Vilka tv-serier ser du mest fram emot i höst?

Permalänk
Medlem

Andre säsongen av Dexter helt klart. Har beställt böckerna så jag kan stilla begäret :D.

Permalänk
Medlem

Heroes, premiär imorr...idag i USA. Gief nu plz.

Sen Lost och Prisonbreak (har iofs redan börjat)

Permalänk
Medlem

Weeds , Lost , Prison Break , Scrubs osv osv oso....

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Och Lost börjar till våren.

Permalänk
Medlem

För de som inte noterat det; Dexter, som så många här verkar gilla, börjar ikväll på TV6 kl 23:00.

Visa signatur
Permalänk
Korsordsguru

Woho! Nu är TV-säsongen igång. Family Guy öppnade starkt med deras dubbelavsnittade Star Wars-remake. Deras produktionsbudget verkar ha ökat en del. De måste ha peakat för säsongen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

CSI: 6:e oktober
CSI NY: 26:e september
CSI Miami: 24:e september (wohoo)

Permalänk
Medlem

Några har ju redan börjat nu, men The Office, My name is Earl, Desperate Housewives, Scrubs, American Dad!, Dexter, The big bang theory och Heroes är väl dom man ser fram emot mest..

Permalänk
Medlem

Heores helt klart:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Bara 2 pers som nämnt How I Met Your Mother, fy på er, absolut det bästa som kommer gå i höst.

Längtar tills Dexter börjar också.

http://slapcountdown.com/

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk

Friday Night Lights.

Har dock hört en del oroväckande rykten om att den kanske kommer att läggas ner innan hela andra säsongen sänts.

Permalänk
Medlem

En diger liten lista

The Simpsons
Family Guy
How I met your mother
Californication
It's always sunny in Philadelphia
House
Scrubs
Weeds
Heroes
Office US
The IT Crowd (är väl snart slut)
Reaper
Til Death
Prison Break
My name is Earl
Ugly Betty
Kitchen Nightmares

Känns inte som man gör annat än kollar på serier...

Visa signatur

\o/

Permalänk
Medlem

Nu har ju Greys anatomy börjat igen så ordningen är återställd. Jag har faktiskt köpt samtliga avsnitt som finns till salu, lagligt (och dyrt, ~1 000:-) . Härligt att de är igång igen, idag kl 21.00..

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Saturday night live
South park
American dad
Heroes

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

På tal om The IT Crowd, tragiskt att alla bra brittiska sitcoms bara är 6 avsnitt, det hinner ju knappt komma igång ordentligt innan det är slut.

Permalänk

Nip/Tuck, Scrubs och Dexter är jag riktigt suckysucky på.

Permalänk
Medlem

Smallville - Season 7
Heroes - Season 2
Bionic Woman - Season 1
Reaper - Season 1
Pushing Daisies - Season 1
Prison Break - Season 3
Dexter - Season 2
Journeyman - Season 1
Sen fortsätter ju Flash Gordon som började för ett par månader sedan.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk

Smallville
Heroes
Stargate atlantis
Prison break
Lost
The dead zone
Rescue me
Efterlyst
Plus
Battlestar galactica
24
Packat och klart
Uppdrag granskning
NCIS
Supernatural
South park
The simpsons

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk

Kollade in Chuck, Reaper, Journey man, Bionic Woman, Gossip Girl, Back to you och Dirty Sexy Money. Ingen var super men som gamla Dead Like Me-fan så får jag väl säga iaf Reaper var rätt kool.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Dexter, Brotherhood, Californication och Damages är grymt bra. De bästa som går på TV i USA just nu. Även Prison Break, Weeds, CSI och Heroes är mkt bra.

Permalänk
Medlem

Dexter S2
Heroes S2
Prison Break S3
House S4
My name i Earl

Kollade på piloten av Bionic Woman.. verkade inte så jättelovande tyvärr :/

Jericho S2 Hoppas jag verkligen kommer att komma, hoppas nötattacken lyckades!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

24 Säsong 7. Börjar sändas i USA i januari 2008

http://www.shirtstore.se/ShowProduct.aspx?prodid=1303

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _simis_
[B] 24 Säsong 7. Börjar sändas i USA i januari 2008

Sån där ska beställas omgående.
24 och dexter är de serier jag följer, tycker lost har tappat en del.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem

Entourage s05
Jericho s02

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Dexter är höstens höjdpunkt så här långt, eller vad säger ni?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _simis_
24 Säsong 7. Börjar sändas i USA i januari 2008

http://www.shirtstore.se/ShowProduct.aspx?prodid=1303

Den var riktigt rolig:P Men jag pallar inte med 24 länge, same old...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeluxXxe
Sån där ska beställas omgående.
24 och dexter är de serier jag följer, tycker lost har tappat en del.

Ja lost har tappat en hel del, men jag har följt det så här lång liksom, är det någon som vet hur långt det planeras vara? Eller kör dom till folk lessnar?=/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Dexter är höstens höjdpunkt så här långt, eller vad säger ni?

Håller helt och hållet med, snart måndag:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Den var riktigt rolig:P Men jag pallar inte med 24 länge, same old...

nja jo lite kan jag hålla med om det. men jag tycker 24 är väldigt snyggt gjort och hela tiden aktuellt på ett enkelt sätt...
börjar de göra säsong 10 så är det nog dags att sluta men säsong 7 får visa en hint om vi närmar oss det eller inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobbaZ91
Ja lost har tappat en hel del, men jag har följt det så här lång liksom, är det någon som vet hur långt det planeras vara? Eller kör dom till folk lessnar? =/

Jag tycker slutet på säsong 3 var lika bra som någonsin, helt fantastiskt.

Det kommer att bli 6 säsonger, dom 3 säsonger som är kvar kommer dock bara ha 16 avsnitt vardera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Dexter är höstens höjdpunkt så här långt, eller vad säger ni?

Ja, Dexter är ruskigt bra. Bra skådespelare och utmärkt manus gör den serien till en höjdare.
Annars tycker jag även House har öppnat bra den här säsongen, skönt med lite nytt folk i hans team. Jag började tröttna på de ganska tråkiga karaktärerna.

Visa signatur

Nu börjar det bli kallt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apu
Ja, Dexter är ruskigt bra. Bra skådespelare och utmärkt manus gör den serien till en höjdare.
Annars tycker jag även House har öppnat bra den här säsongen, skönt med lite nytt folk i hans team. Jag började tröttna på de ganska tråkiga karaktärerna.

Otroligt hur olika smak man kan ha. Jag tycker att dom nya karaktärerna är helt värdelösa. Den där blonda tjejen som knappt vet vad ordet trevlig betyder är ju helt klart den sämsta karaktären i serien. Hoppas inte hon blir kvar.

Sen tyckte jag foreman chase och cameron var riktigt bra faktiskt. Även om Foreman kanske var lite tråkig vissa avsnitt.