Permalänk
Medlem

Michael Jackson död 25/06

Read it and weep:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/michael-jackson-dod-1.898930

En av de största artisterna genom tiderna is no more

R.I.P

(Flytta tråden om den är postad på fel ställe)

Visa signatur

---

Permalänk
Relik 📜

R.I.P. såklart..
Dock tycker jag personligen att han hade sin storhetstid för läääänge sedan. Senaste decenniet är det ju bara skandal efter skandal som har varit på tapeten.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Faaaan, RIP. :'( Älskar Michael, fyfan han kommer vara ihågkommen for ever.

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem

Plastikkirurgi kan inte rädda hans inre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Plastikkirurgi kan inte rädda hans inre

Bara förstöra det, han blev bara 50

Permalänk
Medlem

OMG, RIP.

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis kommer donationerna till hjärtforskning öka inom den närmsta tiden. Kändisars död brukar ha den effekten (Bortsett från 50 dokumentärer på varje kanal i en månad framöver).

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem

RIP, visst var hans storhetstid för längesedan men fortfarande bra musik som kommer leva kvar länge.

Permalänk
Medlem

Han är en legend, gjort många bra låtar...synd bara att det sedan gick utför på alla plan. R.I.P.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Sötast

Lyckades de rädda näsan?

"On the Michael jackson memorial day, we advise the fans to use extra much sunblock on the nose only to attain the "Michael Jackson effect".

Permalänk
Hedersmedlem

Vila i frid gamle vän <3

Permalänk
Medlem

Rest In Peace Michael Jackson!

Permalänk

Nej fck nu blev jag inte glad...

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

RIP. Många bra band som gjort cover på hans kungliga musik.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Må du vila i frid Michael, jag kommer alltid lyssna på dina låtar och kommer aldrig glömma dig
Synd att förlora en sån här stor man.

Sanazin mfl, dra åt helvete! Om ni är så störda, håll det för er själva.

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig Googolplex för att jag varken sörjer eller hedrar en notorisk pedofil, usch va störd jag måste vara!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomten51
Ursäkta mig Googolplex för att jag varken sörjer eller hedrar en notorisk pedofil, usch va störd jag måste vara!

Han har aldrig fällts för någonting som rör pedofili. Tyvärr så sabbas ju en persons rykte genom att bara bli anklagad. Samma sak skulle nog hända dig om någon skulle anmäla dig för pedofili. Även om det var några tusen gånger värre för MJ, då han var världskänd.

Känns som att vi nångång måste inse att MJ inte var pedofil.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Oavsett om Michael Jackson var pedofil eller inte kan ingen ta ifrån honom hans insatser för musiken. Fram till slutet av 80-talet var han som bäst. En legend och ikon inom musik är han. Att huvudet hade sina inre problem är en annan sak.

Vila i frid.

Permalänk
Inaktiv

Doh

Michael Jackson var min barndomsidol. Var dock kanske lite sen med tanke på att jag bara lyssnade på honom fr.o.m. ca 1992, dvs i sjuårsåldern

Visst hade han inte mycket att komma med dom senaste 10-15 åren, jag hade sett fram emot en dvd eller liknande från hans konserter han skulle göra.

Återigen; Doh

Permalänk
Medlem

This is a sad day

Han var stor,,, han är stor...

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

Mycket tråkigt. Michael var ett geni, men folk tenderar att fokusera på skitsnacket istället. Gör inte det.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

MJ Har dött!

Hmm Har han *förvånad*

tänkte direkt att det var självmord,men det var det ju inte...

Ungefär så jag reagerade.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

r.i.p

som sagt var han bäst för många år sedan men han gjorde många bra låtar imo..

Permalänk
Medlem

Hur fan kan nån här veta om han var pedofil eller inte? Barn i hjärtat eller barn på hjärnan, ingen aning, udda var han. Men/och genialisk när det kom till musik.

Kan dock inte säga att jag känner någon sorg för hans bortgång. Effekten blir nästan den motsatta när man ser de sjuka rubriksättningarna och sorgestunderna världen över.

Vem skulle du rädda, 100,000 indier, 10 vänner eller michael jackson?

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Han har aldrig fällts för någonting som rör pedofili. Tyvärr så sabbas ju en persons rykte genom att bara bli anklagad. Samma sak skulle nog hända dig om någon skulle anmäla dig för pedofili. Även om det var några tusen gånger värre för MJ, då han var världskänd.

Känns som att vi nångång måste inse att MJ inte var pedofil.

//Gorian

Håller med dig fullständigt.

Skulle någon göra någon form av övergrepp på mitt barn, då skulle jag fan se till att personen hamnar bakom galler. Inte skulle jag ta emot en massa pengar och låta honom gå fri.

Det enda positiva med hans bortgång är väl att vi nu kanske slipper höra en jävla massa skitsnack och lögner om honom.

Vila i frid Michael!

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

En av världens största har gått ur tiden, jag tycker det är synd

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Han har aldrig fällts för någonting som rör pedofili. Tyvärr så sabbas ju en persons rykte genom att bara bli anklagad. Samma sak skulle nog hända dig om någon skulle anmäla dig för pedofili. Även om det var några tusen gånger värre för MJ, då han var världskänd.

Känns som att vi nångång måste inse att MJ inte var pedofil.

//Gorian

Det är ju en diskussion i sig om han våldtog barn eller ej, men skulle inte vara omöjligt.

Hur som helst, visst är det synd att någon har dött. Tyvärr inge mer speciellt än så för mig då M.J. inte va en idol med sitt plastansikte.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Alltid hemskt när någon som förgyllt ens liv - oavsett hur lite (för har aldrig varit ett tokgalet fan, men har ju lyssnat en hel del ändå) - går bort. Om det finns en värld bortom denna hoppas jag han blir bättre bemött där, för få människor förtjänar den förförjelsen han fick leva med efter hans storhetistid - och Michael var nog absolut inte en av dem.

Måste höra med syrran om hon har mina gamla skivor kvar...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sheep
Vem skulle du rädda, 100,000 indier, 10 vänner eller michael jackson?

Men snälla, det där lät ungefär lika dumt som när folk inte ville ge tyst minut till de i WTC bara för att det dör fler människor i Afrika varje dag i svält. Om du nu vill leka moralfarbror och bry dig så mycket om allt elände i världen, bry dig då om allt elände på riktigt istället för att använda argumentet som en ursäkt att hålla dig känslokall angående någon annans bortgång.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz
*text*

Håller med, bra skrivet. Om någons barn skulle bli våldtagen av en världsberömd kändis, tja... ingen förälder som älskar sitt barn skulle vilja något lägre än att bevisa för hela världen vilken demon människan är och att få se rättvisan vinna. Om man tar pengar under bordet har man alltid något att dölja, alltså ser jag inte hur man kan ta alla dessa anklagelser som blir "settled out of court" seriöst; ens barn har inget pris.