Beställa online från DELL - erfarenhet?

Permalänk

Beställa online från DELL - erfarenhet?

Har funderat på att roffa åt mig en skärm från Dell, mer specifikt denna:

https://www.dell.com/sv-se/shop/alienware-25-tums-spelskärm-a...

Enda problemet är att jag ej beställt från DELL förut, och deras omdömen ser inte särskilt lovande ut.
Det lutar mot att jag avstår från att beställa, men tänkte ändå fråga här ifall någon har erfarenhet kring detta!

Mvh

Permalänk

Fick https://www.dell.com/sv-se/shop/alienware-spelsk%C3%A4rm-p%C3... den i onsdags, var inga problem, dock skickades den från Limerick / Irland så tog fan 6 dagar typ. db schenker körde ut den.

Du bör inte vara orolig att beställa från Dell, dom har bland den bästa supporten som finns när det gäller skärmar.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Nu hänger jag inte med, 4,7/5 är inte bra?

Permalänk
Medlem

Beställde min skärm från dem och var inga problem.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Beställde min Dell 27" S2721DGFA från dom för 1 år sedan, skickade efter 1 dag och var framme på 3 dagar efter jag gjorde beställningen, så jag kan verkligen rekommendera

Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk
Medlem
Skrivet av acidwarden:

Har funderat på att roffa åt mig en skärm från Dell, mer specifikt denna:

https://www.dell.com/sv-se/shop/alienware-25-tums-spelskärm-a...

Enda problemet är att jag ej beställt från DELL förut, och deras omdömen ser inte särskilt lovande ut.
Det lutar mot att jag avstår från att beställa, men tänkte ändå fråga här ifall någon har erfarenhet kring detta!

Mvh

Jag handlade ett batteri från Dell för några månader sedan och det gick också alldeles utmärkt. Skickades med DB schenker i mitt fall och hemkörning ingick. Fick SMS eller om det var mail om att jag själv kunde välja dag.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Nu hänger jag inte med, 4,7/5 är inte bra?

OP reflekterar över butiken i sig, inte produkten.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Hedersmedlem

DB Schenker, hemleverans på dagen.
De ringer upp och du kan be dem ställa utanför dörren om du inte kan vara hemma.

Beställde nyligen en G2724D när de reades för 2990. För mig tog det nästan en månad från beställning till att de skickade, men förutom det flöt hela processen smidigt.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion