Komplett PC 3080 TI , 12600K etc.

Permalänk
Medlem

Komplett PC 3080 TI , 12600K etc.

Hej,

Går i tankarna på att eventuellt avyttra hela stationen, kartonger finns till det mesta, kvitton finns till allt utom tangentbord, headset samt skärm.

Delarna är köpa i omgångar sedan 9-10 månader tillbaks, ingenting är hårt använt då jag har två ungar som ej är intresserade och således ej ger mig utrymme för att spela.

Säljes med fördel komplett och paketet finns i Karlstad.

Vid eventuell distans affär så har jag mycket omdömen på tradera.

Säljes endast vid rimlig budgivning, är ej i behov av pengar eller snabb affär.

https://www.inet.se/kundvagn/visa/BxUFARlGwmMWbEJNoKDipWAvV5s/intressekoll

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad kostar den utan gpu och skärm? Är inte så intresserad av lurar, tgb eller mus heller.
Har även en legion laptop med 16 mån garanti om det är intressant med byte + pengar

Permalänk
Medlem

Kan även tänka mig endast dator komplett. Bor i Arvika så kan hämta på plats, hör av dig via pm om vad du tänkt dig för pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueboy:

Kan även tänka mig endast dator komplett. Bor i Arvika så kan hämta på plats, hör av dig via pm om vad du tänkt dig för pris

Tjena,

Ge gärna bud här på tex endast dator komplett, laptopen är dessvärre ej av intresse.

Ha en fin dag!

Permalänk
Medlem

Med tanke på vad allt säljs för idag så bjuder jag 16000 för bara datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blueboy:

Med tanke på vad allt säljs för idag så bjuder jag 16000 för bara datorn

Tack för bud, men det känns ej aktuellt för min del.

Permalänk
Medlem

Bara här för att ge dig en stödkram för den fina datorn och barnens bristande intresse </3

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Bara här för att ge dig en stödkram för den fina datorn och barnens bristande intresse </3

Stort tack! Det värmer

Permalänk

Fin setup

Kan du tänka dig släppa Logitech PRO X Wireless? Om ja så hur mycket hade du tänkt?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Fin setup

Kan du tänka dig släppa Logitech PRO X Wireless? Om ja så hur mycket hade du tänkt?

Tack!

Tids nog men inget jag startar med att släppa, blir datorn ej såld så behöver jag ljudet när jag spelar 10 minuter var tredje kväll....

Permalänk
Medlem

7k för enbart dator utan GPU och kringutrustning.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av balkasen:

Tack för bud, men det känns ej aktuellt för min del.

vart ungefär tänker du dig i pris för bara datorn? Ett 3080 ti går för ca 9k begagnat och går köpa nytt för just under 10.

https://www.elfynd.se/pny-geforce-rtx-3080-ti-12gb-xlr8-gamin...

även om ditt kort så klart är bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

vart ungefär tänker du dig i pris för bara datorn? Ett 3080 ti går för ca 9k begagnat och går köpa nytt för just under 10.

https://www.elfynd.se/pny-geforce-rtx-3080-ti-12gb-xlr8-gamin...

även om ditt kort så klart är bättre.

Tjena, som du själv säger så är detta ett av de bättre 3080 TI korten, jag tänker 20K för endast dator. Under det så styckar jag den och kör tradera etc.

Ha en fin kväll

Permalänk

Kan erbjuda 18000kr för endast datorn och hämta, så slipper du allt krångel med styckning och tradera för någon tusenlapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thisandthat:

Kan erbjuda 18000kr för endast datorn och hämta, så slipper du allt krångel med styckning och tradera för någon tusenlapp.

Höj till 20K så är det bara att komma och hämta

Permalänk
Skrivet av balkasen:

Höj till 20K så är det bara att komma och hämta

Håller fast vid 18k, skulle du ändra dig så är det bara att hojta till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thisandthat:

Håller fast vid 18k, skulle du ändra dig så är det bara att hojta till.

Tack för ditt bud! Jag avvaktar lite.

Permalänk
Medlem

Jag köper allt för 20

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av martak:

Jag köper allt för 20

Tack men det skippar jag

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha då?

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem

Tanken var kanske att bara sälja burken?

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av martak:

Tanken var kanske att bara sälja burken?

Jag kan sälja bara burken för 20k. Mvh, Sebastian

Permalänk
Medlem

Ok, jag köper den. Får fixa skärm, tangentbord och mus på annat håll

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 20 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad