Battlefield 3 är Electronic Arts snabbast säljande spel någonsin

Permalänk
Medlem
Skrivet av imortalse:

jag kör battlefield 3 på PC men gillar arma 2 från Bohemia Interactive bättre för det är mer realistiskt och med bättre grafik än den hära leksaksgrafiken i bf3

kan man hoppa över dom irriterande filmsekvenserna mellan banorna ?

Nja, det stämmer ju inte riktigt. Arma 2 BF3

Skrivet av Joakim Ågren:

WUT? Bättre grafik?

Har jag svårt att tro, finns väl inget spel som slår BF3 på det.

Snyggaste jag sett iallafall Crysis 2 såg rätt fint ut emellanåt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av karulus:

Nja, det stämmer ju inte riktigt. Arma 2 BF3

Snyggaste jag sett iallafall Crysis 2 såg rätt fint ut emellanåt.

i arma 2 finns ju inte den där glansiga plastgrafiken som i bf3 utan mer verkligt

Permalänk
Avstängd

Jag bugar och bockar för den väldigt välgjorda marknadsföringsplanen och genomförandet från EA och Dice;
man kan hypa för att sälja mer fast det är exakt samma sak man ändå säljer oavsett hur man marknadsför det.

Arma 2 ser inte verkligt ut alls, det tappar för mycket på hur ljuset reflekteras och bryts mellan ytor osv.

Om ni studerat fotografi el. film så vet ni att viktigaste elementet i foton och videos är ljusanvändnignen.

Visst, högupplösta texturer och modeller e nice men ljuset kan sen avgöra hur det ändå verkar se ut som.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |