Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorion
Livet är inte rättvist. Vi lever i ett samhälle där folk får tycka fritt (tack och lov), och det innebär att om man är lite annorlunda och har annorlunda åsikter så får man räkna med hård kritik. Alla får givetvis ha sina åsikter men oavsett vilka åsikter man har så får man räkna med att det finns de som har precis motsatt åsikt. Likväl som du får tycka att sköra asiater är det vackraste som finns så måste det få finnas de som tycker att sköra asiater är riktigt riktigt fult.

Är man i minoritet så får man även räkna med att stöta på hårt motstånd (därmed inte sagt att man får tåla trakasserier för sina åsikter). Överlag är det för mycket grin, skrik och fjoll ang hur orättvis våran värld är. Det är bara att gråta en flod, bygga en bro och komma över skiten. Alla åsikter måste få sitt utrymme och tyvärr blir det per automatik så att majoritetens åsikter är de som syns och hörs mest. Vågar man gå emot majoriteten så är man modig men det kostar! Man kan ju inte gå och räkna med att få medhåll överallt de flesta människor är INTE objektiva och förstående utan de är insnöade och fördömmande och de har RÄTT att vara det.

Jag är redan medveten om allt det du nämner i ditt inlägg och jag kan inte annat än att hålla med, dock tänker jag inte ändra mina åsikter trots kritiken jag får. Jag vet att det inte är det du säger, men jag tänkte bara förtydliga det

Hård kritik är jag dessutom van vid, då jag gick i en teknikklass med en bra bunte fula killar som gillade att klaga på japanernas utseende. Fast äsch, det var nog över huvud taget majoriteten av min omgivning som klagade, föräldrar, förre detta pojkvännen, syskon, släkt, klasskompisar, bästa tjejkompisen och liknande.
Eftersom jag flyttar till Tokyo nu om dryga 3 veckor kommer jag inte ha det problemet mer.

Jag har haft förhållande med en biffig kille, en tjock och en tanig, genom det drar jag slutsatsen att taniga killar är min sak tills motsatsen bevisas;)

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Tycks?

Finns dock ännu bättre.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Medlem

*smälter*

Permalänk
Medlem

Många av japanerna postade i tråden skulle ju potentiellt sett kunna se riktigt bra ut... Det som jag, som man, motsätter mig är dock vad som har kallats för mode och "stil" i tråden. På vissa av bilderna ser det ju banne mig ut som att modellen inte vill något hellre än att ha en kula i pannan. "Se på miig, jag liiiiiiiiider" konceptet köper jag fan inte någonstans. Klipp dom, sätt på en kostym och ett leende så är saken biff. *smajl*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olegh
Många av japanerna postade i tråden skulle ju potentiellt sett kunna se riktigt bra ut... Det som jag, som man, motsätter mig är dock vad som har kallats för mode och "stil" i tråden. På vissa av bilderna ser det ju banne mig ut som att modellen inte vill något hellre än att ha en kula i pannan. "Se på miig, jag liiiiiiiiider" konceptet köper jag fan inte någonstans. Klipp dom, sätt på en kostym och ett leende så är saken biff. *smajl*

..Så här?

Haha, hans leende är så jävla klockrent och töntigt

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
..Så här?

http://i92.photobucket.com/albums/l38/lara1112/Akanishi%20Jin...

Haha, hans leende är så jävla klockrent och töntigt

Njaaee, kanske en förbättring över vissa av bilderna men som du säger, en aning töntigt

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

En liten parallell? (lite offtopic kanske)

1) Tjejer som gillar androgyna män(män med starka feminina drag).

2) Grabbar som gillar "butchflator"(kvinnor med starka manliga drag).

I mina ögon är det det är så nära gay man kan komma utan att vara homosexuell.

Nåja, tillbaks till topic, tycker själv dessa herrar ser bra ut(utan inbördes rangordning).

Johnny Depp
Clive Owen
Jude Law
Sean Connery
Paul Newman
George Clooney
Marlon Brando
Matthew McConaughey
Brad Pitt

..bara för att nämna dom jag kommer på i skrivande stund.

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Jag platsar nog i den här tråden ...

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Jag platsar nog i den här tråden ...

Kanske framåt vintertider när denna tråd börja halka ur sin bana "dubbis".
(jaja, lååångsökt skämt, I know )

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Som tidigare nämnts i tråden, Ryan Reynolds!

.. jag kan inte säga att han är vacker, faktum är att jag har svårt att tycka att en man är vacker. Stilig däremot.. det känns bättre på tungan.. Ryan tycker jag just är en stilig man! Besitter dessutom en grym fysik

Permalänk
Medlem

Bill Kaulitz måste ändå ha den tuffaste frisyren, även om han nästan ser ut som en tjej!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Bill Kaulitz måste ändå ha den tuffaste frisyren, även om han nästan ser ut som en tjej!

http://i82.photobucket.com/albums/j261/spyderf22/1f397eb2.jpg

Nästan? Klipp bort allt utom ansiktet på den bilden och fråga folk omkring dig om de tror att det är en kille eller tjej. Jag vet vad jag hade svarat.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Bill Kaulitz måste ändå ha den tuffaste frisyren, även om han nästan ser ut som en tjej!

http://i82.photobucket.com/albums/j261/spyderf22/1f397eb2.jpg

Helt klart dags för en "I fucked the girl in Tokio Hotel"-t-shirt!

