Tvinga installation av en drivrutin?

Permalänk
Medlem

Tvinga installation av en drivrutin?

Jag har ett problem med min nya laptop. Den integrerade kameran fungerar inte på varken skype eller msn. På Packard Bells hemsida hittade jag nya drivrutiner som las upp förra månaden. Men nu har jag problemet att den vägrar att installera dem, den säger att den redan har de nyaste drivrutinerna. Men de den har är 4 år gamla så det är knappast troligt att de är nyare än dem som släpptes för en månad sedan. Kan jag tvinga den på något sätt att installera de drivisar jag vill? Har Vista installerat

Tack

Visa signatur

Asus P8P67 WS REVOLUTION B3, Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, Corsair 16GB DDR3 1600MHz VENGEANCE, ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA, Asus Xonar Essence STX

Permalänk

Antar att du sitter med Windows...?
Om du har Windows, gå till Enhetshanteraren, dubbeklicka på din kamera, sen avinstallerar du den, startar om, installerar den nya drivrutinen, borde inte vara svårare än så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dispersion:

Antar att du sitter med Windows...?
Om du har Windows, gå till Enhetshanteraren, dubbeklicka på din kamera, sen avinstallerar du den, startar om, installerar den nya drivrutinen, borde inte vara svårare än så.

Har redan försökt med det, men den installerar automatiskt samma drivrutiner igen när jag startar om...

Visa signatur

Asus P8P67 WS REVOLUTION B3, Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, Corsair 16GB DDR3 1600MHz VENGEANCE, ASUS GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA, Asus Xonar Essence STX