UPS - APC Back-UPS 850 VA - Nyskick

Permalänk
Medlem

UPS - APC Back-UPS 850 VA - Nyskick

Detta är ett impulsköp från Inet när jag införskaffade en ny NAS. Den har endast använts i några dagar och fungerar som den ska. USB-kabeln fungerar med
min Synology DS723+, bör fungera med andra också. Batteriet är urkopplat som vid leverans.

https://www.inet.se/produkt/6302391/apc-back-ups-850-va

Jag är inte bekväm med att ha en UPS i lägenheten. Skänkes då den endast är för avhämtning. Jag orkar inte med paket och post, lådan är kastad. Kvitto skriver jag ut vid avhämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Hej, den är jag intresserad av!
Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrAnderzzon:

Hej, den är jag intresserad av!
Skickar PM

Ah, läste fel -köping. Lite för sent på kvällen...
Betydligt längre bort än tänkt, så jag står över.
Ändrar du dig på frakt så är jag intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrAnderzzon:

Ah, läste fel -köping. Lite för sent på kvällen...
Betydligt längre bort än tänkt, så jag står över.
Ändrar du dig på frakt så är jag intresserad

Jag kanske överväger det om ingen annan plockar den, låter den ligga under veckan iaf. Jag lade upp annonsen av ren bekvämlighet.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Officiell jultomte

Jag plockar den gärna. Har vägarna förbi Norrköping inom någon vecka om du kan tänka dig det.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moseby:

Jag plockar den gärna. Har vägarna förbi Norrköping inom någon vecka om du kan tänka dig det.

Funkar för mig, men jag ska vara uppriktig med att om någon kommer och plockar den direkt så får den personen gå före. Jag har blivit bränd flera gånger tidigare över att folk lovat att komma på annons och sedan avbryts det av olika anledningar. Jag vill inte göra det till en karusell när jag ger bort en ny pryl för nästan 2000 kr.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Om den fortfarande finns kvar så kan jag hämta den när som under dagen

Permalänk

Hej!
Bor i Norrköping och kan hämta idag om möjligt

Mvh Simon

Permalänk
Officiell jultomte
Skrivet av InAction:

Funkar för mig, men jag ska vara uppriktig med att om någon kommer och plockar den direkt så får den personen gå före. Jag har blivit bränd flera gånger tidigare över att folk lovat att komma på annons och sedan avbryts det av olika anledningar. Jag vill inte göra det till en karusell när jag ger bort en ny pryl för nästan 2000 kr.

Fullt förståeligt att låta den gå till först till kvarn.

Visa signatur

PC1: i5-13600kf, 32gb DDR5@6000MHz, GTX 1080, Prime Z690-A, Windows 11
PC2: Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, GTX 1070Ti, ROG STRIX B550-F, Windows 10
SRV1: i5 10500T, 16GB DDR4, Debian
Home Assistant-tråden | Stryktipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av JPmannen:

Om den fortfarande finns kvar så kan jag hämta den när som under dagen

Du är välkommen, jag skickar kontaktuppgifter via PM.

Skrivet av Simonstigson:

Hej!
Bor i Norrköping och kan hämta idag om möjligt

Mvh Simon

JP hann före med 1 minut, så han får möjligheten först.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

@JPmannen har precis hämtat den så jag tackar alla för intresset och stänger annonsen.

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Jag har kvar min gamla avatar som en påminnelse om att även jag har varit ung och dum. Idag är jag, tack och lov, bara dum.