Bilder på ditt senaste inköp (2016)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

En kvalitetsplatta i budgetsegmentet. Toppklass faktiskt.

Tab A6 alt. Tab A 10.1 2016.

Jo jag blev faktiskt riktigt imponerad över hur den är! Känns riktigt solid i konstruktionen, och går verkligen på som tåget. Även skärmen är jag faktiskt rätt imponerad över, 1920x1200 upplösning är aldrig fel att ha

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Iphone SE/64GB

När alla andra står i startgroparna till att hoppa på bandvagnen med nya iPhone 7
Uppgraderade från en Sony Ericsson Walkman i810, som nu pensioneras efter 10 långa år!

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Medlem

Köpte mig en Nexus 6P i lördags. Den var liite större än vad jag trodde.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Flutters:

Jo jag blev faktiskt riktigt imponerad över hur den är! Känns riktigt solid i konstruktionen, och går verkligen på som tåget. Även skärmen är jag faktiskt rätt imponerad över, 1920x1200 upplösning är aldrig fel att ha

Faktiskt. De har lyckats. Avlånga formatet/skärmen vet jag inte om jag gillar dock. Min p605 var "bättre"

Permalänk
Medlem

En go mugg att ha på jobbet!

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

En go mugg att ha på jobbet!

http://i.imgur.com/69qDyJh.jpg

din vault dweller där!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

2 x 8 GB MicroSD
1 x 16 000 mAh powerbank
1 x Wireless/usb adapter.

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

Slet ut min gamla tennsug, så det fick bli en ny. Passade på att skaffa ny pincett och avbitare när jag ändå höll på. Nu är frågan om jag inte skall passa på att skaffa en ny lödstation när jag ändå är igång...

Permalänk
Skrivet av Khers:

Slet ut min gamla tennsug, så det fick bli en ny. Passade på att skaffa ny pincett och avbitare när jag ändå höll på. Nu är frågan om jag inte skall passa på att skaffa en ny lödstation när jag ändå är igång...
http://i.imgur.com/KbpDySp.jpg

Skapligt min tennsug får skämmas när man ser den där...Vill ju ha den bara för att den ser ut att vara av så sjukt hög kvalitet!

Permalänk
Medlem

@Agustavsson: Den kan rekommenderas! Aningen tungt motstånd i fjädern för mina frökenhänder, men annars finns inget att klaga på – spetsen i silikonslang känns fantastiskt självklar.

Permalänk

@Leafo: Nu fick du mig att fälla en tår av nostalgi.
Minns att jag tyckte Shockwave/Laserwave var en av de coolaste Transformerna.
En fin samling där på sista bilden. Skymtar jag fler på hyllan under?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

@Leafo: Nu fick du mig att fälla en tår av nostalgi.
Minns att jag tyckte Shockwave/Laserwave var en av de coolaste Transformerna.
En fin samling där på sista bilden. Skymtar jag fler på hyllan under?

Japp, jag har fler.

Om du fick en tår av nostalgi av den bilden så kommer du att gråta floder av denna bilden.

Hela TS albumet med mera bilder.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

@Leafo: En mycket fin samling må jag säga. Vilken pojkdröm! (även för vuxna pojkar)
Många gamla bekanta ansikten, och några nya. Har t.ex. aldrig tidigare sett Cybertron som "leksak".
Nästan så att du har inspirerat mig till att själv börja samla på Transformers

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av Persikan:

När alla andra står i startgroparna till att hoppa på bandvagnen med nya iPhone 7
Uppgraderade från en Sony Ericsson Walkman i810, som nu pensioneras efter 10 långa år!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/6262550/IphoneSE.jpg

Grattis till köpet av en riktigt fin telefon Jag råkar ha en SE i rosé

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

@Leafo: En mycket fin samling må jag säga. Vilken pojkdröm! (även för vuxna pojkar)
Många gamla bekanta ansikten, och några nya. Har t.ex. aldrig tidigare sett Cybertron som "leksak".
Nästan så att du har inspirerat mig till att själv börja samla på Transformers

Just denna Cybertron (han kallas för Primus Supreme) är från "The Unicron Trilogy" som sändes 10-15 år sedan. Takara Tomy släpper nya "Masterpiece" då och då, det fattas många Brukar skylla på att "jag fick aldrig dessa när jag var barn" och har möjligheten just nu.

