Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

typ 23 dagar kvar nu? Vad händer tills releasen då?

själv ska jag försöka ha uppkörning och klara skiten ^^

Lycka till.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 5 Release Update – PlayStation Blog <- org nyheten

MEN FORTFARANDE : ((((((((((((((((((((((((

Permalänk
Medlem

Det börjar bli lite Duke nukem forever över spelet känns det som.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Inaktiv

Vad bra, då slipper man köpa en ps3 i år...

Permalänk
Medlem

Får väll hoppas de fixar CP view till alla bilar då det släpps senare...... =P

Funderar om man ska skaffa sig G27 tills jul *host* få *host*.
=D

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk

Neh, åt helvete med den här skiten.
Nu ska jag fan inte läsa någonting mer förrän jag får ett mail som säger att ett paket ligger och väntar på mig.

Tålamodet börjar fan tryta nu PD.

Permalänk
Medlem

Så jäävla tröttsamt verkligen, trodde fan det var spikat denna gången Har beställt Collectors Edition å allt ju! FAN!

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk
Medlem

Detta är fan pinsamt, Polyphony Digital kan dra åt helvete...

"Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."

100e gången dem använder den förklaringen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aki||es:

"Polyphony Digital want to make certain they are creating the perfect racing experience, and we are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches."

100e gången dem använder den förklaringen?

Dock bara första gången som releasedatumet officiellt är uppskjutet...

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

aja, kan dock tyvärr säga som compaqoffer
slipper man köpa ps3an iår iaf!

Permalänk
Medlem

Nån som vill köpa en PS3'a billigt? :/ Tålamodet börjar ta slut..

Permalänk
Medlem

fan va illa, de hade faktiskt spikat det datumet...
hur som helst, står ju att det ska komma lagom till jul, så blir inte så stor skillnad då.
då hinner man spelar andra kommande spel i höst. som Fallout New Vegas och Cod: Black Ops.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Hahahaha, så dåligt alltså.

Permalänk
Medlem

skönt att Kazunori Yamauchi säger förlåt iallafall!x D
Google Översätt

Permalänk
Medlem

Enligt vad jag läst på, ex gtplanet.com, så handlar det mer om att de var tvungen att skjuta upp releasen pga gt5 enbart skulle kunna gå att använda med fw 3.50 och uppåt (för att undvika piratkopiering). En ändring, inklusive pressande av BD-skivor, som skjuter fram releasen en månad eller så.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk

Jag ser hellre att dom slåpper ett spel som är riktigt finputsat. Än att dom släpper ut ett halvfärdigt spel som måste patchas stup i kvarten. Jag har fullt förtroende för Polyphony Digital.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

någon som vet en bra emulator för att köra gran turismo 4? har prövat pcsx2 men det fungerade inte.
Vet att det är emot reglerna på swec med illegal nedladning men jag har köpt gran turismo 4 för ett antal år sedan men kan inte hitta mitt playstation 2. måste ju ha något att spela tills 5an kommer.
(Mod får ta bort inlägget om de vill men jag är inte ute efter att ladda ner spelet bara hitta ett sätt att köra det på,)

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Kan du inte HITTA ditt PS2? Dags att städa kanske?

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasL:

Kan du inte HITTA ditt PS2? Dags att städa kanske?

tror det ligger i garaget men har letat där men hittar det inte.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

tyvärr så måste du ta detta på annat ställe, allt som har med §7 å göra är förbjudet, att köra emulerade spel är ett sådant även om du nu råkar äga original.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

tyvärr så måste du ta detta på annat ställe, allt som har med §7 å göra är förbjudet, att köra emulerade spel är ett sådant även om du nu råkar äga original.

ok, men tänkte köra med egna skivan.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag ser hellre att dom slåpper ett spel som är riktigt finputsat. Än att dom släpper ut ett halvfärdigt spel som måste patchas stup i kvarten. Jag har fullt förtroende för Polyphony Digital.

Enda anledningen till att dom dröjer på release är inte för att finslipa, utan att fixa till med 3.5 firmwaren som gör det omöjligt att spela spelet utan den (aka pirateripåhitt)

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Enda anledningen till att dom dröjer på release är inte för att finslipa, utan att fixa till med 3.5 firmwaren som gör det omöjligt att spela spelet utan den (aka pirateripåhitt)

när kommer 3,5 firmwaren?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

när kommer 3,5 firmwaren?

Den har funnits ute en månad. GT5 var inte anpassat för den dock, vilket måste fixas.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag ser hellre att dom slåpper ett spel som är riktigt finputsat. Än att dom släpper ut ett halvfärdigt spel som måste patchas stup i kvarten. Jag har fullt förtroende för Polyphony Digital.

Den ursäkten har folk kört med sen 2007.....

Visa signatur

Asus X99-A | i7 5820k @ 4.2ghz | Kelvin S24 | 4x4GB 2133mhz | MSI GTX 980ti gaming @ 1450 / 3900 Mhz | Evga 850w Gold G2 | 256Gb 850 Pro SSD x2 | Corsair 550D | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Hoppas bara fysiken blir bra!

Permalänk
Medlem

Stämmer det verkligen att bara vissa bilar ska ha skademodellering? Kommer skador påverka körningen? Skulle hellre se färre bilar men istället en välgjord fysikmotor med skador på alla bilar och att skador påverkar körningen. 1997 var det okej med att bilarna inte tog stryk från krockar men år 2010 efter 5 års utveckling (längre än någonsin i GT seriens historia) så borde det finnas med skador på bilarna. 1000 bilar i all ära men vad spelar det för roll om det saknas grundläggande saker som skador? Föreställ dig ett FPS-spel som försöker eftersträva realism så mycket som möjligt, men man kan fortfarande springa även om man blivit skjuten i båda benen.

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem

kan någon förklara vad de lagt så mycket tid på? 800 av bilarna är från förra spelet och det finns inte cockpit view på de bilarna eller skador. vad har tagit 5 år?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

ALLA bilar är omgjorda. GT4-bilarna är inte i närheten av så välgjorda som krävs för GT5.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler