Pimax 5k+ full VR package (kontrollers, base stations, eye tracking, deluxe strap etc)

Permalänk
Medlem

Pimax 5k+ full VR package (kontrollers, base stations, eye tracking, deluxe strap etc)

Säljer min pimax 5k+ full package som jag köpt via kickstarter (https://www.kickstarter.com/projects/pimax8kvr/pimax-the-worl...)

Följande ingår (men icke levererat ännu):
*additional face cushion
*headstrap with earphones
*customized prescription VR frame + cooling fan
*100 USD discount on wireless transmission
*three pieces of selected content
*eye tracking
*200 USD discount in Pimax shop on any item

*2 controllers
*2 base stations (2.0 Valve original sägs det)

Följande finns idag:
Pimax 5k+ (den fungerar alltså fint för sittande spel, exempelvis sim racing games). Har du en gammal HTC VIVE så ska allt fungera direkt dvs full rörlighet.

Säljes för att jag har 2 små barn (jag beställde den innan barnen fanns samt allmänt fullt upp. Hinner inte ens titta på utrustningen.

Observera att två små sprickor finns, det är ingen idé (men man får) att skicka på RMA då i princip samtliga Pimax spricker lite (tycker faktiskt min har spruckit lite jmf med andras). Det finns möjlighet att byta på RMA och få en ny om köparen vill (jag ordnar det - men garanterar ej sprickfritt...)

Om du köper detta så kommer vi försöka se till att godset som ej är levererat ännu kommer skickas till din adress.

Läs hela annonsen här

Permalänk

The Kickstarter link gave me a 404 error.

Permalänk
Medlem

@Super Älg:
Här är korrekt länk:

https://www.kickstarter.com/projects/pimax8kvr/pimax-the-worl...

Jag köpte 8k full package (sen "nedgraderade" till 5k+ och har således de extra 200 usd att använda = som köparen får).

Permalänk

Är detta ett separat headsett från det jag köpte av dig, ser väldigt liknade ut angående ej levererade tillbehören.

Hur går det med dosorna till det jag köpte??

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Skrivet av LordOfError:

Är detta ett separat headsett från det jag köpte av dig, ser väldigt liknade ut angående ej levererade tillbehören.

Hur går det med dosorna till det jag köpte??

Ursäkta, såg att annonsen jag svarade på var senare

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P