In-Ear hörlurar till Iphone 4S, 500kr Budget.

Permalänk
Medlem

In-Ear hörlurar till Iphone 4S, 500kr Budget.

Tjena har nyligen lyssna mycket mer på musik och ingen bryr sig kom till poängen.

Så vilka in-ear hörlurar rekommenderar ni för max 500kr? Dom ska vara relativt sköna och såklart bra ljud, ingen mikrofon eller liknande behövs.
Jag brukar lyssna på nästan all musik men främst rap.

Ett par jag funderat på är: http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/NS400ALUB...
Dom verkar ha fått väldigt bra betyg iaf.

En fråga till jag har, är om brukar kunna provlyssna i butiker, alltså stora butiker som Elgiganten eller Mediamarket?

Tack i förhand!

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem

Köp creative lurar dom gör riktigt bra grejer runt det priset

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Stora butiker som Media Markt / Elgiganten brukar inte tillåta att man provlyssnar in-ear lurar p.g.a hygienskäl. Det är en jävla djungel när det kommer till hörlurar.
Håller med Lexius, köp creative lurar alternativt AKG, de gör grymt bra lurar.

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/96526-klipsch_ho...

Grymt bra för priset. Jag köpte mina för 500 kr.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tjena! Blev dom jag länkade då de sålde dem på komplett för halva priset, och då jag sparade 300kr så kunde jag köpa FIFA 13 för dom pengarna som blev över för det var halva priset på det också
De kommer imorgon så får testa de då!

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaxXeZ:

Tjena har nyligen lyssna mycket mer på musik och ingen bryr sig kom till poängen.

Så vilka in-ear hörlurar rekommenderar ni för max 500kr? Dom ska vara relativt sköna och såklart bra ljud, ingen mikrofon eller liknande behövs.
Jag brukar lyssna på nästan all musik men främst rap.

Ett par jag funderat på är: http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/NS400ALUB...
Dom verkar ha fått väldigt bra betyg iaf.

En fråga till jag har, är om brukar kunna provlyssna i butiker, alltså stora butiker som Elgiganten eller Mediamarket?

Tack i förhand!

Köpte själv ett par sådana för 2 månader sen, mycket bra! rekomenderas! Hela registret är bra, bra diskant och mellanregister, basen är rapp och tung, utan att ta över. Kvaliten är oxå mycket bra tycker jag! kul att det är svensk design oxå:)

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight