Permalänk

Söker speciell ringsignal!

Hej!

Jag hörde en dag någons telefon ringa och han hade den absolut skönaste ringsignalen

Det var typ en arg tant som sa med arg stämma "HALLÅ!?! Det ringer!!! MEN SVARA DÅÅÅ! HALLÅ!"

Är det någon som vet vad för ringsignal detta är? Skulle vara evigt tacksam om någon kan länka till sidan där den går att få tag på

Visa signatur

mvh
Calle

Permalänk
Medlem

Jag har lyssnat på den på någon ringsignalssida, det vet jag men jag vet inte vilken.

Någon av dessa 3:

www.inpoc.se
www.jamba.se (mest troligt)
www.mobilehits.se

Permalänk

Jag har den... Kan skicka den till dig,, PM din mail till mig så

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Kan du lägga upp den här är du snäll.

Ett tips är att inte lägga ut copyrightskyddat material på forumet...

Permalänk
Inaktiv

vem har sagt att den är copyrightskyddat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av namnlös
vem har sagt att den är copyrightskyddat?

En gissning att Jamba skyddar sina produkter.

Permalänk
Medlem

Hijackar denna tråd såhär 18 år senare!

Morsan söker efter en liten speciell ringsignal som verkar vara omöjlig att hitta, det är liknande OP fast det är svullo som skriker: "HALLÅ!!! DET RINGER!!! SVARA DÅ FÖR HELVETE, AAAAAAGGGHHH"!
Är det någon som sitter på denna guldklimp?

Permalänk
Skrivet av Rastrom:

Hijackar denna tråd såhär 18 år senare!

Morsan söker efter en liten speciell ringsignal som verkar vara omöjlig att hitta, det är liknande OP fast det är svullo som skriker: "HALLÅ!!! DET RINGER!!! SVARA DÅ FÖR HELVETE, AAAAAAGGGHHH"!
Är det någon som sitter på denna guldklimp?

vet exakt vilken du menar men har nog inte hört den sen typ 2010 eller nått och tveksamt att den går få tag i idag.

trodde faktiskt inte dessa "ringsignaler" äns existerade längre iom att man kan spela in något personligt hur som helst att använda.

tror inte jag hört en telefon som inte använt något annat än en av default signalerna på många år när jag tänker efter...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

vet exakt vilken du menar men har nog inte hört den sen typ 2010 eller nått och tveksamt att den går få tag i idag.

trodde faktiskt inte dessa "ringsignaler" äns existerade längre iom att man kan spela in något personligt hur som helst att använda.

tror inte jag hört en telefon som inte använt något annat än en av default signalerna på många år när jag tänker efter...

Det var tydligen " Det ringer, DET RINGER, Lyft luren Tjockskalle, AAAAAAAGGGHHH" han säger!

Nae det har som dött ut dedär! Jag kör sen många år göta kanal låten, (fan sen innan smartphones ens va en grej så har den bara följt med).
Men dom flesta kör ju bara standard!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle_FAS:

Hej!

Jag hörde en dag någons telefon ringa och han hade den absolut skönaste ringsignalen

Det var typ en arg tant som sa med arg stämma "HALLÅ!?! Det ringer!!! MEN SVARA DÅÅÅ! HALLÅ!"

Är det någon som vet vad för ringsignal detta är? Skulle vara evigt tacksam om någon kan länka till sidan där den går att få tag på

Jag tror det är den här, lite osäker

Du hittar den här --> https://hampis.se/ringsignaler
1. Använd sök: Skriv in "lyft luren"
2. Överst i söket hittar du "Lyft luren tjockskalle"
3. Klicka på namnet
4. En popup dyker upp
5. Högerklicka på popup;en, välj "spara ljud som..."

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad (bättre sent än aldrig )*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kent:

*Tråd flyttad (bättre sent än aldrig )*

Ni mods/admins verkar ligga lite på latsidan verkar det som

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av stgr:

Ni mods/admins verkar ligga lite på latsidan verkar det som

Snarare vi användare som ligger efter och inte rapporterar ("anmäler") trådar /inlägg i tillräcklig omfattning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 57josa:

Jag tror det är den här, lite osäker

Du hittar den här --> https://hampis.se/ringsignaler
1. Använd sök: Skriv in "lyft luren"
2. Överst i söket hittar du "Lyft luren tjockskalle"
3. Klicka på namnet
4. En popup dyker upp
5. Högerklicka på popup;en, välj "spara ljud som..."

Jävla legend du är!
Tack och bock!!!

Permalänk
Medlem

Är det nån som sett reklamen från Tre med scouterna, "allt är inte som du tror"?
I den så är det en ringsignal jag skulle vilja komma åt, den där boing boing låten.
Är det någon som kan tipsa om vart jag kan hitta den?
Jag länkar till reklamen här:
https://www.youtube.com/watch?v=KkDCLlUKR1k&ab_channel=TreSve...