Beställt c905, rätt eller fel?

Permalänk

Beställt c905, rätt eller fel?

Hejsan, har sökt runt lite i de olika trådarna efter lite feedback på c905, vissa säger att den är helt underbar och andra säger att den är skit och vill bli av med den så fort som möjligt.

Vad jag nu undrar är: Har jag gjort ett misstag med att beställa en c905?

Borde jag vänta på någon ny telefon?

Jag använder min mobil till nästan allting, musik på bussen, läsa nyheterna på tåget, ta kort på folk och ting.

Lite rubbad tråd, då allting kom lite i oordning, men det får bli väl!
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte du ska ta den.

Den kostar ju nästan som en hero.

14dagars ångerrät

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk

skulle aldrig ha köpt en! Köpte mig en hero och är riktigt nöjd med den! bättre mobil får man leta efter! Du gjorde ett STORT misstag.

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Finns som sagt en stor chans att dun inte blir totalt 100% nöjd me c905 men lite chans du blir missnöjd med en hero.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk

Jag har en C905 (självklart på lagning) och det som är bra när den fungerar är kameran och musikspelaren. Men telefonen är omodern nu. Den är för klumpig och tung för att "bara" ha dom specifikationerna.
Vet ej hur det är med Hero men om den inte har blixt så kan du glömma vettiga foton i mörk/dålig belysning.
Jag väntar på Sation dock. Även om den inte har alla värstingspecarna så har den en bra kamera med blixt, touch screen och förhoppningsvis en bra mediaspelare (det råder lite frågetecken dock om den kommer att ha equalizer i musikspelaren)

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Rår på vad du väntar dig och vad du är ute efter.

Sedan så bara för att den kostar nästan som en hero så betyder det inte att den är ett bättre köp. Beror på användaren.

Hero har förövrigt en sunkig kamera

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 2TB SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoNamesWayne
Hero har förövrigt en sunkig kamera

Så det har inte c905 menar du?
8mpix på den optiken...

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Avstängd

jag har en c905,och vist vill du ha mer blip blop på den så då har du kanske gjort bort dig ,men med denna kan du ringa på du kan surfa på ett trådlöst nätverk spela musik. En förbannat mycke bättre kamera en på skitmobilerna iphone och alla andra med skärm tangentbord osv.

jag anser att du gjort ett bra val. det dummaste du gjorde nu, va att gå in på sweclockers ett bevis på att du inte har egen vilja att fatta ett eget beslut. Men det är min åsikt och den kan ingen ta ifrån mig.

edit: O ja jag har lekt med en iphone jag har lekt med en http://www.phonehouse.se/mobiltelefoner/htc/htc-hero ,vist kan den va kul. Men frågan är va dina behov säger behöver man en sådan För mig så är det ett stort nej. Vill jag ha 8-16gb i inbyggt minne ja då köper jag mig ett minneskort som klarar det.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski

jag anser att du gjort ett bra val. det dummaste du gjorde nu, va att gå in på sweclockers ett bevis på att du inte har egen vilja att fatta ett eget beslut. Men det är min åsikt och den kan ingen ta ifrån mig.

Instämmer till fullo

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Instämmer till fullo

Word.

Tips söker man i förhand, annars dummförklarar man ju sig själv

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josasp
Så det har inte c905 menar du?
8mpix på den optiken...

Vad har det med saken att göra?
C905 må har allt för många megapixlar MEN den tar betydligt bättre bilder än någon androidmobil som finns ute idag.

Nej c905 är bra för att vara en Kameramobil.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 2TB SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023