90 kr underhållning när Trials Fusion är färdigspelat.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Hämtade ut min fabriksnya Honda Civic 1,8 v-tec aut idag . Den gör sig väldigt snygg i eftermiddagssolen:

Permalänk
Medlem

Daayum!@cfwin

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Blev ett par godingar, närmare 25st

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Blev så trött på morsans symaskin jag lånat, den bara hänger sig och trasslar vid lite tjockare tyger.
Letade istället upp en tysk panzer från 1965, helt i metall. Äter allt
Singer 431G

Lackad i tjusig hörapparatsfärg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bra Hemsida:

Grattis till köpet av en riktigt fin telefon Jag råkar ha en SE i rosé

Tackar! Jag ångrar mig då inte kan jag lugnt lova.

Känns som man drog en vinstlott med den här modellen, väldigt smidig maskin.

Skall nog tacka min lyckliga stjärna över att jag fick en rymdgrå ändå, för jag glömde välja färg
i beställningen, så den kom med vad som var förhandsvalt. Kunde ha slutat värre

Rosé hade jag nog oxå valt, om jag kommit ihåg att välja själv, den ser attans läcker ut

o7

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Medlem

Ny hdd börja börja bli kontaktfel på externa samt att smart felet är snar uppe i taket.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk

Här är mitt senaste köp.
En Saab 9-3 Turbo X

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Min första Pi med lite tillbehör hämtade jag ut i dag. Tog ett extra tangentbord också då Webhallen hade ett kvar för 19kr. Har inte hunnit göra så mycket än men jag körde in RetroPie på den och fixade så att PS3-kontrollerna fungerar med bluetooth (Skönt med wifi och bluetooth i Pi 3). Nästa steg blir nog att pilla lite med Kodi då det ska gå att starta direkt från menyn i RetroPie. (Sambon ska kunna använda den utan problem också är tanken). I framtiden (Söker större lägenhet just nu) bygger jag nog om Pi:en till en renodlad arkadmaskin istället.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Min första Pi med lite tillbehör hämtade jag ut i dag. Tog ett extra tangentbord också då Webhallen hade ett kvar för 19kr. Har inte hunnit göra så mycket än men jag körde in RetroPie på den och fixade så att PS3-kontrollerna fungerar med bluetooth (Skönt med wifi och bluetooth i Pi 3). Nästa steg blir nog att pilla lite med Kodi då det ska gå att starta direkt från menyn i RetroPie. (Sambon ska kunna använda den utan problem också är tanken). I framtiden (Söker större lägenhet just nu) bygger jag nog om Pi:en till en renodlad arkadmaskin istället.
http://i.imgur.com/mUQegLd.jpg

Vad är det för tangentbord du hittade för 19 kr?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Vad är det för tangentbord du hittade för 19 kr?

Detta: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/218146-h...

Det är dock helt slut i lager nu (Jag köpte den sista). Blev lite förvånad över att det följde med två strömkablar till nätagg också och en skiva med ett antivirusprogram (McAfee tror jag det var). Svårslaget för 19kr hur som helst.

Ska tydligen vara detta paket (Förutsatt att art-numret stämmer:
http://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=J4E27AA...

Verkar finnas i lager här (49kr):
https://www.proshop.se/Systemtillbehoer-kylpasta/HP-J4E27AA-L...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fick hem min TM Glock 17 idag

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Fått hem min HP OMEN
I5
16 GB DDR4
GTX 1060
G-SYNC
17" 1080P
256GB M2
1T HDD

http://imgur.com/a/4Kncg

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Najs en Gen 3, har en likadan fast inte TM

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulis:

Najs en Gen 3, har en likadan fast inte TM

Jajemän, den sköt mycket hårdare än vad jag förväntade mig Men blir till att beställa hem ny hammer och nozzle ändå ^^

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

Hämtade ut min fabriksnya Honda Civic 1,8 v-tec aut idag . Den gör sig väldigt snygg i eftermiddagssolen:

http://i.imgur.com/ccAUHFB.jpg

http://i.imgur.com/6BYIEmz.jpg

Fina bilder cfwin, vad har du för kamera?

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo