Permalänk
Medlem

Ett alternativ till Buzz

Hej!

Jag har länge varit ett fan av den eminenta länksamlingen Buzz.Bazooka.se, men har på senare tid märkt att aktiviteten är jävligt dålig. Därför söker jag nu en ny länksida som uppdateras dagligen. Har försökt googla, men ofta är det jävligt barnsligt alltihop(ni får gärna kalla buzz barnslig, men jag kan säga att den håller betydligt högre nivå än de jag tittat på).

Några tips?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Testpilot

Digg är väl inte exakt samma utan där styr användarna innehållet och röstar/gräver fram det bästa av alla länkar som det tipsas om. Du kan kolla om det är nått du gillar: Digg - The Latest News Headlines, Videos and Images

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Digg är till för de lite sämre människorna (:)), vi med lite mera hjärnverksamhet använder Reddit. Regga ett konto och skriv upp dig på några subreddits så har du länkar så det räcker och blir över.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Existenz.se - När en politiker säger till dig att ni sitter i samma båt, så akta dig. Det betyder att det är du som ska ro.

fördel: Bra aktivitet
nackdel: en hel del skit

feber.se

Fördel: Bra aktivitet, seriöst
nackdel: Inte så mycket humorlänkar.

reddit.com
Fördel: Grymt mycket länkar.
Nackdel: Blandat innehåll och, enligt mig, kasst upplägg.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Best Online Videos | Wimp.com
Kanske inte riktigt samma sak, men den är ganska bra tycker jag. Ofta intressanta eller roliga klipp, som sällan är barnsliga, och som man sällan redan sett någon annan stans innan.

Permalänk
Medlem

https://gitt.foxiconit.se - dock inte så aktiv och behöver fler användare för att fylla på med fina urler.

Visa signatur

got root?