Depeche Mode till Arvikafestivalen 2009

Permalänk
Medlem

På Tisdag vid lunchtid bär det av

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafnus
På Tisdag vid lunchtid bär det av

Då är jag framme, kommer att befinna mig på lilla dessutom.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

På måndag bär det av, får se om de tänker krångla nått med camping på måndag eller inte

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Ni som verkar ha varit där tidigare, är det helt kört om man kommer på onsdag förmiddag? Tänker lite på parkering och tältplats och annat nyttigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Ni som verkar ha varit där tidigare, är det helt kört om man kommer på onsdag förmiddag? Tänker lite på parkering och tältplats och annat nyttigt.

Den stora campingen brukar bli full på onsdagen, men på den "lilla" är det gott om plats då.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk

hehe kmr vara där på tisdag förmiddag

har nu pratat med hon som skall köra oss dit också...

vi kommer att tälta på den stora campingen... bra eller dåligt?

får man något slags program blad eller nån karta på området och dels banden?

Permalänk
Medlem

Vi skickade ner vårat tält med en som ska ner på tisdagen som ska smälla upp det brevid sitt eget, tror ni folk kommer bli väldigt upprörda för att någon "paxxar" en plats åt oss?
Börjar blir riktigt förbannat pepp nu förövrigt!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Vi skickade ner vårat tält med en som ska ner på tisdagen som ska smälla upp det brevid sitt eget, tror ni folk kommer bli väldigt upprörda för att någon "paxxar" en plats åt oss?
Börjar blir riktigt förbannat pepp nu förövrigt!!

Så har vi gjort två år i rad utan att någon brytt sig. Har alltid åkt upp på Onsdag eftermiddag tidigare pga jobb men i år bär det av upp på Tisdagen (dvs i morgon)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gusIII
Nu peppar vi pojkar och flickor!!!

9 dagar kvar!

Var just och peppade på Peace & Love:P Syns på campingen!

Btw, lämnade tältet på P&L kom jag på nu humm får väl sova utan då.. Är ju mardrömmen att vakna kl 7 varje morgon med solen skinande igenom tältet och en kassetspelare som kudde..

EDIT!: HAR EN BILJETT TILL ARRVIKA ÖVER pm mig om ni är intresserade. Camping med på den. Tar även skambud på den biljetten:)

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem

Imorgon bär det av! Äntligen ska man få se Mind in a Box live!!

Permalänk
Medlem

Det var riktigt nice på Arvika i år. Korn kunde inte avsluta festivalen bättre.

Permalänk
Medlem

Detta var nog det sämsta Arvika nånsin, partytältsförbudet var ju bara sanslöst idiotiskt, duscharna på stora campingen öppnade inte förens på torsdagen och den kortare vägen in mot stan öppnade inte förens på torsdagen heller. Hoppas de förbättrar sig REJÄLT till nästa år, annars blir nog detta det sista arvika för min del.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

På lilla fick man iallafall ha partytält, från torsdagen. De var tvungna att se hur mycket folk som hade kommit först så att de inte tar upp massa plats, och på grund av någon brandrisk.