Mass Effect 3 Multiplayer gäng sökes!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackan3379:

Har 4 karaktärer från ME2 där historien ska fortsätta i ME3, vet inte om jag har tid med multiplayer

Men lägg till: Accipiter46 i origin...

Men multiplayer påverkar ju hur spelet utvecklar sig i singleplayer.

Permalänk
Skrivet av Kilroy:

Men multiplayer påverkar ju hur spelet utvecklar sig i singleplayer.

Wait, what? *Börjar googla*

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackan3379:

Wait, what? *Börjar googla*

Jag har medvetet hållt mig borta från det så mycket som klarat av, men multi-player påverkar "battle readiness" och kan spela stor roll om man vill.

Permalänk
Skrivet av Kilroy:

Jag har medvetet hållt mig borta från det så mycket som klarat av, men multi-player påverkar "battle readiness" och kan spela stor roll om man vill.

Såg det, och jag har också försökt hålla mig undan från spoilers

Det kanske blir multiplayer ändå då...

Edit: Ps, trodde först att det skulle vara en typ nödvändig del av spelet eller nåt :-S

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

om du fortfarande söker så adda mig kimpalajnen

kan va med o röja lite med black widow o min söta falcon punch assault rifle ^^

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem

roxio30 på origin om ni vill ha en till.

Permalänk
Medlem

Hakar på också, Rosslan, har bara kört MP-demo. Men det ska nog gå bra i alla fall

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Kilroy, vad har du för Origin namn?

Jag har addat alla i tråden, heter Eoznightingale. Spelar en del, gärna silver, kanske gold. Har flera 20 chars, kan spela det mesta. Snacka gärna med mig för spel!

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grayson:

Kilroy, vad har du för Origin namn?

Jag har addat alla i tråden, heter Eoznightingale. Spelar en del, gärna silver, kanske gold. Har flera 20 chars, kan spela det mesta. Snacka gärna med mig för spel!

Barneyk2, jag skrev det i en post lite senare.

Permalänk
Medlem

Undrar lite om någon vet mer exakt vad man behöver för att klara av silver missions ?

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Skrivet av karjix:

Undrar lite om någon vet mer exakt vad man behöver för att klara av silver missions ?

Mest något mer sammarbete och om du börjar förstå hur powers/tech fungerar ihop med andra powers/tech så är inte silver särskillt svårt. Kräver lite mer tålamod bara eftersom du får många fler mobs med shield/armor/barrier och ungefär 50% mer hp jämnfört med bronze.

OT: Adda gärna mig till origin, Dsspore, men väntar för tillfället på att dom ska fixa buggen som resettar din coop-profil eftersom det hände mig och orkar helt enkelt inte starta om från 0 fler gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Undrar lite om någon vet mer exakt vad man behöver för att klara av silver missions ?

Beror lite på, för att klara Silver Cerberus på dom flesta kartor räcker det med väldigt grundläggande samarbete.
Silver Reaper på svårare banor är banne mig inte lätt ibland.

Skrivet av Dsweeclocker:

OT: Adda gärna mig till origin, Dsspore, men väntar för tillfället på att dom ska fixa buggen som resettar din coop-profil eftersom det hände mig och orkar helt enkelt inte starta om från 0 fler gånger.

Jag känner inte till den buggen, men jag promotar mina gubbar när dom är lvl 20 så jag startar om ändå.

Permalänk

Spelar gärna ME3 Multiplayer med ett gäng vettiga människor. Mitt Origin namn är MinorityMats så adda mig gärna!

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av att hitta folk att lira med:P
gärna köra lite gold med !
om någon är intresserad bara add mig miffo83

gärna skajp för att snacka, då jag inte får ingame att fungera händer inget när jag trycker på "tab"

Visa signatur

orka

Permalänk
Medlem
Skrivet av miffo:

Är väldigt intresserad av att hitta folk att lira med:P
gärna köra lite gold med !
om någon är intresserad bara add mig miffo83

gärna skajp för att snacka, då jag inte får ingame att fungera händer inget när jag trycker på "tab"

Har du kollat så att du har rätt ljudingång vald i spelet?
Spelet hade "mic" vald men jag har min mikrofon i "line in" så jag fick byta för att det skulle funka.

Skype har dock andra fördelar.

Körde min första gold reaper idag, och vann!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Har du kollat så att du har rätt ljudingång vald i spelet?
Spelet hade "mic" vald men jag har min mikrofon i "line in" så jag fick byta för att det skulle funka.

Skype har dock andra fördelar.

Körde min första gold reaper idag, och vann!

Najs bara kört 1 gold hittils och kom till våg 9 innan hosten blev Dc'ed! det var lite segt

Visa signatur

orka

Permalänk
Skrivet av Kilroy:

Har du kollat så att du har rätt ljudingång vald i spelet?
Spelet hade "mic" vald men jag har min mikrofon i "line in" så jag fick byta för att det skulle funka.

Skype har dock andra fördelar.

Körde min första gold reaper idag, och vann!

Blarghhh skulle spela in det med fraps med tryckte F11 istället för F7 D:

Aja, 75k credits iaf

Gillar för övrigt inte ingame VoIP, föredrar hällre Skype.

Permalänk
Medlem

skulle va sjukt kul och få lira med några som har koll på läget!

Adda Failhoe om nån är taggad

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Avstängd

Kör gärna lite gold med vettigt folk. Adda Mungo112 om intresse finns

Permalänk

Lite Guld lir med Kilroy, Cuowe och nåns kompis

Enjoy

Permalänk
Medlem

Rätt kul match, trots att vi kanske inte var på topp gick det rätt bra ändå!

Permalänk
Medlem

Har försökt farma credits i gold med min quarian infiltrator under de senaste dagarna, börjar tappa tron på mänskligheten

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem

De flesta har väl inte koll på mot vilka fiender olika färdigheter ska användas och i vilken ordning man ska ta dem. Själv satt jag och var missnöjd med Drell Adept eftersom man inte hade Warp att spamma mot fiender med sköldar. Var väl efter att nött mig igenom två omgångar med nästan bara Assault-rifle som jag satt mig och läste igenom beskrivningen för Reave i lugn och ro. Kände mig rätt så dum då. Tack och lov att man håller sig på brons eller silver.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Medlem

Att köra gold med randoms är rätt dödsdömt.
Knappt att man kan köra silver på det viset liksom.
Fan, ibland förlorar man brons med randoms!

Permalänk
Medlem

hojta till om ni vill spela..

FenixWylde på origin

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kilroy:

Att köra gold med randoms är rätt dödsdömt.
Knappt att man kan köra silver på det viset liksom.
Fan, ibland förlorar man brons med randoms!

Håller delvis med. Fast jag tycker brons är det värsta. När man nyss promotat en klass och ska börja nöta igen kan man hamna med ett gäng riktiga sopgubbar, trots att dom ligger på level 15-20. Däremot brukar jag hamna i sköna grupper i guld som går ganska smärtfritt. Fast det är väl 50/50 där. Det som är bra i guld om man kör med sopgubbar är att man ofta hinner förlora innan wave 5 är över så man kan börja om med ett nytt lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Håller delvis med. Fast jag tycker brons är det värsta. När man nyss promotat en klass och ska börja nöta igen kan man hamna med ett gäng riktiga sopgubbar, trots att dom ligger på level 15-20. Däremot brukar jag hamna i sköna grupper i guld som går ganska smärtfritt. Fast det är väl 50/50 där. Det som är bra i guld om man kör med sopgubbar är att man ofta hinner förlora innan wave 5 är över så man kan börja om med ett nytt lag

Körde en silver med randoms.
Är "bara" lvl 14 och man vet aldrig vilka nötter man får spela med och dessutom ville jag lattja runt lite.
Så jag körde med ammo power och andra grejer.
Vi dog på wave 3 trots att jag använde 3 medi gels.

*suck*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kilroy:

Körde en silver med randoms.
Är "bara" lvl 14 och man vet aldrig vilka nötter man får spela med och dessutom ville jag lattja runt lite.
Så jag körde med ammo power och andra grejer.
Vi dog på wave 3 trots att jag använde 3 medi gels.

*suck*

Sånt är bittert. Slösa ammor mm för att torskar så fort. Man får ju lust att riva det lilla hår man har kvar hehe.

Körde faktiskt tre guld reaper med randoms i morse. Klarade alla galant
Så jag står fast vid att randoms på guld ofta går bättre än på silver/brons

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Sånt är bittert. Slösa ammor mm för att torskar så fort. Man får ju lust att riva det lilla hår man har kvar hehe.

Körde faktiskt tre guld reaper med randoms i morse. Klarade alla galant
Så jag står fast vid att randoms på guld ofta går bättre än på silver/brons

Du får bjuda in mig nästa gång du ska köra!

De få gånger jag provat randoms på guld så gick det inge vidare alls, men, det var ju också ett tag sedan. Kanske blivit bättre sen i början.
Jag tänker annars att när silver går så dåligt som idag så borde guld vara ännu värre, men så är det kanske inte!

Får prova lite när jag är på lvl20...

Permalänk
Medlem

Liksom, så här gick det när jag försökte mig på en random silver nu ikväll: