Call of Duty 4 Beta (XBOX 360)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatismoset
Shrudder på live, invita!

Såg att du invita mig till friend, bara att säga till på x-lådan så kör vi!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

good, lets' play.. now!!

nej, inte nu men om 2 tim

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

jag är online och redo för spel, håller mig upp tills 23 iaf. Upp tidigt och jobba. Invita mig bara så är jag med!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Jag är uppe halva eller hela nätterna utan någon att spela med :S Invita och håll er vakna!

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

Brukar själv spela på nätterna när jag är ledig från jobbet och tycker det är många inne att spela med.. Tycker jag dessutom alltid spelar mot dryga Us killar

/Northrider,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorthRider
Brukar själv spela på nätterna när jag är ledig från jobbet och tycker det är många inne att spela med.. Tycker jag dessutom alltid spelar mot dryga Us killar

/Northrider,

Jao, menade att det var lite svenskar ute på nätterna

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

hehe okej:) tror jag själv aldrig kört med Svenskar.. men märks när de kommer en som är ny på spelet, står stilla och tittar i väggen typ, kniven är väldigt lockande då

/Northrider,

Permalänk
Medlem

vi får väll sammordna något ikväll då?
sägs om 20:00 typish?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

dra en invite till random3939, ska försöka leta fram mitt headset

Permalänk
Medlem

Spelet är helt underbart, kom på att man kunde slänga tillbaks granater hehe. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag tänkte lira en hel del ikväll så det är bara att invita om ni vill!

hux flux swe

Permalänk
Medlem

Hur kallar man in airstrike/helikopter etc?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Hur kallar man in airstrike/helikopter etc?

likadant som UAV

efter 5 killstreak utan att dö, tryck vänster på depaden. 7 streak utan att dö helikopter vänster på depaden

edit: eller var det höger :P, ja blir osäker nu när ja inte lirar. Du får iaf upp en ruta när du har gjort dom streaksen.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
likadant som UAV

efter 5 killstreak utan att dö, tryck vänster på depaden. 7 streak utan att dö helikopter vänster på depaden

edit: eller var det höger :P, ja blir osäker nu när ja inte lirar. Du får iaf upp en ruta när du har gjort dom streaksen.

Heh 5-7 kills utan att dö, det kan jag drömma om på konsol.

Det får gärna komma ett demo på pc'n nu. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

5 är inget problem Har du tur och kommer in bakom ett gäng snipers eller nåt har du ju det på nolltid.

Och det är höger man trycker

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

grymt kul spel måste jag säga, lite synd att det är ganska mycket lagg bara.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Heh 5-7 kills utan att dö, det kan jag drömma om på konsol.

Det får gärna komma ett demo på pc'n nu. ^^

Bara att träna lite, är rank 14 efter att ha spelet ca 2½h. Min bästa killstreak har legat på 11 kills. Körde Ak med rödpunkts sikte, bullet inpact och juggenut(stavnig?).

Permalänk
Medlem

Fan, inte spelat sedan förra helgen och verkligen tappat allt känns det som, eller så har alla andra blivit bättre.
Varit nära att slänga kontrollen i golvet ett antal gånger nu, tur att jag har Bioshock också.

Permalänk
Medlem

Kan man bara ladda hem den ifall man är gudmedlem? Får nån slags error hela tiden.

Permalänk
Medlem

x-dr3am: eftersom betan endast är multiplayer på xbox live, så ja... även om du skulle få hem det kan du ju inte lira nåt

/Daniel

Permalänk
Medlem

Nollställs allt med fullversionen eller behåller man sin level?

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Nollställs allt med fullversionen eller behåller man sin level?

nollställs , jävligt surt när man snart låst upp allt som går på betan

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nollställs , jävligt surt när man snart låst upp allt som går på betan

Äsch det går nog fort nu när man har fått öva lite.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

nån som kör nu eller?

Permalänk
Medlem

Har kollat runt lite på sidor för att försöka få tag på en beta-nyckel, dock utan resultat. Så är det någon som har en nyckel över och känner för att göra en god gärning så tar jag gärna en.

Visa signatur

Robin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robin
Har kollat runt lite på sidor för att försöka få tag på en beta-nyckel, dock utan resultat. Så är det någon som har en nyckel över och känner för att göra en god gärning så tar jag gärna en.

har du kollat om fz.se har kvar en?
EDIT: de är tydligen slut..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

har kollat på charlieoscardelta.com, FZ.se och eurogamer.net.

Visa signatur

Robin

Permalänk
Medlem

tja, det hela tar väl slut i morgon så...

/Daniel

Permalänk
Medlem

har dom höjt max rank till 25? körde lite idag och såg folk upp till 25 och massa nya vapen/perks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
har dom höjt max rank till 25? körde lite idag och såg folk upp till 25 och massa nya vapen/perks.

Ja det stämmer.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!