2010gslopens2 - livestream

Permalänk
Medlem

2010gslopens2 - livestream

EDIT: Woops, lyckades på något sätt missa den stora streamtråden
Antar att någon snäll moderator kan stänga/ta bort den här tråden då:)

Hej!
Tänkte tipsa om att det finns en livestream för gsl (Global Starcraft II League) som just nu pågår i sydkorea.

Länk: GOMtv.net - eSports LIVE Broadcast. Game League Starcraft Warcraft Video present.

(man behöver registrera ett konto och ladda ner deras player)
Välj "SQ LIVE Test" så bör gomplayer startas automatiskt.

Permalänk
Medlem

Edit: nvm, läste fel.

gsl ftw

Permalänk

För er som inte kommer in så finns det restreams:
Arj's Channel - Starcraft II Live Stream (Online)
Är den jag hittade som inte är justin, inte hänger sig men ändå har bra kvalité

Permalänk
Medlem

Hm, inte en enda som jag vet som inte lyckades få gomstreamen att fungera.

Men någon ska väl vara först :>

Permalänk
Medlem

GSL 2 - Return of the Emperor!

Boxer fighting!

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

GSL is on again!

Om det är någon som är vaken :>

Permalänk
Skrivet av Ashzala:

GSL is on again!

Om det är någon som är vaken :>

Jodå, har varit uppe sen 600, men det är först nu de roliga matcherna är, nämligen TLO FIGHTING!

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Vad händer nu? Inga matcher eller är Arj's Channel - Starcraft II Live Stream (Online) nere?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Skrivet av Elite:

Vad händer nu? Inga matcher eller är Arj's Channel - Starcraft II Live Stream (Online) nere?

Pause till 1200. Skit att TLO åkte ut, hade hoppats på ett mer episka matcher, men hittills idag har de inte varit gott om det :/

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

Bara jag som inte kan ladda ner GOMTV playern? Står att sidan inte hittas på download.com.

Permalänk
Skrivet av Anilusion:

Bara jag som inte kan ladda ner GOMTV playern? Står att sidan inte hittas på download.com.

Jag laddade hem den innan i morse för att min hade buggat sig, så då funkade den i alla falll.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Mja, inte varit några vidare matcher hittills idag. och BoxeR vs BabyWeRRa fick ju en nästan att gråta.

Men förhoppningsvis blir det bättre!

Permalänk

Någon som restreamade GSL som har VODs från i fredags?