Permalänk
Medlem

Köpråd ny dator i Norge.

Hej allihopa!

Som titeln antyder så behöver jag lite råd angående datorköp i Norge där jag är bosatt.
Är det någon som har koll på bra sidor man kan beställa ifrån?

Jag är ute efter hela paketet, dator + skärm och den ska användas till att spelas på.

Det jag har snubblat över än så länge är denna: http://www.komplett.no/komplett-gamer-ghosts-edition/10838
Kan tänka mig att uppgradera detta paket något så det hamnar runt 10 - 11k, vad ska jag satsa på att uppgradera isf?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Du har ju alltid prisjakt.no. Mpx och komplett är samma skit. Annars så har DustinHome, cdon och netonnet också sina norska sidor. Multicom har jag själv köpt ifrån. Byggde min dator i julas med delar ifrån DustinHome, netonnet och multicom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

Beställ från en svensk sida för i norge är det väl dyrt?
Rätta mig om jag har fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderssonherman:

Beställ från en svensk sida för i norge är det väl dyrt?
Rätta mig om jag har fel

Det tar ju dig bara några få sekunder att kolla lite priser antingen via prisjakt eller direkt hos tex dustin. Men för att svara på din fråga, nej teknik är inte så farligt dyrt. Ligger ganska i linje med svenska priser. För övrigt är det skatter som ska in osv om du skickar från Sverige. Däremot är godis och bilar förjävla dyrt här

Bara att beställa på hos norska åf, netonnet skickar ju fortfarande produkten ifrån Borås oavsett om du köper från no eller se.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd