Omröstning för photoshoptävling med Komplett.se

Permalänk
Medlem

Mhm, omröstning för 2:a och 3:e pris...då begriper jag inte Nidokings inlägg. Varför halvledsen smiley om osi vann? Jaja, jag och resten av mänskligheten, etc. Longplays var snyggast för temat och 8:an snyggast (iaf utan komplettloggan).

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

8an är grymt snygg.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

3 frågor

Dålig förlorare much? Inte ens snyggt? Är du tokig?

1. Skickade inte ens in ett bidrag.
2. Ja det var väl det jag skrev.
3. Aaa fast nee

Visa signatur

Dator: Fractal Design XL || Windows 10 || i5 750 || 8 GB RAM || HD 7970 || 120 GB SSD
Server: Fractal Design Core 3000 || ESXi 5.1 || AMD FX-6100 || 20 GB RAM
Foto: 7D || 17-50mm f/2.8 || 50mm f/1.8 || 70mm f/2.8 || 70-200mm f/2.8
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

2 och 4, jag förstår absolut inte hur bidrag #5 kan ha så många röster...

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem

Många snygga!

Tycker det var en värdig vinnare, enkelt och stilrent, en bakgrundsbild som passar alla. Att många sen byter bakgrund på sin nya dator är en annan sak, bättre med en sån där som standardbakgrund än att bara få någon av windows standardbilder.

Så här såg mitt bidrag ut, passar väll egentligen inte som bakgrundsbild, den är lite för rörig, men den var kul att göra!

(Edit: om någon ändå skulle vilja ha min backgrund så skicka ett PM så kan ni få den i full upplösning. Kan även ta bort/byta ut komplettloggan nu när jag inte vann någonting

Visa signatur

Huvuddator: Ryzen 2700X EK HF vattenblock|32GB|RTX 3080 Alphacool Eisblock, 280 + 420 rad.
Server: AMD 3850|16GB|~3,5TB HDD|360 rad
Lullull: Rift+Touch|HOTAS Warthog|G27|PS5|Switch OLED

Permalänk
Medlem

Yay, tröstpris iaf Har fått ett par PM från folk som undrar hur jag gjorde mitt bidrag, kan passa på att tala om att det är en 3D-rendering som jag gjort i Modo och sedan fixat till i Photoshop.

Grattis till vinnaren, och lycka till till er andra.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

måste säga att de som var här var väldigt snygga! de går inte och få dem i lite högre upplösning, skulle kunna tänka mig och ha några av dem som bakgrund!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grisfoten:

Asch! Jag som tyckte min var bra!? Nåja, det går väl fler tåg......

http://img651.imageshack.us/img651/5796/komplettbidrag1.jpg

Så nice...

Permalänk
Proffsmobbare

Tror att många bidrag valdes bort pga copypaste och andra copyright-relaterade problem med brushes och texturer/fonts.

Minst sagt imponerande startfält.

Permalänk
Medlem

Tycker nummer 5 passar bäst till Komplett men ändå är nummer 8 snyggast som bild i sig.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Antar att mitt bidrag inte följde reglerna hur hur loggan fick se ut... men det var ändå kul att pilla lite

Visa signatur

Workstation - Intel i7 920, Nvidia GTX295, Asus P6T Deluxe V2, Corsair 6GB 1333Mhz, HX 750
Laptop - MacBook Air 13"

Permalänk
Avstängd

Grattis till vinnaren!
Nr 9 skulle passa som bakrund!!

Här är min.Laddade upp den i 2560x1600 utan logga

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Fan jag tycker nr 2 ser ut som att den gjordes på 90-talet till win 3.1 eller 95...
Röst till nr 5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Gillade Alla! Jävla tur inte jag var dommare Gillade dom som inte kommit med också (förutom dom 2 över mig som bara är länkar)

EDIT: Okej, den översta länken var ganska okej.

xD Hahaha, jaja ok. Men du måste erkänna att Odessy's bidrag var riktigt grymt! (översta länken)

Permalänk
Medlem

Första tävlingen jag vinner, roligt!

Blev faktiskt lite förvånad att inte något annan bidrag utöver dessa som är med i top-10 kom med. Tycker att det fanns en del underdogs i tråden som visades dock.

Tack till er som tycker om min design, alltid skoj med folk som gillar ens arbete. Sen till er som inte tycker om min design, hoppas ni gillar nästa grej jag gör om jag har turen att komma med i en tävling igen, man kan inte tycka om allt.

Ha det bra folks,

/Robin

Permalänk
Medlem

Grattis

Grattis Robin! Jag tyckte du förtjänade vinsten! Helt klart bäst....

Permalänk
Medlem

grattis, sjukt snygga bidrag

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

jag flyttade, gjorde en design innan dess, =( synd, min var betydligt bättre än alla andras, men men

Permalänk

Var tvungen att rösta på någon, så det blev nr9. Det va den enda som jag skulle kunna tänka mig att ha som bakgrund ett tag.. Om jag shoppade ut loggan först.

Permalänk
Medlem

nr 1 fick min röst , gillar färgerna. är inte så förtjust i komplets färger tbh

Permalänk

Grattis till vinnarna!

Tänkte också visa mitt bidrag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Riddlz:

jag flyttade, gjorde en design innan dess, =( synd, min var betydligt bättre än alla andras, men men

Ha ha!!! Jo jag flyttade också men sen var jag på kröken och träffade en tjej som det inte blev något med och tappa mina nycklar, sen så hittade jag dom och sen hade min hårddisk kraschat och sen så blev jag förkyld, men min design jag hade i mitt huvud var otroligt mycket galet bättre. Synd att jag inte vann...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALEXtheGreat:

Grattis till vinnarna!

Tänkte också visa mitt bidrag

http://img821.imageshack.us/img821/7549/alexanderberglundkomp...

Snyggt men väldigt rörigt. Vad är det för något? En detalj på en båt?

Permalänk
Medlem

Måste säga att det vinnande bidraget var outstanding på att baka in kompletts lite taffliga logga så den inte stör alltför mycket. Ingen av de bidrag som är med i omröstningen kommer i närheten - där är loggan genomgående ett störande element.

De två extrapriserna utanför omröstningen är strålande arbete också. Röstade 10, vilket är den enda fungerande bakgrundsbilden - de andra har på tok för höga kontraster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grisfoten:

Asch! Jag som tyckte min var bra!? Nåja, det går väl fler tåg......

http://img651.imageshack.us/img651/5796/komplettbidrag1.jpg

Skrivet av unisol:

Antar att mitt bidrag inte följde reglerna hur hur loggan fick se ut... men det var ändå kul att pilla lite

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-komplett_final_small.jpg

Väldigt snygga bidrag! Tycker att ni förtjänar ett tröstpris iaf! Nåja, som sagt - kommer nog fler tåg! Skulle nog använda både och om det inte vore för Komplett-loggan. Men de passar in i bilden oerhört mycket.

Permalänk

Förmodligen var mitt bidrag för konstigt. D:

Fullsize: SweClockers Contest Wallpaper by ~Nirvasher on deviantART

Men ett stort grattis skall vinnaren ha!

Visa signatur

Stationär: R4 ROG: Maximus VI Formula i7 4770K, 16GB RAM, GTX 760
Skärm: Acer Predator XB271HU
Bärbar: Lenovo Ideapad 720S 14"

Permalänk
Medlem

Tack till alla som röstade på mitt bidrag! Kul tävling och jag tror att många med mig känner att dom skulle gärna göra om den, särskilt nu när man ser vad som gick hem..

Tack återigen och väl kämpat!

mvh eric

Permalänk
Medlem

Jag passar också på att tacka alla som röstade på mitt förslag samt ett stort tack till Sweclockers och Komplett för en rolig och utmanande tävling. Stort grattis till värdige vinnaren Osi, för ett genomtänkt och snyggt förslag som jag tycker passar Komplett perfekt.

Permalänk
Medlem

Alex du borde vara vinnaren.!

Skrivet av ALEXtheGreat:

Grattis till vinnarna!

Tänkte också visa mitt bidrag

http://img821.imageshack.us/img821/7549/alexanderberglundkomp...