Permalänk
Medlem

Slänger in en bild på våran balkong också, nu när vi styrt upp den idag

Och

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Slänger in en bild på våran balkong också, nu när vi styrt upp den idag

http://i432.photobucket.com/albums/qq45/rullarn/IMG_0074.jpg

Och

http://i432.photobucket.com/albums/qq45/rullarn/IMG_0075.jpg

Reggaefestival

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Slänger in en bild på våran balkong också, nu när vi styrt upp den idag

Och

http://i432.photobucket.com/albums/qq45/rullarn/IMG_0075.jpg

Cockta på bordet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag vinner tveklöst i skabbighet. Bor på internat på min folkhögskola:

http://static.pici.se/pictures/bDhXCwVAO.jpg

http://static.pici.se/pictures/nmdOgYFBG.jpg

http://static.pici.se/pictures/EJaFxtebx.jpg

Tycker jag känner igen den där folkhögskolan. humm..

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _IFKGBG_
Cockta på bordet?

Japp, eller de är vatten i den. rumskamraten som envisas om att de är gott med Cockta.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Japp, eller de är vatten i den. rumskamraten som envisas om att de är gott med Cockta.

Det är ju gott.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _IFKGBG_
Det är ju gott.

Ja som fan
Var kan man köpa? Hittar det inte längre :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evilmonkey
Hahaha det var det konstigaste ja läst på länge är det nått dialektalt eller ?

Det är det nog. Kommer från Härnösand. Mitt i Sverige efter kusten.
Vet inte ifall det bara är vi som säger det men jag tycker att det är så man pratar

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av access
Ja som fan
Var kan man köpa? Hittar det inte längre :/

Diverse turkaffärer brukar ha det, jag handlar det på Alibaba i Örebro, men jag har för mig jag sett det på Netto.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Tycker jag känner igen den där folkhögskolan. humm..

Det är Fridhems Folkhögskola i svalöv, skåne. Dock är bilderna snart två år gamla, så jag har gått ut vid det här laget. Nu bor jag hemma.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Det är Fridhems Folkhögskola i svalöv, skåne. Dock är bilderna snart två år gamla, så jag har gått ut vid det här laget. Nu bor jag hemma.

Åfan, flyttar ner där om några dagar nu. Vad pluggade du där? Och vart på internatet bodde du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Det är Fridhems Folkhögskola i svalöv, skåne. Dock är bilderna snart två år gamla, så jag har gått ut vid det här laget. Nu bor jag hemma.

Såg för jävligt ut om du ursäktar hehe.
Jag hade aldrig stått ut att bo så tror jag

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Såg för jävligt ut om du ursäktar hehe.
Jag hade aldrig stått ut att bo så tror jag

Näe det där rummet var ingen höjdare. Bodde där i ett läsår. Läsåret därpå uppgraderade jag mig till att bo i en lägenhet ägd av skolan istället. Den var också förjävlig, men lite bättre i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FlurK
Åfan, flyttar ner där om några dagar nu. Vad pluggade du där? Och vart på internatet bodde du?

Jag pluggade film. Fösta året bodde jag på Västhems nedervåning, andra året i en lägenhet på kvarngatan 26b.
Vad ska du plugga?

Permalänk
Medlem

Om jag skulle ta bilder på hela min lägenhet, så skulle det bli säkerligen över 15st Därför har jag fixat upp ett videoklipp på Youtube. Jag ska filma lägenheten när det är ljust ute med min digitalkamera. Spelade in nu med mobilen pga jag var desperat ^^

Fakta om lägenheten: 72 kvadratmeter (kan bli ~120 kvadratmeter), 2 rum och kök, inklusive eget trapphus, egen portdörr, källare, eget förråd med 6 olika förråd, egen vind samt gammalt torkrum o cykelrum. Torkrummet och cykelrummet är stängda och kan endast öppnas om jag betalar ~580kr mer per månad, per rum!

Destination: Klicka här.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Om jag skulle ta bilder på hela min lägenhet, så skulle det bli säkerligen över 15st Därför har jag fixat upp ett videoklipp på Youtube. Jag ska filma lägenheten när det är ljust ute med min digitalkamera. Spelade in nu med mobilen pga jag var desperat ^^

Fakta om lägenheten: 72 kvadratmeter (kan bli ~120 kvadratmeter), 2 rum och kök, inklusive eget trapphus, egen portdörr, källare, eget förråd med 6 olika förråd, egen vind samt gammalt torkrum o cykelrum. Torkrummet och cykelrummet är stängda och kan endast öppnas om jag betalar ~580kr mer per månad, per rum!

Destination: Klicka här.

Mer ljus så man ser nåt i lägenheten hade inte skadat. Som tips kan du väl skriva Yrke: arbetssökande i stället för arbetslös.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag pluggade film. Fösta året bodde jag på Västhems nedervåning, andra året i en lägenhet på kvarngatan 26b.
Vad ska du plugga?

Dom lär väl ha rustat upp det så det ser lite fräschare ut nu får man hoppas på.
Jag ska plugga Högskoleförberedande eller Foto(dvs om turen finns att man kan byta om det finns plats efter uppropet).:)

Permalänk
Medlem

Youtube har stått o tuggat med mitt nya filmklipp på lägenheten där jag spelade in allt med min digitalkamera, sedan ett-tiden. Den håller på än! Filen är 60,3 MB stor. Har därför laddat upp det på koroth.se istället.

Filmklippet...

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Youtube har stått o tuggat med mitt nya filmklipp på lägenheten där jag spelade in allt med min digitalkamera, sedan ett-tiden. Den håller på än! Filen är 60,3 MB stor. Har därför laddat upp det på koroth.se istället.

Filmklippet...

STÄDA

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Youtube har stått o tuggat med mitt nya filmklipp på lägenheten där jag spelade in allt med min digitalkamera, sedan ett-tiden. Den håller på än! Filen är 60,3 MB stor. Har därför laddat upp det på koroth.se istället.

Filmklippet...

Pratar du i telefon samtidigt eller? Låter så i alla fall...
Bor du själv eller med familj? Hur som haver, städa för H****te. Du har ju grejor över allt. Fin bostad dock.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Jag är ju faktiskt klar med mitt gamla renoveringsprojekt.
Här kommer ett panorama över hallen:

Bjuder på lite bilder från vardagsrummet senare när jag orkat rensa upp där.
Nästa projekt är arbetsrummet - Behöver mer förvaring.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
STÄDA

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Pratar du i telefon samtidigt eller? Låter så i alla fall...
Bor du själv eller med familj? Hur som haver, städa för H****te. Du har ju grejor över allt. Fin bostad dock.

Överskatta inte en mans förmåga att hitta saker och ting i fullständigt kaos ::P

Men jag ehm.. håller med.. edgren städa!;)

Mitt rum har ni längre bak tror jag eller om det var datorhörnan, whatever om ni REQ så kan jag kasta upp bilder på rummet iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag är ju faktiskt klar med mitt gamla renoveringsprojekt.
Här kommer ett panorama över hallen:
http://img30.imageshack.us/img30/9343/hallpano640.jpg
Bjuder på lite bilder från vardagsrummet senare när jag orkat rensa upp där.
Nästa projekt är arbetsrummet - Behöver mer förvaring.

Snyggt!

Edgren stort som fan, men jävlar vad grejjer du har överallt!

Permalänk
Proffsmoddare

mitt lilla krypin 232 kvadrat hus 1200kvadrat tomt

EDIT
uppaterat biorum
http://www.minhembio.com/Mod-Wolverine/253376/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Jäääklar vad avis man blir!

Länge velat ha hus med garage och hemmabiokällare
Hade man bott kvar i Härnösand hade det nog fungerat också. Men det är lååångt kvar tills man har råd med det i Stockholm

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag ska diska lite sen kommer bilder!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jäääklar vad avis man blir!

Länge velat ha hus med garage och hemmabiokällare
Hade man bott kvar i Härnösand hade det nog fungerat också. Men det är lååångt kvar tills man har råd med det i Stockholm

Ja tyvärr är det absurt dyrt med hus i storstäder men som tur är bor jag i en skethåla och jag kom undan med 1,295000 för huset. Det får man väl inte ens en liten lägenhet för i sthlm.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Ja tyvärr är det absurt dyrt med hus i storstäder men som tur är bor jag i en skethåla och jag kom undan med 1,295000 för huset. Det får man väl inte ens en liten lägenhet för i sthlm.

Lite skillnad på pris, här borta (~15min utanför sthlm) så går husen för 5-7 miljoner...

De över gatan sålde sitt hus för 6 270 000, 100 kvadrat boyta, men 2000 kvadrat tomt...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Lite skillnad på pris, här borta (~15min utanför sthlm) så går husen för 5-7 miljoner...

De över gatan sålde sitt hus för 6 270 000, 100 kvadrat boyta, men 2000 kvadrat tomt...

Om man lägger 6mille här får man en extremt fet 300kvm+ villa med sjötomt så visst finns det fördelar med skethålor

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR