Permalänk
Medlem

Playstation PS4 PRO 1TB

Det som ingår är PS4 konsol, fem spel (se bild), en handkontroll och kamera.
Skicket är mycket bra och allt fungerar som det ska.

Leverans inom södra storstockholm är inga bekymmer, annars skickar jag gärna med Schenker, då tillkommer 150:- för emballering och frakt.

Alla kablar som krävs för att komma igång skickas givetvis med (microUSB, strömkabel och HDMI kabel)

Sluttid Lördag 20 april kl 00:00.

Båda ska vara nöjda vid avslutad affär och jag förbehåller mig rätten att inte genomföra försäljningen om så inte är fallet. Säljer alltså till vem jag vill, när jag vill och om det känns bra.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad