Disney + text problem i "Criminal Minds: Beyond Borders"

Permalänk
Medlem

Disney + text problem i "Criminal Minds: Beyond Borders"

Är det nån som haft problem med den svenska textningen i serien "Criminal Minds: Beyond Borders", i säsong 1 avsnitt 8: De Los Inocentes. När avsnittet började fanns ingen text alls (avstängd i undertexter).Har ingen svensk text på detta avsnitt å finns ingen svensk text att välja i undertexter å har startat om appen, kör på danska nu. Tidigare avsnitt har svensk text. Disney + appen kör på en 4k Apple TV med senaste uppdates.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Jag hade nog vänt mig till Disneyplus i första hand. Varit med om nåt liknande på nåt avsnitt (ej criminal minds) men då bara skippat.

Direktlänk till deras chat eller telefonnummer.
https://help.disneyplus.com/sv/contact-us/fix-a-problem?targe...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag hade nog vänt mig till Disneyplus i första hand. Varit med om nåt liknande på nåt avsnitt (ej criminal minds) men då bara skippat.

Direktlänk till deras chat eller telefonnummer.
https://help.disneyplus.com/sv/contact-us/fix-a-problem?targe...

Tack för svar å länk. I avsnitt 10 "Nick & Nats ballad" kan jag välja svensk text (tills nästa gång?). Hoppade över avsnitt 9.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.