Permalänk
Medlem

Mac G5 samt NZXT HU-001

Hej!

Har två chassin jag skulle behöva bli av med, båda chassin har lite skönhetsskavanker här och var men helt dugliga.

Det ena chassit är en MAC G5 chassi som skulle vara till ett projekt att bli en hackingtosh men projektet blev liggandes, alla delar är uttagna ut chassit förutom PSU lådan.

Själva chassit är lite i delar just nu men samtliga delar ska ligga med inuti chassit, baksidan är utskuren och jag har satt dit ett moderkortsplåt själv som man får med I dealen.

Sedan har jag ett gammalt NZXT chassi som jag hade till min första PC som fortfarande är i väldigt fint skick som kanske kan användas till någon som inte har för mycket pengar på kontot men som ändå vill ha något som ser bra ut och som är ljudisolerat.

Båda chassin finns för upphämtning ute i Västra Göteborg och först till kvarn, samt att dem skickas inte!

Ni får gärna lämna en liten kommentar också med vad ni hade tänkt göra med dem om ni har lust.

MVH
jensen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna G5an, vill gärna bygga en hackintosh med temaenligt chassi!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

Hämtar gärna G5an, vill gärna bygga en hackintosh med temaenligt chassi!

Skickades från m.sweclockers.com

It's all yours my friend!

Skickar PM

Permalänk
Medlem

Tar gärna NZXT chassiet, blir present till en väns barn i så fall, hade tänkt bygga i ett urgammalt cooler master chassie först men det här ser finare ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av JockeP:

Tar gärna NZXT chassiet, blir present till en väns barn i så fall, hade tänkt bygga i ett urgammalt cooler master chassie först men det här ser finare ut

And we got a winner! Skickar PM