlem

någon som fått sms än om att ordern håller på att plockas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobyy:

någon som fått sms än om att ordern håller på att plockas?

Jag fick mitt plock-sms alldeles nyss!

Permalänk
Medlem

jag som ska ha en sån hdd till nästa bygge så missar man detta :/

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Fick mitt levererat sms nu för min HDD från den första rabatten

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjavel:

Jag fick mitt plock-sms alldeles nyss!

Fick också mitt plock-sms

Permalänk
Skrivet av erdraug:

Fick mitt levererat sms nu för min HDD från den första rabatten

Jag med.

Visa signatur

|C2Duo E6750|Gigabyte P45-DS3|Ati 4850|Corsair 2GB|1*320 Samsung|2*160 Seagate|1*640 WD|Antec SonataIII|

Permalänk
Skrivet av irkasmork:

Jag köpte en, nu ska jag bara komma på vad jag ska ha den till också....
Det känns lite fel att ha den som lagringsdisk (vilket är vad jag har mest
behov av egentligen). Väldigt bra pris/gigabyte i alla fall

Jadu, du kan ju skicka den till mig!

Permalänk
Avstängd

Suck.
JAg som tänkte köpa en samsung F3 disk så missar man detta.
Nu är man inte alls sugen på o köpa en.

Inte på inet iaf ;O