RX 580/5500XT 8GB eller GTX 1060 6GB

Permalänk
Medlem

RX 580/5500XT 8GB eller GTX 1060 6GB

Söker något av dessa kort i fint skick för max 900:- inkl frakt. Kan även hämta i Trestad och omnejd.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Here to play. ❤️

Permalänk
Medlem

Hur ställer du dig till ett Asus Strix 1070 för 1000? Jag bor i Lidköping så typ omnejd

Permalänk
Medlem
Skrivet av merdique:

Hur ställer du dig till ett Asus Strix 1070 för 1000? Jag bor i Lidköping så typ omnejd

Det vore i så fall om du hade haft vägarna förbi. Är till en äldre dator så känns lite overkill med det kortet. :`)

Visa signatur

Here to play. ❤️

Permalänk
Medlem

Nej reser aldrig åt det hållet, bara neråt. Kul att du kallar det overkill, jag kan inte spela nånting längre med det så har uppgraderat precis.

Permalänk
Medlem

Jag har ett Sapphire RX 470 8gb som jag ej använder mer. Hade det i burken senast sommaren 22. Varit i sin förpackning sen dess. Något för dig? Dock kan jag vara skicka det - bor nere i Halmstad.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonW86:

Jag har ett Sapphire RX 470 8gb som jag ej använder mer. Hade det i burken senast sommaren 22. Varit i sin förpackning sen dess. Något för dig? Dock kan jag vara skicka det - bor nere i Halmstad.

Vill allt ha lite mer prestanda i kortet. Men tack för erbjudandet.

Visa signatur

Here to play. ❤️

Permalänk
Medlem
Skrivet av revben:

Vill allt ha lite mer prestanda i kortet. Men tack för erbjudandet.

Står att RX580 är av intresse, kolla benchmarks på RX 470 gentemot RX 580 så ser du att de presterar likvärdigt fast RX 470 är strömsnålare. Vill du att ett RX 470 ska prestera exakt som ett 580? Bara köra en överklockning så gör det susen.

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Here to play. ❤️