Permalänk
Medlem

Köra stridsvagn i Stockholm?

Såg den här på liveit. Är det någon som vet var det äger rum och vilka som faktiskt anordnar det?

Gissar att det inte är något liveit själva anordnar, utan att de som vanligt parasiterar genom att ta rejält betalt för vad andra anordnar.

Permalänk
Medlem

Det är ju ingen stridsvagn utan en gammal sovjetisk pansarbandvagn MT-LB med någon udda tornmontering. Mångsidigt fordon för trupptransport, dragfordon, bärgning, robot, LV, sjuktransport mm. Fanns även i Sverige som pbv401.

En stridsvagn väger runt 50-60 ton och används på ett helt annat sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunnis:

Det är ju ingen stridsvagn utan en gammal sovjetisk pansarbandvagn MT-LB med någon udda tornmontering. Mångsidigt fordon för trupptransport, dragfordon, bärgning, robot, LV, sjuktransport mm. Fanns även i Sverige som pbv401.

En stridsvagn väger runt 50-60 ton och används på ett helt annat sätt.

Trevligt att någon har lite koll

Permalänk
Medlem

Haha, den såg rätt fånig ut, men säkert en upplevelse även om det inte är en riktig stridsvagn.

Trodde först när jag läste inlägget att man skulle få köra den inne i centrala Stockholm. Det mina vänner hade varit en upplevelse! Synd att det förmodligen är bandvagnsförbud i hela stan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Chobi:

Haha, den såg rätt fånig ut, men säkert en upplevelse även om det inte är en riktig stridsvagn.

Trodde först när jag läste inlägget att man skulle få köra den inne i centrala Stockholm. Det mina vänner hade varit en upplevelse! Synd att det förmodligen är bandvagnsförbud i hela stan

Skickades från m.sweclockers.com

Hade med velat köra en inne i centrala Stockholm LMAO

Jo lär vara nått "dumt" förbud

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?