Permalänk
Medlem

trådlöst mekaniskt tagentbord

Hej!

Jag behöver er hjälp att hitta ett tangentbord, jag kan använda både för arbeta och spela. Jag vill kunna växla mellan min arbetslaptop och min stationära dator, utan att behöva rycka på kablar hela tiden.

Finns det några tangentbord eller switchar som ni rekommenderar?
Jag är öppen för alla förslag och tacksam för all hjälp jag kan få!

önskemål:
-kunna växla två olika datorer
-bekvämt att skriva på

Visa signatur

____________
snälla använd citat för att få snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Jag kör Logi MX Master series både på kontoret och hemma, du växlar mellan datorer med ett knapptryck vilket är otroligt skönt.
Finns med tre olika mekaniska brytare.

https://www.logitech.com/sv-se/products/keyboards/mx-mechanic...

Permalänk
Keeper of the Bamse

Logitech G915 är mitt favvo. Kör med bluetooth till laptopen, och dongeln till stationära, så växlar du bara med en knapp på tangentbordet

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Fastnat för Keychrons trådlösa tangentbord. Finns en drös beroende på vad gillar.
Så kan man byta mellan upp till 3 enheter med Fn+1/2/3

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Keychron K-serien och Q Pro-serien har trådlöst med möjlighet att para och växla mellan 3 olika enheter. Jag har inte använt den funktionen själv, då jag växlar dator genom en USB-hubb som jag kopplar ur och i den dator jag vill använda. Men jag är annars riktigt nöjd med mitt Q6 Pro som jag köpte på Black Friday.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Logitech G915 är mitt favvo. Kör med bluetooth till laptopen, och dongeln till stationära, så växlar du bara med en knapp på tangentbordet