Var köpa billiga mobiler i Malmö?

Permalänk
Medlem

Var köpa billiga mobiler i Malmö?

Var finns den billigaste butiken?
Är mest intresserad av en Sony-Ericsson t310.

Permalänk
Avstängd

Achmed på hörnet?

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

jag menar allvar, hehe

Permalänk
Medlem

Du frågar efter billigaste; Då hade jag gått på någon gatar och försökt få tag i en telefon.

Seriös affär har du ju en massa utav; Det finns de vanliga Onoff, Elgiganten, siba osv. billiga är de kankse inte (vad vet jag)

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk

Titta på pricerunner!

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Billigaste mobilerna köper du runt 22tiden en fredagskväll brevid falafelvagnen på möllan Eller på utanför Prylmarknaden vid 12-tiden på Lördagsmorgonarna.

"Garantin är så hög att du inte behöver kvitto"

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

mhh

Hur mycket kan du tänka dig betala. jag känner en kille som vet en annan kille som har en lillebror med 2 kompisar som är syskon och har en storasyster som har haft en pojkvän som i sin tur haft en annan kille. han har testat runt lite. denna killen känner i sin tur en kille som har en moder som gillar små pojkar. och har igenom sitt intresse träffat en yngre kille runt 17 år. som går i en klass där många gillar mobiltelefoner. där finns det en kille som vet en tjej i sthlm som e ganska haj på att stjäla bilar. en gång stal hon en bil från en kille som stal andra saker. nämligen mobiltelefoner.

jag kan ju kolla?

Visa signatur

om 3 år är jag 2 år äldre .. kunskap slår pennan på skaftet där bladet från svärdet har smygrökt..

Permalänk
Medlem

fan vad löjliga svar ni gett mig....

Permalänk
Medlem

Pricerunner.se är inte löjligt.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

Skärp er nu! Ja inte alla av er men en del

Beater: Det är svårt att säga någon affär som är generellt billig då mobiltelefoner i stort sett har dagspriser på vissa ställen. Det bästa är antingen att ringa runt och fråga eller kolla på pricerunner. Glöm i så fall inte bort att gå in på varje försäljares sida då pricerunner har en dags fördröjning på sina priser.

Permalänk
Medlem

Ja det var bara Scalp´s inlägg som var seriöst här.
Jag kan meddela att jag förrsten köpte en t310 för 1700kr (ny & obunden).

Permalänk
Medlem

billigaste är ju att köpa en låst med abonnemang sen är det upp till dig att låsa upp den osv så har du lätt billigast mobil ;] men inget jag uppmanar till

Visa signatur

*Copyright © 2004, All Human Rights Are Reserved!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beater
Ja det var bara Scalp´s inlägg som var seriöst här.
Jag kan meddela att jag förrsten köpte en t310 för 1700kr (ny & obunden).

Satan!
Det är ju sjukt billigt!

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-