Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tompa86
jag tror jag är ensam om att hata min egen födelsedag

Du är inte ensam. Fast jag hatar inte min födelsedag speciellt, utan mer allmänt födelsedagar.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Jag tror jag är ensam om att gilla St. Anger med Metallica.

Nej det är du inte

Jag tror jag är ensam om att äga en Ford Granada GLS 77a.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk

Tror jag är den enda på forumet som hade en moppe som kunde kickas igång så den gick baklänges i motorn. gick även att rulla igång den baklänges.

Den moppen stod förövrigt runt 3 minuter och sakta varavde uppåt på tomgång utan att nycklen satt i tändningslåset

Måste jag väl vara ensam om?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Har gjort det ett antal gånger med hjälp av rollerblades och mc (ej i en kombination, vid olika tillfällen)

då var man visst inte ensam om det

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jag är ensam författare till detta inlägg.

EDIT: Nej det är du inte.

*Inlägg redigerat av Coltrasten*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots
Jag är ensam författare till detta inlägg.

Skriver just nu att jag önskar att jag vore moderator på sweclockers av en anledning, att kunna skriva något i Haricots inlägg ovan.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att jag är ganska så ensam om att ha både blivit nerskiten och nerspydd samma kväll som jag sätter en smutsig kanyl i handflatan och dessutom till råga på allt blir huggen i underarmen påvägen hem. Allt detta lyckades inträffa inom loppet av 4 timmar.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Jag har 85 stycken ETTöringar

Jag bjuder 1krona för dom, det tjänar du på, deal?

Jag tror ingen på forumet äger en snabbare 4cyl audi än mig. (Rakt fram that is)

Tror ingen har haft lika oflyt som jag förra veckan.
Tisdag - Bilinbrott
Torsdag - Projektorn gick sönder
Fredag - Den nya projektorn jag köpte, går sönder
Lördag - Min nya jacka jag köpte för två veckor sen, blir stulen. I jackan hade jag en massa kvitton, på grejjer som låg i bilen och blev stulna vid bilinbrotten. Så nu har jag ett jäkla problem att förklara för försäkringsbolaget om värdet på grejjerna som försvann....

Man får väl hoppas på lite medflyt nu 2009

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
jag hoppas verkligen att du är ensam om det, för det låter inte kul.

vad gjorde du? skallade en lyktstolpe?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xion_drifter
tror iaf jag är ensam på detta forum om att ha skrapat upp hela ansiktet i asfalten... ?

Jag åkte bob (snowracer för vissa) nerför en backe och såg mig inte för, så ja smällde rätt in i en tall.
Morsan å farsan hann knappt kliva av skotern innan dom fick köra mig på akuten.

xion:
gjorde nått liknande för 7-8 år sen, cyklade på ett betongsvin så ja flög över styret å skapade upp hela bröstkorgen.
Blödde ganska mycket å gjorde ont som fan, men de är inget man åker till sjukan för.

när ja tänker efter så ha ja vurpat/krockat väldigt ofta hela livet, kanske är dax att börja se sig för??

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem

Jag tror jag är den som var med på mest filminspelningar förra året, 26 stycken, och hjälpte till.

Jag tror jag är den ende som utsatts för dödlig fara genom att titta på Den 13:e Krigaren.

Jag tror jag är den som sett mest zombiefilmer.

Jag vet att mitt efternamn är unikt i Sverige.

Jag kan ha Sweclockers största samling av skjortor. Har inte räknat dem på ett tag, men det är mer än 60.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Jag bjuder 1krona för dom, det tjänar du på, deal?

Jag tror ingen på forumet äger en snabbare 4cyl audi än mig. (Rakt fram that is)

Tror ingen har haft lika oflyt som jag förra veckan.
Tisdag - Bilinbrott
Torsdag - Projektorn gick sönder
Fredag - Den nya projektorn jag köpte, går sönder
Lördag - Min nya jacka jag köpte för två veckor sen, blir stulen. I jackan hade jag en massa kvitton, på grejjer som låg i bilen och blev stulna vid bilinbrotten. Så nu har jag ett jäkla problem att förklara för försäkringsbolaget om värdet på grejjerna som försvann....

Man får väl hoppas på lite medflyt nu 2009

Usch fy fan.. hoppas det löser sig eller du knäcker ett ben elelr två på förövarna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Jag tror ingen på forumet äger en snabbare 4cyl audi än mig. (Rakt fram that is)

Hur snabb är den?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Hur snabb är den?

Trodde länken fanns i signaturen, nåja.

www.garaget.org/Jckssn

Snäppet snabbare än när den rullade ut från sin fabrik 1985

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Jag misstänker att jag är ganska så ensam om att ha både blivit nerskiten och nerspydd samma kväll som jag sätter en smutsig kanyl i handflatan och dessutom till råga på allt blir huggen i underarmen påvägen hem. Allt detta lyckades inträffa inom loppet av 4 timmar.

Händelserik kväll! Hur kunde allt detta hända?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed

Jag vet att mitt efternamn är unikt i Sverige.

Menar du att du är den enda eller din släkt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Menar du att du är den enda eller din släkt?

Först och främst, den enda här på Sweclockers.

Sedan finns det ingen släkt att tala om i Sverige, då den bor i USA. Så endast min familj, får det väl bli.

Permalänk
Hedersmedlem

Då kan jag säga att jag också har ett unikt efternamn här på sweclockers

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Trodde länken fanns i signaturen, nåja.

www.garaget.org/Jckssn

Snäppet snabbare än när den rullade ut från sin fabrik 1985

Ser fin ut 2,0 Bar är lite lagom

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tror jag är ensam om att tycka att denna låten är ASBRA

http://www.antebrink.se/Antebrink_med_Digitunez_-_Vi_flashar-...

OBS! jag är inte antebrink, jag känner inte antebrink, jag hjälper inte antebrink!

jag vill bara veta om jag är ensam om att gilla låten

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Proffsmoddare

Jag är ensam i världen om att ha vunnit CPU Magazines Mad Reader Mod 3ggr och därigenom kammat hem 4500$ i prispengar

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
Jag tror jag är ensam om att tycka att denna låten är ASBRA

http://www.antebrink.se/Antebrink_med_Digitunez_-_Vi_flashar-...

OBS! jag är inte antebrink, jag känner inte antebrink, jag hjälper inte antebrink!

jag vill bara veta om jag är ensam om att gilla låten

Den var bra faktist

[WP@]Wolverine: Nice du förtjänar verkligen titlen du har!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hmm jag verkar vara ensam om att tycka att [WP@]Wolverine är dom fulaste chassiena som världen har skådat, förstår inte poängen med en dator som ser ut som om den har legat på tippen i några år.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Hmm jag verkar vara ensam om att tycka att [WP@]Wolverine är dom fulaste chassiena som världen har skådat, förstår inte poängen med en dator som ser ut som om den har legat på tippen i några år.

hehe.. allt behöver inte vara snyggt i alla ögon. det största bedriften är väl kreativiteten? Jag tycker iaf att den blå/svarta han vunnit med är en av de snyggaste. såg den på DH när jag var och hälsade på

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
hehe.. allt behöver inte vara snyggt i alla ögon. det största bedriften är väl kreativiteten? Jag tycker iaf att den blå/svarta han vunnit med är en av de snyggaste. såg den på DH när jag var och hälsade på

Ja den blå/svarta med limstift är ok, jao han har ju skills och kreativitet till att göra chassien men än sålänge är dom inte en fröjd för mina ögon, att han lagt ner mycket jobb på dom är det inget snack om

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag är ensam i världen om att ha vunnit CPU Magazines Mad Reader Mod 3ggr och därigenom kammat hem 4500$ i prispengar

dra åt helvete.. najs:D

hm jag är ensam om att ha lämnat in min HP 6510b igår på webhallen och fått pengar av farsan för att tjacka middagm blev pizza

Samt kanske om att läsa Gomorra av Roberto Saviano ^^

Permalänk
Medlem

Jag tror jag är ensam om att ha pussat drottning Silvia.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
jag tror att jag är ganska ensam här på forumet om att fylla år 24/12.

Det tror INTE jag. Birthday paradox

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Jag tror jag är ensam om att ha pussat drottning Silvia.

Ojoj, blev det något mer?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Ja den blå/svarta med limstift är ok, jao han har ju skills och kreativitet till att göra chassien men än sålänge är dom inte en fröjd för mina ögon, att han lagt ner mycket jobb på dom är det inget snack om

limstift?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
limstift?

Ja vissa tror att hörnen på mitt reflectionbygge är gjorda av limstift trots att det står klart och tydligt i artikeln samt att jag själv vid ett flertal tillfällen har talat om att det är 5mm Acrysltavar och inga limstift.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Jag är ensam i världen om att ha vunnit CPU Magazines Mad Reader Mod 3ggr och därigenom kammat hem 4500$ i prispengar

http://www.galactus.se/wolverine/cpumag1.jpg
http://www.galactus.se/wolverine/cpumag2.jpg
http://www.galactus.se/wolverine/cpumag3.jpg

Jahapp, då blev vi alla ägda.

Jag vet att jag är ensam om mitt nick här inne.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless