Brorson önskar sig Call of Duty: Modern Warfare II till PC

Permalänk
Medlem

Brorson önskar sig Call of Duty: Modern Warfare II till PC

Skulle helst vilja hitta en fysisk kopia, men en kod på en papperslapp skulle också fungera i värsta fall.

Men om jag inte är helt ute och cyklar så kan man bara köpa det på Steam eller Battle.net, och vill man köpa det som en gåva måste man skriva in mottagarens epostadress direkt, så skickas det direkt till hans konto.

Jag vill ju kunna ge honom spelet i present på hans födelsedagskalas. Är det helt omöjligt??

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Skulle helst vilja hitta en fysisk kopia, men en kod på en papperslapp skulle också fungera i värsta fall.

Men om jag inte är helt ute och cyklar så kan man bara köpa det på Steam eller Battle.net, och vill man köpa det som en gåva måste man skriva in mottagarens epostadress direkt, så skickas det direkt till hans konto.

Jag vill ju kunna ge honom spelet i present på hans födelsedagskalas. Är det helt omöjligt??

Ge han ett kort och skriv att du ger spelet sen så köper du det på den plattform han vill ha det och fyller i hans adress?

Permalänk
Medlem

Skapa ett steamkonto, lägg till han som vän.

Sen i butiken kan du klicka i att det är en gåva. Betala, och sedan markera honom och välj skänka.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av slusk:

Ge han ett kort och skriv att du ger spelet sen så köper du det på den plattform han vill ha det och fyller i hans adress?

Ja det får nog bli typ så. Tycker det känns en aning osmidigt bara... Alla andra ger honom presenter vid kalaset och så kommer jag bara "Tja, jag har inte köpt något men om vi går upp på ditt rum så kan jag köpa ett spel till dig!"

Skrivet av Ang3r:

Skapa ett steamkonto, lägg till han som vän.

Sen i butiken kan du klicka i att det är en gåva. Betala, och sedan markera honom och välj skänka.

Ja jag vet att man kan göra så och som tur är har jag ett steamkonto redan. Men säg att han önskade sig spelet av någon mindre oteknisk person, typ farmor. Finns inte en chans att hon skulle reda ut det där.

Fattar inte varför man inte bara kan köpa en kod som man kan slå in i ett litet paket någonstans.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Fattar inte varför man inte bara kan köpa en kod som man kan slå in i ett litet paket någonstans.

Det går https://www.allkeyshop.com/blog/buy-call-of-duty-modern-warfa...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White