Önskar köpa tvspel till kidsen (Handhållet eller inte)

Permalänk

Önskar köpa tvspel till kidsen (Handhållet eller inte)

Hej alla! Nu har det blivit dags att införskaffa ett tvspel åt äldsta barnet här hemma.
Jag har inga preferenser och ingen speciell budget att förhålla mig till men tänker väl att något prisvärt paket eller dyligt hade varit trevligt! Jag skippar gärna specialutgåvor / limited edition versioner (kommer förmodligen nötas rejält ändå), inte heller skicket är superviktigt (är både öppen för slitna och superfina)

Kommentera eller skicka ett pm om ni har något att avvara, allting efter lanseringen av supernintendo är av intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett wii u som är i gott skick, är knäckt så man kan ladda ner spel på hårddisk. Ligger några spel på den. Vet inte vad en sådan går för idag men ge ett bud om det är intressant så får vi se om det blir affär

Permalänk
Medlem

Har en Xbox Series S du kan köpa för 1500kr plus frakt dock utan kontroll då jag använder den till min Series X. Det fungerar med Xbox One kontroller ifall du hittar någon sådan billigare än en Series kontroll.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Kom på att jag har en PS4 Slim med uppgradering till 1TB SSD med kontroll.

Även en Switch Lite.

Pris även där 1500kr styck.

Inga riktiga spel att skicka med då jag behåller dem. Kan skicka med Red Dead Redemtion 2 för jag råkar fått en dubblett av det men inte direkt barnvänligt. Kan säker skicka med något gammalt FIFA om de är intresserade av fotboll då jag har så många FIFA.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Lyckas inte redigera så förlåt att jag skriver igen men kom på att om du vill ha billigare och inte bryr dig om SSD så kan jag sätta in 500GB mekaniska hårddisken som följde med från början och ta ut SSDn då kan vi säga 1000kr för PS4.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

har en sega nomad med en everdrive samt moddad batteripack orginal battrien från 90 tallet suger XD

Permalänk
Medlem

Har ett grått Switch Lite + laddare som aldrig används med skyddsfodral från Piranha, tänkte mig runt 1000 lappen för det? det är i nyskick.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.