Kingston Fury Renegade 4TB PCIe 4.0 NVMe M.2

Permalänk

Kingston Fury Renegade 4TB PCIe 4.0 NVMe M.2

Helt ny, oöppnad, Kingston Fury Renegade 4TB PCIe 4.0 NVMe M.2.

Läs: 7300 MB/s
Skriv: 7000 MB/s
1.000.000 IOPS
M.2 Type 2280

Nypris på nätet ligger på 4490 kr. Säljes för 2500, priset är inte förhandlingsbart så snälla skicka inga förslag på lägre priser 😉

Skickar endast, ingen avhämtning. Betalning i förskott till mitt bankkonto, skickar spårbart med PostNord så fort jag ser att pengarna är inne.

Skicka PM vid intresse.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Sålde inte du denna för drygt en månad sedan?

Visa signatur

C>++

Permalänk
Skrivet av AnnoyingIB:

Sålde inte du denna för drygt en månad sedan?

Jag har haft flera ute tidigare i omgångar då ett par av affärerna inte har gått i lås och jag fått lägga ut igen. Sen har jag sparat en för egen del men valt att släppa den också, därav annonsen nu. Inget konstigt med det eller?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk

Finns kvitto/garanti?

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Skrivet av revolt_III:

Finns kvitto/garanti?

Nej jag har inte kvar kvittot så jag gissar att det är svårt att åberopa garantin om det skulle behövas.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

Nej jag har inte kvar kvittot så jag gissar att det är svårt att åberopa garantin om det skulle behövas.

Attsingen, tänkte precis skicka ett PM att köpa om kvitto fanns.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Då är jag nyfiken eftersom kvitto inte finns, konstigt nog på en elektronikpryl värt över 4000kr...
Inköpspris
Inköpsdatum
Inköpsställe
Köpt genom företag eller själv privat?
Hur kan du ha några liggandes till salu, obrutna som "slumpas" iväg för halva priset UTAN kvitto🤔

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av rewoX:

Då är jag nyfiken eftersom kvitto inte finns, konstigt nog på en elektronikpryl värt över 4000kr...
Inköpspris
Inköpsdatum
Inköpsställe
Köpt genom företag eller själv privat?
Hur kan du ha några liggandes till salu, obrutna som "slumpas" iväg för halva priset UTAN kvitto🤔

Det går jättefint att vara nyfiken, men jag känner inte att jag ska behöva förklara mig varför jag väljer att lägga ut en annons som jag gör. Men kort och gott har jag ovanan att handla online när det är riktigt bra priser (privat inte företag) utan att skapa konto , kvitto skickas via mejl, mejl som sen ligger och skvalpar i inkorgen tills de rensas. Andra gånger har jag varit duktig och sparat kvitton på datorn och kunnat skicka med dem, som sist tex när jag annonserade ut lite delar, CPU, mobo ,kylare mm. Går det försöka jaga rätt på kvittona? Säkerligen men jag pallar inte hålla på med det. Jag kommer inte ihåg exakta datum när varje pryl jag köpt inhandlades.

"Slumpas" vet jag inte om jag skulle kalla det utan snarare en rimlig summa just med tanke på att kvitto saknas. Om någon ska "riskera" nåt när kvitto saknas behöver priset vara rimligt satt också. Det är knappast så att de blir värda mer och mer ju längre de ligger så till slut får man bita i det sura äpplet och sälja med en förlust.

Det står var och en fritt att bjuda eller inte, men jag tror att det är solklart för alla som kikar på annonsen att kvitto inte finns. Köparen tar den risken och jag som säljare går med förlust på affären.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Jag vill köpa skriv detaljer i pm vart du skickar t.ex. till ombud eller direkt i min brevlåda eller paketskåp samt hur du vill ha betalt. Banköverföring, sker från Nordea så det tar kanske 2 dagar innan du ser överföringen.

Permalänk

1500kr + f

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mustafa jaafar:

1500kr + f

Lära sig läsa kanske är dags?
"Nypris på nätet ligger på 4490 kr. Säljes för 2500, priset är inte förhandlingsbart så snälla skicka inga förslag på lägre priser"

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av benonikenobi:

Det går jättefint att vara nyfiken, men jag känner inte att jag ska behöva förklara mig varför jag väljer att lägga ut en annons som jag gör. Men kort och gott har jag ovanan att handla online när det är riktigt bra priser (privat inte företag) utan att skapa konto , kvitto skickas via mejl, mejl som sen ligger och skvalpar i inkorgen tills de rensas. Andra gånger har jag varit duktig och sparat kvitton på datorn och kunnat skicka med dem, som sist tex när jag annonserade ut lite delar, CPU, mobo ,kylare mm. Går det försöka jaga rätt på kvittona? Säkerligen men jag pallar inte hålla på med det. Jag kommer inte ihåg exakta datum när varje pryl jag köpt inhandlades.

"Slumpas" vet jag inte om jag skulle kalla det utan snarare en rimlig summa just med tanke på att kvitto saknas. Om någon ska "riskera" nåt när kvitto saknas behöver priset vara rimligt satt också. Det är knappast så att de blir värda mer och mer ju längre de ligger så till slut får man bita i det sura äpplet och sälja med en förlust.

Det står var och en fritt att bjuda eller inte, men jag tror att det är solklart för alla som kikar på annonsen att kvitto inte finns. Köparen tar den risken och jag som säljare går med förlust på affären.

En rätt bra förklaring, som kan få fler intresserade av att köpa!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det var jag som köpte den förra som låg ute för någon månad sen. Allt fungerade mycket bra och den sitter nu i PS5an och tuffar på.

Permalänk

Disken är såld så jag avslutar annonsen 😊

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO