Permalänk
Medlem

idioter, klantarslen, usla kuksugare, utan Zlatan är svenska landslaget 000000000000000000000000000000000000000000000000, NOLL NOLL NOLL, ZERO ZERO ZERO INSE FFS!

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Utan Zlatan, och med Petter Hansson... är laget ännu mer skit.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Nu är vinst mot Ryssland det enda alternativet?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

jupp. då möter vi holland sen va? om vi nu överlever ryssarna....

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
jupp. då möter vi holland sen va? om vi nu överlever ryssarna....

Ja, Holland ska möta tvåan i våran grupp.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Holland som krossat både Italien och Frankrike

Permalänk
Medlem

jävla urk mål

Permalänk
Medlem

jävla korplag med ett gäng överbetalda divor.. Nu får dom fan rycka upp sig!

Visa signatur

Cooler Master Mystique 631][MSI K9N NEO-F V3][Silver Power 600W][Athlon 64x2 6000+ 3.0GHz][Corsair PC5300 4096MB][Seagate Barracuda 500gb][Sapphire Radeon HD3870 512mb][VS22" LCD

Permalänk
Inaktiv

Det är lätt att känna sig tom innombords efter dagens match. 2 försvarstabbar sänker Sverige. Tyvärr ligger ganska mycket av ansvaret på herr Petter Hansson i båda situationerna(långt ifrån allt ansvar dock).Men härligt att Zlatan är tillbaka som den otroliga spelare han är. Tragiskt att det ska sluta såhär när Sverige gjort en överlag ganska bra match. I slutet av första halvlek var ju Spanjorerna galet skakis.

Ryssland kan vi nog slå, men Holland. Ja jävlar, dom har ju spelat som halvgudar såhär långt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Nu är vinst mot Ryssland det enda alternativet?

Oavgjort räcker i och med bättre målskillnad men det kommer bli sjukt tufft.

Petter är för slö, efter vid båda målen...Torres och Villa är snabba, Ryssarna är sjukt snabba också.

Tycker lagerbäck gjorde en miss när han satte in Rosenberg, ok killen har varit bra i klubblaget osv men Allbäck var det naturliga alternativet eftersom han vet hur man tar emot en boll och håller i.
Andra halvlek också..va fan gör vi? låter dom spela som dom vill! klart som fan man blir trött av att jaga boll, vi borde dragit ner på tempot och försökt passa mer innom laget.

Aja vi vinner mot Ryssarna iaf, skulle vi mot förmodan inte göra det så ska lagerbäck avgå och det ska medelas på presskonferansen efteråt.

Permalänk
Medlem

Fy fan, sista minuten och de fuckar till det totalt. Det här är riktigt drygt =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Trist att två stycken försvarsmisstag gjorde att vi förlorade matchen

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk

Holland lär ta pallplats, de är heta. Får hoppas det går bättre mot ryssarna, dagens match så var de rätt bra, så kan bli tufft..

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Avstängd

Citerar mig själv som jag skrev sist bara en sida av en bok vad jag har flippat över idag OCH för två år sedan.

"Jag vill åter poängtera att DOM IDIOTERNA BORDE LÄRA SIG MARKERA OCH TA BOLL! Den ända som fan gör ngt som också får mkt skit är mellberg han gör saker hela jävla tiden sen dom andra 3 han har som backpolare drar sig själva i förhuden. Skitsamma dom låter även mittfältet när dom går ned låter folk kuta runt med bollen vid straffområdet orörda alla kollar boll men ingen går in och stoppar personen samma var mot grekland. Jävla mongos!

Sen Lagerbäck är ju så jävla sen i sina byten. Har sagt sedan 2006 att jävlen ska bort. Är ens larsson eller ljungberg med 2010 emigrerar jag fan till holland. Dom _HAR_ varit kungar i landslaget men dags för nya människor. Måste in med nytt hungrigt yngre folk, visst man kanske inte vinner i början men får dom spela ihop sig med en bra förbundskapten så kommer det gå jävligt bra! Och inget snack om att vi har tagit oss till kvart eller kval flera gånger YAY! Skitballt sen då? 4 vunna matcher av 16 eller vad det är, är inte så imponerande när det kommer till mästerskap.

Det va mina 5cent idag. Så jävla trött på skiten. Potential har vi i vårt land men vi måste få in folk som vågar satsa på dom och inte köra medelålder 29 i laget snart har vi pensionärer kvar bara."

Permalänk
Medlem

what he said ^^

vad i helvete gör 35++ i EM???????????????????????

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Fannnnnn....i övertid också, känns lagom bittert : /

Larsson var bra som vanligt, men Ljungberg nja, och vad speciellt gjorde Stoor bra? Eller Elmander? Elmander gjorde sitt bästa för att få tre gula kort tycktes det mest som.

'Vad i helvete gör 35+ i EM', lol, det syftar bara på Larsson, och hur faen kan du säga att H Larsson var en av de sämre spelarna idag??

Det märktes rätt bra när Zlatan försvann :/ Rosenberg/borg lyckades ju inte tillnärmendevis lika bra. Jag håller väl med Fesen för en gångs skull, varförtusan inte Allback?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolsvart Katt
'Vad i helvete gör 35+ i EM', lol, det syftar bara på Larsson, och hur faen kan du säga att H Larsson var en av de sämre spelarna idag??

Backar gjorde iofs ett mycket bra arbete, förutom då markeringen vid första målet och missen vid det avgörande målet.

Henke gjorde väl ingenting under hela matchen egentligen...? Han kanske inte var bland de sämre, men han var defenitivt inte bland de bättre.

Mvh

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Det tyckte iaf inte jag. Han arbetade kreativt nästan hela tiden; fann passningar inte många andra skulle funnit möjliga, etc. Han 'syntes inte' då han ej hade många avslut men utan honom är jag rätt säker på att det skulle gått sämre.
Var Rosennånting bättre?`Var Stoor?

Det enda jag eg. ogillar är att det typ ska till att blixten slår ner (helst i Svensson) innan Källström får spela.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Att säga att Larsson är kass är bara dumt. Han jobbar upp och ner hela tiden. Speciellt i Greklandsmatchen.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Vilket j*vla klagande från de svenska spelarnas sida på domaren efter matchen! "

"Vore skoj om vi kunde fått lite fler frisparkar." - Henrik Larsson
"Jag är jäkligt sur. Han blåser frispark hela tiden när det inte är frispark så vi får inget bra eget spel i andra halvlek." - Fredrik Ljungberg

Ingen av de svenska spelarna klagar på att domaren friade två i princip självklara straffar för Spanien...?

Vad väljer ni? 2 straffar, eller 5 extra frisparkar?

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk

Någon som känner till någon bra sida där man kan se alla målen som gjort i EM? Har kollat på lite olika fotbollssidor men tycker alla suger rätt hårt, helt oorganiserade.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

fotbollskanalen.se där kan du se alla mål

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
fotbollskanalen.se där kan du se alla mål

Hittade det nu tack. Har varit inne på den innan men hittade inte då.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Avstängd

AMEN HO*A!!!!!!!!!

Torska 400kr........ Bra gjort av turkarna men volkan är ju efterbliven som gör det där.

Permalänk

JAAAA!!! Turkarna vann
Men som du säger var det omoget gjort av Volkan.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Hedersmedlem

Galen match Turkiet - Tjecken. Riktigt underhållande.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Fett sjuk match av Turkarna, men målvakten ska fan ha stryk för att han håller på sådär...

Permalänk
Medlem

Stäng av Volkan resten av EM. Sen får väl förbundet utvärdera om det kan röra sig om en ännu längre avstängning.

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Vad gjorde Volkan då? Jag såg som bekant inte på samma kanal som er, och de två kommentatorerna jag lyssnade på såg inget, inte jag heller, ens efter 4 omspelningar från olika vinklar?

Sedan uttalade var och en av de fyra irländarna i studion dödsdomar över Peter Cech(stavning) ; 'I..I think he's lost it. -Yes...it's hard to describe it in any other weeh; I think he's afreed'. Det regnade ju rätt bra, han kanske bara tappade greppet? Såg inte att han duckade för nåt i alla fall.

Lysande kämparvilja av Turkiet i alla fall; definitivt inte ett trist lag som går vidare

Edit. Och vad tusan gjorde Baros(tror det var han), som lyckades få gult kort fastän han satt på bänken?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

I de sista minuterna när tjeckien hade anfall blev han tackad av koller och sen fick han för sig att kluffa till honom? Eller liknande. Därför avstängning.