LG bekräftar uttåg från telefonbranschen

Permalänk
Medlem

Kommer inte att sakna LG mobiler

Enda mobilen jag vet som slumpvis tappat boot info och gått in i en oändlig boot loop, fungerade överlag att flasha om några gånger innan dom dog totalt...
Enda felet, men även ett allvarligt sådant

Visa signatur

Engineer who prefer thinking out of the box and isn't fishing likes, fishing likes is like fishing proudness for those without ;-)
If U don't like it, bite the dust :D
--
I can Explain it to you, but I can't Understand it for you!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av BergEr:

Ni som kan tänka er Sony, rootar ni och byter OS direkt eller?

Bra hårdvara men går ju inte att använda deras telefoner pga mjukvaran :/

Mjukvaran är knappast perfekt men bra mycket trevligare än t.ex Samsung/LG/Huawei.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Ni som kan tänka er Sony, rootar ni och byter OS direkt eller?

Bra hårdvara men går ju inte att använda deras telefoner pga mjukvaran :/

Jag ser inget fel med Synos mjukvara alls. Är ju väldigt rent Android.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig