Steelseries presenterar nya headset och högtalare

Permalänk
Melding Plague

Steelseries presenterar nya headset och högtalare

Tillbehörsmakarna Steelseries slår på stora trumman och uppdaterar både Arctis Nova-serien med nya headset och presenterar högtalare i nya Arena-serien.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

De bara kunde inte köra samma nummer till båda serierna?

Permalänk
Snusfri

För priserna på högtalarna så köper jag mycket hellre "riktiga"

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av THB:

För priserna på högtalarna så köper jag mycket hellre "riktiga"

Men då får man ju ingen fet RGB som kan synkas med ljudet.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Enviro:

Men då får man ju ingen fet RGB som kan synkas med ljudet.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Inga design priser direkt, stort steg bakåt (pratar inte om RGB).

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

6400kr för steelseries ljud 😂 x10

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

Nice!

Kör ett par Arctis 1 Wireless just nu, är inne på mitt andra par då de första pajade i justeringen precis innan garantin gick ut. Fick ett par sprillans nya av SteelSeries så jag är rätt nöjd med det.

Hade Arctis 7 wireless innan och de var mer bekväma än ovan (väldigt faktiskt), dock pajade den utdragbara micen (det böjbara röret som kablarna till micen går i avslutades i en sylvass kant på insidan vilket i slutändan gnagde av kablarna efter ett tag). Samma sak hände mina gamla trådade Siberia lurar (hade två par) som också hade utdragbara mikrofoner.

Är helt klart sugen på att testa Arctis Nova 7 pga passformen och funktionaliteten liknar det som jag upplevde med de tidigare Arctis 7 Wireless, är dock lite osäker på om de fixat den utragbara micen så den håller för att faktiskt användas (dra in och ut många gånger)... de är ju inte direkt billiga så man får hoppas på att det är fixat.

Visa signatur

Stationär:[i7 9700K med Corsair H115i Pro] [Asus ROG STRIX Z390-F Gaming] [16gig Corsair Vengeance LPX] [ASUS GeForce RTX 2070 ROG STRIX OC] Laptop: [MSI GE73VR]