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Helt klart dags för en "I fucked the girl in Tokio Hotel"-t-shirt!

Haha! Jag är på!

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Hedersmedlem

ok min tur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Bill Kaulitz måste ändå ha den tuffaste frisyren, även om han nästan ser ut som en tjej!

http://i82.photobucket.com/albums/j261/spyderf22/1f397eb2.jpg

Snygg!

Permalänk
Medlem

Visste inte att så många sweclockers var homosexuella :S

Permalänk
Medlem

NauSea är tjej, hon har bäst smak hittills imo.
Resten av killarna på Swec har ju fan ingen koll alls på vad tjejer tycker är snyggt (undantag från vissa). Nu handlar ju tråden dock om vem du tycker är en snygg man vilket är tur för alla p15 och ner som skriver i tråden.

Swec killarna är väl dom med antingen kepa och/eller ostylat fult hår men ändå av någon anledning tror att de ser bra ut. Ta hand om eran hy, fixa håret och tänk på vad ni har på er. Mycket hår och massor med muskler är så ute (inte för att 80% av er ens har muskler att komma med). Kvinnor vill inte ha sådana män längre.

Japan är så mycket före hela världen i elektronik branschen, då snackar vi allt från spel till mobiltelefoner, vad får er och tro att dom inte kan något om mode. Snarare du bakom skärmen där som är för lat att faktiskt fixa till dig.

En man som inte är hårig lagom vältränad (inget överdrivet, inte biffig). Stylar till sitt hår tänker på sina kläder och ser allmänt fräsch ut i ansiktet _är_ den nya Arnold. Anpassa er efter tiden lev inte i förnekelse.

Tom Welling ser bra ut
Johnny Deep ser bra ut (syftar mest på Jack Sparrow då)
Sen har vi olika japaner i olika band som har stil dock ska det inte vara överdrivet. För hur fina dom än är så måste man komma ihåg att deras smink och hår tar TIMMAR att göra det är inte naturlig skönhet. Fan då kan man lika gärna plastikoperera sig och slänga på massa smink så ser vem som helst bra ut.
Finns det då någon definition av "skönhet" hade t.ex. "Jack Sparrow" varit snygg om alla såg ut som han, nej. Det handlar om att sticka ut på ett snyggt sätt i grund och botten.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

"Resten av killarna på Swec har ju fan ingen koll alls på vad tjejer tycker är snyggt (undantag från vissa). Nu handlar ju tråden dock om vem du tycker är en snygg man vilket är tur för alla p15 och ner som skriver i tråden."

Så du menar att din och NauSea's killsmak är representativ för en majoritet av världens kvinnor? Ledsen men jag tror faktiskt att det finns fler kvinnor på jorden som tycker att Josh Holloway är snygg än som tycker att nämnda japaner är snygga.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

Nuff said.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Visste inte att så många sweclockers var homosexuella :S

Homosexualitet är inte obligatoriskt för att kunna se om en människa är vacker eller inte, isåfall skulle ju varenda jävla fotograf på hela jorden vara gay.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Anthony Quinn (igen)

Sean Connery

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Korsordsguru

Jeremy Piven

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Oh yes!

OBS! Eftersom jag är TS så bestämmer jag riktning för tråden vilket gör att jag tagit ett beslut. Jag vill inte se någon som helst killar (eller vad de nu är) som på något sätt anspelar på subkulturer från Japan. Jag mår dåligt när jag ser dem och jag tycker inte de passar in i en tråd som heter "Vackra Män" - I alla fall inte i min tråd. I tillägg så vill jag inte ha någon för/mot japandiskusstioner i min tråd heller. Hoppas jag inte kliver någon på tårna. Tack!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Det handlar om att sticka ut på ett snyggt sätt i grund och botten.

Jag tycker faktiskt det bara ser löjligt och desperat ut när killar försöker se "bra" ut genom att satsa på att sticka ut. Men klart man ska ha en egen stil.

Och Johnny Depp är nog snyggast i Blow ändå.

Klicka för större.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ja, ni förstår själva...

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Gene Simmons!

Där har vi ett snyggt par, Manson ser fruktansvärt bra ut och dessutom klär han sig väldigt stiligt utanför scen, och Dita von Teese...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Meh! Ni har ju missat Mark Harmon från serien NCIS! Om jag ser ut som honom om 30 år kommer jag fan vara stolt över migsjälv!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
http://www.virginmedia.com/microsites/music/slideshow/popinth...

Gene Simmons!

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/breakups2007/ma...

Där har vi ett snyggt par, Manson ser fruktansvärt bra ut och dessutom klär han sig väldigt stiligt utanför scen, och Dita von Teese...

Men fy fan. Mason ser ju ut som ett jävla retard. På riktigt.

Visa signatur

HAPPY TIMES!