Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

<Uppladdad bildlänk>
Kom idag 😁

Nu inväntar jag enbart Zoom75, men där har jag inget datum...

Är det en trälåda eller ser det bara ut som det?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Är det en trälåda eller ser det bara ut som det?

Tyvärr ser det bara ut som en! Är i papp

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Tyvärr ser det bara ut som en!

Tvärtom skulle jag ärligt säga
Jag ser inte poängen betala massa extra för en trälåda som i praktiken bara är en temporär fraktbehållare för en uppsättning keycaps.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Tvärtom skulle jag ärligt säga
Jag ser inte poängen betala massa extra för en trälåda som i praktiken bara är en temporär fraktbehållare för en uppsättning keycaps.

Nej det håller jag med, om man skulle betalat extra för det.
Men det vore en fin touch med tanke på prislappen....

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Skrivet av Swedishchef_90:

Nej det håller jag med, om man skulle betalat extra för det.
Men det vore en fin touch med tanke på prislappen....

Det hade ju bara betytt att keycapsen är värda mindre. 😉
Vissa av dessa GMK Cap's är värda mer begagnade i zip lock påse än nya i kartong.
Kan bli lite jobbigt när vissa vill använda dem medans andra samlar och den tredje tradera för att tjäna pengar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Det hade ju bara betytt att keycapsen är värda mindre. 😉
Vissa av dessa GMK Cap's är värda mer begagnade i zip lock påse än nya i kartong.
Kan bli lite jobbigt när vissa vill använda dem medans andra samlar och den tredje tradera för att tjäna pengar..

Haha jo sant 😊 tyckte det skulle varit en snygg touch med tanke på platsen de fått inspiration av. Tyvärr har maxgaming ingen estimated leverans så man får väl sitta och hoppas... Kanske trycker på dem på min nuvarande för att se och känna dem lite

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Förbokade ett Rainy 75 via https://www.wobkey.com

Lär väl få det i vinter eller dylikt 😅

Ska bli kul att jämföra med mitt GMMK PRO, fick ett ljudklipp av en polare som fått sitt via kickstarter och det lät sjukt najs!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Förbokade ett Rainy 75 via https://www.wobkey.com

Lär väl få det i vinter eller dylikt 😅

Ska bli kul att jämföra med mitt GMMK PRO, fick ett ljudklipp av en polare som fått sitt via kickstarter och det lät sjukt najs!

Den skall vara väldigt prisvärd, synd bara att 100$ blir typ 1900... Eller mer I Sverige med moms, tull och avgifter för hantering

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Den skall vara väldigt prisvärd, synd bara att 100$ blir typ 1900... Eller mer I Sverige med moms, tull och avgifter för hantering

Så är det tyvärr! Men tror jag gav närmare 3tkr för mitt GMMK PRO inkl allt.. så landar vi närmare 2tkr och det levererar blir jag väldigt impad!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Så är det tyvärr! Men tror jag gav närmare 3tkr för mitt GMMK PRO inkl allt.. så landar vi närmare 2tkr och det levererar blir jag väldigt impad!

Det hoppas jag också! Inget är bättre än ett TK man är nöjd med

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Update för er som gått i tankarna om Rainy 75, mitt skickades idag. Hade kallt räknat med 4 månaders leveranstid eller mer!

Beställde via https://www.wobkey.com/

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra