Permalänk

Kan inte logga in på Csn

Hejsan där! Går i skolan och läser till undersköterska har haft Csn sedan Januari i år. Jag försöker logga in på Csn appen och hemsidan men kommer inte längre in.

Det står att • Du finns inte registrerad hos csn och kan därför inte använda våra mobila tjänster.

Får en felkod på hemsidan och jag får smärre panikångest. Csn är min ända försörjning och vill givetvis inte vara utan.
Jag kunde logga in utan problem i morse och tidigare dagar.
Jag har inte hög frånvaro och jag har klarat av alla kurser.

Någon som vet var det kan vara för fel? Får panik nu 😅

Permalänk
Medlem

Testa igen på tisdag morgon!

Permalänk
Medlem

Jag får också fel, och jag är tidigare student. Meddelandet är
Något gick tyvärr fel när du skulle logga in. Om felet fortsätter kontakta CSN. (Fel nr 34.)

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av Cenorida:

Jag får också fel, och jag är tidigare student. Meddelandet är
Något gick tyvärr fel när du skulle logga in. Om felet fortsätter kontakta CSN. (Fel nr 34.)

Okej så kanske bara tekniska problem, fick en smärre panik attack 😬

Permalänk
Skrivet av CtrlAltTheSwed:

Hejsan där! Går i skolan och läser till undersköterska har haft Csn sedan Januari i år. Jag försöker logga in på Csn appen och hemsidan men kommer inte längre in.

Det står att • Du finns inte registrerad hos csn och kan därför inte använda våra mobila tjänster.

Får en felkod på hemsidan och jag får smärre panikångest. Csn är min ända försörjning och vill givetvis inte vara utan.
Jag kunde logga in utan problem i morse och tidigare dagar.
Jag har inte hög frånvaro och jag har klarat av alla kurser.

Någon som vet var det kan vara för fel? Får panik nu 😅

Jag fick samma panik för exakt samma problem 😅 Började söka på google så fann din tråd men då är det förmodligen ett tekniskt fel och kan vara lugna 😅

Permalänk
Skrivet av tigerterran:

Jag fick samma panik för exakt samma problem 😅 Började söka på google så fann din tråd men då är det förmodligen ett tekniskt fel och kan vara lugna 😅

Det gör mig lättad iallafall 😅 Gud va dem skräms

Permalänk
Skrivet av CtrlAltTheSwed:

Det gör mig lättad iallafall 😅 Gud va dem skräms

Exakt fick världens panik när såg stod du är inte registrerad haha hela helgen höll på bli förstörd 😅