Permalänk
Medlem

PG27AQDM 240hz oled 1440p

Hej

Säljer min PG27AQDM, 1 år gammal (garanti 1år till slutet av Mars 2025). Inköpt på inet för 14,990kr (nypris idag 12.000), kvitto finns. Riktigt bra skärm för gaming i 1440p eller HDR content.

Inga inbränningar, repor eller annat fel med skärmen. Har allt förutom kartongen kvar, så ser helst att den hämtas på plats.

Återfinns i centrala Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du är inte intresserad av ett byte med pengar i mellan? Jag har en https://www.inet.se/produkt/2220420/asus-32-rog-swift-pg32uq-... som jag är otroligt nöjd med, men tycker 4K är för tungdrivet för mitt 6950XT. Vill hellre ha en 1440p-skärm

Jag finns i Jönköping men kan mötas i Norrköping eller liknande om det är intressant

Permalänk
Medlem

Hej

Inte intresserad av byte tyvärr då jag redan köpt ny skärm, så försöker bli av med den gamla

Permalänk

6000kr med upphämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolphe:

Hej

Inte intresserad av byte tyvärr då jag redan köpt ny skärm, så försöker bli av med den gamla

OT - men vad har du köpt som ersättare och varför byter du? Jag sitter på AQDM just nu så mest nyfikenhet, kan ta det i DM med

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoSkills:

OT - men vad har du köpt som ersättare och varför byter du? Jag sitter på AQDM just nu så mest nyfikenhet, kan ta det i DM med

Köpte en 4k 32" skärm istället, jobbar mycket på den också och tyckte 27" 1440p vart lite för litet och dålig upplösning
Men annars supernöjd med aqdm:en! Är nog svårslagen när det kommer till gaming men sämre för arbete med subpixel layouten

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedPhoenix117:

6000kr med upphämtning

Skickar PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolphe:

Köpte en 4k 32" skärm istället, jobbar mycket på den också och tyckte 27" 1440p vart lite för litet och dålig upplösning
Men annars supernöjd med aqdm:en! Är nog svårslagen när det kommer till gaming men sämre för arbete med subpixel layouten

Ah okej! Ja, då är det inte så mycket att göra åt saken! Jag var sugen på att prova QD-OLED men verkar finnas en del nackdelar också, så jag får hålla fast vid AQDMen som jag är 99% nöjd med

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoSkills:

Ah okej! Ja, då är det inte så mycket att göra åt saken! Jag var sugen på att prova QD-OLED men verkar finnas en del nackdelar också, så jag får hålla fast vid AQDMen som jag är 99% nöjd med

Jo alla tekniker har ju sina för och nackdelar, jag köpte en PG32UCDM istället, väldigt nöjd med den, men ja den har nackdelar mot AQDM:en så är en avvägning man måste göra beroende på vad man ska använda den till! AQDM:en är bättre för gaming, UCDM bättre för jobb/surfning

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad