Permalänk
Medlem

inte för att det är ett fylle-citat(IOFS vet man aldrig;))..men tyckte det platsade i tråden:

Tobleroneformen kan göra att produkten upplevs klumpig av korta människor med tighta kläder."

http://www.sweclockers.com/recension/?id=5925

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=6854...

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Medlem

Hört på en mack utanför Kungsbacka (rätt laddad raggare som stog framför oss i kön):
Raggaren: -E de her en Select-mack ellerr? (på bred göteborska)
Kassörskan: - Nej, detta är en Statoil-mack.
-Raggaren: De va en jääävla tur för den jävla sketmacken har ju föfaaan inte enns törkablaan....
------------------------------------

Dyngraka polaren på klassresa i Helsingör:-Kalle ska inte du också suuupa... (sedan så matade han fiskarna precis bredvid de fiskande danska gentlemännen)
Kalle: -Nej, tror inte det...

Till saken hör att Kalle var vår lärare....

Permalänk
Medlem

Man 20-årsåldern:
"Det är lugnt vi kan vara hos mig som en nödutlösning!".

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

dumdidum .. när jag vaknade i fel rum på koh Samui. Minns faktiskt inte så mycket av själva kvällen heller, förutom att vi hittade ett ställe där de sålde RedBull Vodka för 10kr /st ... starka med

Vakande inne hos 2 tjejer istället... troligen var de lika fulla dagen före med .. ;P
"err.. this is not my room!"

Annars klassisk felsägning av en polare.

"Har ni sån där fanta erotiska frukter" skulle ha exotiska.. men kopplade väl fel när det stog en snygg tjej i kassan...

Visa signatur
Permalänk

inget fullecitat men ändå

satt å spelade Wow iförrgår typ lr nått sånt å i bland fastnar det hårstrån i hålet med dioden under musen vilket gör att den hackar som satan när man kör den

och då ja va i grupp me en skock svenskar så sa jag

Vänta lite ja har fått hår på musen

utan å tänka mig för å dom tänkte ju inte precis på den musen ja menade...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Tyckte det lät lite roligt när en kompis sa att en Mcdonalds Chicken börjare:

"Det smakar som Thailand" iofs var jag full. Errm exakt.

DET SKA VARA FYLLECITAT.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Hörde något om en snubbe som var på middag i england.
Han rapade. Och fick ur sig

"Oh excuse me that i raped".

Och sen skulle han förklara hur det var och då sa han.
"I use to rape when im drunk"

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sAnden
Hörde något om en snubbe som var på middag i england.
Han rapade. Och fick ur sig

"Oh excuse me that i raped".

Och sen skulle han förklara hur det var och då sa han.
"I use to rape when im drunk"

UB i engelska?

Bästa minnet från fyllan var när en polare började jiddra om kvicksilver i ägg, han gick runt och predikade för att sedan bli utskrattad.

Haha skönaste jag hört var en bekant som gillar rocknroll, iaf han var ute och ett band körde Elvis covers hela kvällen varpå han satt å var glad och klappade med men senare på kvällen när han fått i sig för mycket så utbrister han "ähhh jävlaskit, VARFÖR SPELAR NI INGEN ELVIS BRÄNSLY!?"

Permalänk
Medlem

Fått det återberättat.. höll ett brandtal apfull på en fullpackad nattbuss från Malmö till Lund.

"Vi måste antirösta på moderaterna, och får Mona makten måste nån här inne ta sitt jävla ansvar och gå in på NK och sticka en kniv i den jävla haggan!"

Blev tydligen tryckt stämning efter det

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Sitter och dricker öl med min kompis just. Han undrade vad för dator han borde köpa, sen kom samtalet in på datorköp på kredit eftersom han har dubbla hyror just nu. Då svarar jag i min fyllevilla:

"Du får inte köpa från komplett, du äter för mycket salt!"

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Helgen, efterfest med svenskt popband hemma hos mig.
Jag däckar på toalettgolvet med halva kroppen i duschen, en medlem i bandet kommer in och säger "du kan inte ligga här, kom så ska jag gå och bädda ner dig" jag svarar "Nej tack, jag mår jättebra här" han lyfter upp mig och bär in mig i sängen och kontrar med "Du förtjänar så mycket bättre".
Otroligt att jag kommer ihåg det, men men

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Skulle inte tro det, jag har varken så mycket sprit eller pengar att supa dig snygg..."

/ Yours truly till en något ful och superdryg tös...

Permalänk
Medlem

"Bojan Djordjic, AIK's själ förlikat i en man!"

Efter att ha avgjort avgörande matchen MFF- AIK på förfesten i helgen.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Jag är en torsk sa jag tydligen på nyår. Skulle sova hos en kompis å hade tydligen hittat en träfisk å lagt över ena ögat

på morgonen så hade jag fått en massa sms där folk undrade vad jag menade med torsk.... jaja

det var min historia som jag kan komma på nu

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Jag @ Roskilde 2007 (regnigaste helvetet på jorden men ack så roligt)

"Jag är som en failad Jesus, jag måste nog vara Satan!"

Detta pga jag lyckades kliva ner i varenda vattenpöl som fanns inom 10 mils radie

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Återberättat från en polare som jag tydligen ringt:

"Är det dumt att sova mot en gravsten?"

Jag gjorde det dock aldrig, blev väckt av nån förbipasserande mitt inne på torget 2 timmar senare och har ingen aning hur jag kom dit...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
"Skulle inte tro det, jag har varken så mycket sprit eller pengar att supa dig snygg..."

/ Yours truly till en något ful och superdryg tös...

PWND!!

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer