sökes skärm, fräsch rgb keyboard+mus till Julklapps bygge/setup.

Permalänk
Medlem

sökes skärm, fräsch rgb keyboard+mus till Julklapps bygge/setup.

Som rubrik lyder så sökes dessa delar!
jag har fått äran att bygga systersonens första dator+setup med en buget på 10k som jag sedan toppat.

önskemål;

  • 120+ hz skärm ~ max 700:-

  • rgb mus i nyskick ~ max 300:-

  • rgb keyboard i nyskick ~ max 300:-

  • hörlurar i nyskick ~ max 300:-

Bygget so far, en mix BF fynd, begagnade delar samt julkalender;

Processor - ryzen 5700x
Cooler - Amd wraith prism
Mobo - b550 strix wifi
Ram - 32gb 3200mhz cl16
NVME - 1tb, 128gb
Gpu - rx 6800
Psu - corsair cx750m
Case - Montech sky two

Musmatta - 299 julkalender fynd

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag har en Am4 vattenkylare (Coolermaster masterliquid 120l) och även två mekaniska tangentbord i nyskick:
1. Vit ducky one 2 mini RGB (riktig snygg design och full bakgrundsbelyst rgb, dock är det en 60% (litet) tangentbord) Usb C anslutning.
2: Custom byggt Glorious Modular, (mest svart), väldigt "klickigt" ljud. TKL, alltså den har allt förutom den extra numpaden på höger sida. Micro-usb anslutning

Kablar tillkommer såklart. De är inte nya, men skicken är perfekt och de klarar 10, troligen 100 år så kvalitativa de är jämfört med nya billiga tangetbord. De är nog värda en hel del mer men de är inte originalt mina, iaf 300kr styck funkar.

Permalänk
Medlem

Har följande
En ryzen stockkylare (wraith stealth tror jag den heter)
G502 hero mus (beg men fint skick)
Swive triton tangentbord 60% i vitt (helt nytt)

Permalänk
Medlem

Hallå,
Har en Glorious model D, trådad.
Kan leta upp o ta lite bilder och kolla skicket om det är av intresse. Men den är sparsamt använd och välskött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Hej, jag har en Am4 vattenkylare (Coolermaster masterliquid 120l) och även två mekaniska tangentbord i nyskick:
1. Vit ducky one 2 mini RGB (riktig snygg design och full bakgrundsbelyst rgb, dock är det en 60% (litet) tangentbord) Usb C anslutning.
2: Custom byggt Glorious Modular, (mest svart), väldigt "klickigt" ljud. TKL, alltså den har allt förutom den extra numpaden på höger sida. Micro-usb anslutning

Kablar tillkommer såklart. De är inte nya, men skicken är perfekt och de klarar 10, troligen 100 år så kvalitativa de är jämfört med nya billiga tangetbord. De är nog värda en hel del mer men de är inte originalt mina, iaf 300kr styck funkar.

är intresserad av bägge tangentbord, om du kan bidra med en bild på båda via pm så kan jag nog välja ut en av dem!