Första öppna betaversionen av Android 13 ute nu

Permalänk
Melding Plague

Första öppna betaversionen av Android 13 ute nu

Efter en runda utvecklarerversioner av Android 13 har Google bestämt sig för att skicka ut en betaversion även för vanliga användare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Som jag har längtat över detta

Citat:

"Till exempel kan du musikspelaren begränsas för att endast ha tillgång till ljudfiler i stället för all media, inklusive bilder och video."

Jag vill att typ alla spel jag kör endast ska ha åtkomst till sina egna filer och inget annat.

Nå jag hinner byta mobil innan den får Android 13. Min Samsung A71 mobil nu är för slö, för dålig skärm i solljus, för kass zoom, vill gärna ha vikbar.

Permalänk
Medlem

En annan får vänta sitter på en P30 Pro 8/265 de tar nog tid där..
Har inte hittat nån ny nalle som är bättre än den jag har om man inte går på topp ett telefonerna för 15000 och uppåt.

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Skrivet av Jygge:

En annan får vänta sitter på en P30 Pro 8/265 de tar nog tid där..
Har inte hittat nån ny nalle som är bättre än den jag har om man inte går på topp ett telefonerna för 15000 och uppåt.

Grymt bra kamera i den. Huawei var imponerande ett tag till de blev bannade. Du får väl inget uppdatering till denna Huawei telefon?
Det andra du beskriver är ett typisk problem med att produkttypen börjar bli fullt utvecklad. En Samsung S22 Ultra för 15 000kr hade jag fint klarat mig i 3-4år med. Men jag vill ej betala så mycket för en icke vikbar telefon.

Och Huawei är inte där och prispressar längre. Jag ser på min Samsung A71 och jämför den med A73an som är typ 2år nyare, men det är i princip samma mobil. Bara pyttelite snabbare, men ingen 3,5mm headphone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

En annan får vänta sitter på en P30 Pro 8/265 de tar nog tid där..
Har inte hittat nån ny nalle som är bättre än den jag har om man inte går på topp ett telefonerna för 15000 och uppåt.

Emui 12 kom ju i veckan, inte det senaste, men lite nytt med några helvetisk ändringar fick vi ändå

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare