Permalänk

Studenten

Sommaren och studenten närmar sig!

Vad ska ni ha på er, ska ni ha någon studentmottagning osv? Berätta här och ge tips till folk som frågar om saker.

Själv ska jag ha en svart kritstrecksrandig kostym med en grön skjorta och en grön slips. Någon som vet vad man bör ha för pochette till det?

Hur länge brukar flakåkningen pågå?
Tips på studentspex som går att göra efterfrågas också!

MVH Joakim

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Hur länge man åker omkring på flaket beror på var du bor, vilka du åker med, vart ni väljer att åka, osv. Man kan inte säga exakt.

När det gäller spex: Använd fantasin och var ute i god tid med att göra iordning flaket.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Ett tips är att skaffa en riktig ovanlig fin slips. Jag köpe nån på nån herraffär i stan som var röd med vita blommor. Slipsen är det som får en stå ut i mängden.

Pappa och jag körde ett par rundor i stan i nån veteranarbil innan vi körde hemåt till släkt och vänner för att bli odräglig! En häftig dag

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Ett tips är att skaffa en riktig ovanlig fin slips. Jag köpe nån på nån herraffär i stan som var röd med vita blommor. Slipsen är det som får en stå ut i mängden.

Pappa och jag körde ett par rundor i stan i nån veteranarbil innan vi körde hemåt till släkt och vänner för att bli odräglig! En häftig dag

Det som ska få mig att stå ut ur mängden som jag hade tänkt är en pochette. Det är alltså en såndär "näsduk" som man har i bröstfickan. Frågan är bara vad det ska vara för modell och färg på den.

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Jag ska åka ferrari cab, fixa nåt sånt coolt eller gör som min kompis och åk på flak till åkgräsklippare

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk
Medlem

Studenten är guld och tiden fram dit är nästan bättre! Var ett år sedan jag själv härjade loss

Visa signatur