Permalänk
Medlem
Skrivet av clarky:

och by the way.. bilar, spel ect är produkter.. en produkt är en produkt.. alla produkter har en release datum och det spelar ingen roll om den väger 40 ton eller 20 gram.. som tillverkare ska du inte låte folk boka nåt du inte vet...

Du vet att det kommer.
så varför ska man som tillverkare inte låta folk boka?
ge mig en anledning till varför man INTE ska kunna göra det?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Skrivet av clarky:

Driver du? Att annonsera nåt som kommer ut om 1 år ger ju falska förhoppningar? har ju aldrig vart med om nåt tidigare.. t.om bilar och andra stora produkter annonseras inte försen några månader innan reales...

Skrivet av clarky:

Well, som Webhallen (där jag har förhandsbokat) säger:

Pris och information, datum ect kan ändras... med andra ord så är inget av infot som dem skriver 100% sant.. vi vet inte ens om den kommer i början av 2012.. den kan ju komma i slutet av 2012.. ska folk förhandsboka saker och ting ca 2 år innan den kommer ut? helt jävla absurt!

Skrivet av clarky:

och by the way.. bilar, spel ect är produkter.. en produkt är en produkt.. alla produkter har en release datum och det spelar ingen roll om den väger 40 ton eller 20 gram.. som tillverkare ska du inte låte folk boka nåt du inte vet...

Du har helt fel, som redan sagts så har dom inte gjort något fel när dom faktiskt säger att informationen dom ger är preliminär och kan ändras hela tiden. Vad gäller andra produkter så kan man ofta förhandsboka dessa med långt i förväg, jag vet inte var du får dina tokiga idéer från. Dina inlägg är totalt absurda och helt ologiska, tänk innan du postar.

Permalänk
Medlem

rätta mig om jag har fel men det finns ju folk som köper ett nyproducerat hus/lägenhet innan dom är klar

Permalänk
Medlem
Skrivet av erdraug:

Den blåa blizzard posten som någon postade bevisar ju att det inte finns något säkert än kan lika väl släppas iår. Bara massa folk som hypar upp att det ska släppas 2012 bara för att många missförstod blizzard :s

Folk verkar ignorera det
Jag tror då att det släpps i år.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Avstängd

http://www.vg247.com/2011/02/17/no-more-riddles-blizard-hirin...
Spelet kommer till Konsol.
Blir väl att invänta en neddummad version av spelet.
Inbefore "dom har ju lovat att PC versionen ska bli bra och inte påverkas!"

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

http://www.vg247.com/2011/02/17/no-more-riddles-blizard-hirin...
Spelet kommer till Konsol.
Blir väl att invänta en neddummad version av spelet.
Inbefore "dom har ju lovat att PC versionen ska bli bra och inte påverkas!"

De värsta med konsolportar är att tekniken inte riktigt stämmer, men eftersom spelet utvecklats till PC från början så bör det inte påverkas rent tekniskt i alla fall, däremot stämmer det att vi kan se en "fördummning" när dom drar ned svårighetsgraden i förmån åt de tillsynes "konsolidioterna".

Permalänk
Medlem

Jag tror det kommer 2012, men hoppas innerligt på 2011.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

NOOO inte 2010 Jag vill inte vänta ända tills då, har redan väntat sen tidigt 2009..

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Skrivet av KKay:

Diablo på konsol? Nej tack.
Jag köpte min dator för just D3 >_<

Då behöver du inte oroa dig, du kommer att kunna spela Diablo 3 med lätthet med din dator.

Visa signatur

CPU: i7-2600K.
GPU: EVGA GTX 980 SC.
MINNE: 8GB 1600MHz DDR3.

Permalänk
Medlem

bara jag som önskar varje år att warcraft 4 kommer. Så underbara spel och jag lirar fortfarande 3an =P

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti