Permalänk

Nyårstråden - Ny år med datorn!

Tråden för alla som firar nyår vid datorn!

Tja, vad ska vi diskutera?

Permalänk

Ja vad är eran anledning till att sitta vid datorn ? själv så är jag sjuk och har inte så mycket annat att göra

Visa signatur

| e2160@3200mhz | p6n sli v2 | 9600gt@690/1850/995 |

Permalänk
Medlem

Sjuk, skulle egentligen ha varit ute med polare o käkat en fin middag osv.

Nu sitter jag här hemma, fullt med raketer osv som kommer få ligga i ett år typ. ^^

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk

gillar inte dehär högtiderna , samt är man smått deprimerad, trött å ensam

Permalänk

Gillar inte högtider spec mycket så jag sitter hemma och ugglar istället.. har inga 'vänner' att fira med så va fan.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Gillar inte högtider spec mycket så jag sitter hemma och ugglar istället.. har inga 'vänner' att fira med så va fan.

Jag bjuder in dig nästa år så kan alla ugglor ha nyårs lan tillsammans

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Jag bjuder in dig nästa år så kan alla ugglor ha nyårs lan tillsammans

skulle nog bli en hel drös med folk då de är cirkus 500 pers som sitter på sweclockers just nu.

höhöhö

Permalänk

mini dream hack

Permalänk

tjo nu händer det väll? eller om 1 minut men folk håller på å skjuter nu, dock inte så många ännu. jisses vad de gamla rutorna i dehär huset börjar skaka efter smällarna

Permalänk

Lätt att vi kan ha lite lan ahr en 24p switch så några får ju plats iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare

Här var det dåligt med ös inatt, drog ett skott med potatiskanonen för att visa att vi fanns iaf

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

potatiskanon? alltså en kanon som kanonerar ut potatisar? foto tack!

Permalänk
Medlem

Jaha, då var det ett nytt år och det smäller för fullt utomhus och alla polarna har det säkert trevligt osv, varför sjuk just nu!

Gott nytt år iaf till alla swec´are.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Här var det dåligt med ös inatt, drog ett skott med potatiskanonen för att visa att vi fanns iaf

Den har jag en film på

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jävla vilken efterbliven håla man kommit till, de skjuter ju inte ett skit i växjö.

Jag ska upp tidigt imorgon för jag skall till hemstaden stockholm Tåget går väl vid 10. Är ingen storsupare för den delen heller så skulle nog varit hemma ändå =D
Blev god mat, hummer och oxfile. Sjukt gott. Sen en glass med en urgröpt annanas som skål. Myms.
Dåligt med eld på himmlen.

Permalänk

Man får väl egentligen inte skjuta i tättbebygt område? något som de håller lite mer i storstäderna..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Man får väl egentligen inte skjuta i tättbebygt område? något som de håller lite mer i storstäderna..

De skjöt rejält rejält mycket mer i stockholm.
Och varför skjuter staten vid slottet isåfall? Syns ju på tv till och med!

Permalänk

såg ni nån brinnande ballong som flög?
Såna man brukar skicka ut över hav, helt sjukt att skicka såna över villa områden

Permalänk
Proffsmoddare

Inne i metropolen Värnamo var det förbud på fyrverkeri iår, älskar våra kommunpolitiker med torrfoder i röven.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

slussen i stockholm skulle va strängt raketfri i år, säkert att folk flöjer detta förbud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
slussen i stockholm skulle va strängt raketfri i år, säkert att folk flöjer detta förbud

Haha varför? Kan tänka mig enheldel människor står och tittar från stället för man går från slussen till skeppsbron. För att skydda dem eller? :S

Permalänk
Medlem

Hehe, sitter också hemma. Tittade på en skön film nyss, gillar inte det här med högtider och bojkottar typ allt i år. Skulle egentligen till en polare och ätit middag sen ut på stan men pallade inte heh.

Ska sätta på nästa film: P.S. I love you.

Visa signatur

rragon

Permalänk

haha, e väll bara politikerna som vill visa sin makt antar jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
haha, e väll bara politikerna som vill visa sin makt antar jag.

Hehhe.. Appropå, ökas övervakningen hos FRA idag?

Permalänk

liksom varför bötfäller de inte alla som skjuter raketer? man måste ju ha intyg påa tt man får skjuta istället kan man ju säga samma sak om fildelning

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
liksom varför bötfäller de inte alla som skjuter raketer? man måste ju ha intyg påa tt man får skjuta istället kan man ju säga samma sak om fildelning

Kanske blir lite svårt att bötfälla alla barnfamiljer i sverige

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
potatiskanon? alltså en kanon som kanonerar ut potatisar? foto tack!

Varsågod!
http://img32.picoodle.com/img/img32/3/12/31/f_vlcsnap4910m_8c...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Hehhe.. Appropå, ökas övervakningen hos FRA idag?

Har för mig det inte var förrän till hösten som de skulle få tillgång till... allt. (rätta mig om jag har fel).

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Varsågod!
http://img32.picoodle.com/img/img32/3/12/31/f_vlcsnap4910m_8c...

hahaha! Vilken jäävla skön!

Permalänk

haha, nice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
[B] Varsågod!
http://img32.picoodle.com/img/img32/3/12/31/f_vlcsnap4910m_8c...

Fan va fräck!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10